Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy DYS do Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D300 MHEV 4x4 SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy A.B.S. Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D300 MHEV 4x4 SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy BGA Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D300 MHEV 4x4 SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) BGA
Układ Kierowniczy BLUE PRINT Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D300 MHEV 4x4 SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Kierowniczy BORG & BECK Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D300 MHEV 4x4 SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D300 MHEV 4x4 SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) BOSCH
Układ Kierowniczy COMLINE Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D300 MHEV 4x4 SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy DAYCO Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D300 MHEV 4x4 SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D300 MHEV 4x4 SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D300 MHEV 4x4 SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D300 MHEV 4x4 SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D300 MHEV 4x4 SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D300 MHEV 4x4 SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D300 MHEV 4x4 SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D300 MHEV 4x4 SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D300 MHEV 4x4 SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HART Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D300 MHEV 4x4 SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) HART
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D300 MHEV 4x4 SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D300 MHEV 4x4 SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy METZGER Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D300 MHEV 4x4 SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MONROE Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D300 MHEV 4x4 SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D300 MHEV 4x4 SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy NK Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D300 MHEV 4x4 SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy OCAP Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D300 MHEV 4x4 SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D300 MHEV 4x4 SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy PASCAL Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D300 MHEV 4x4 SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) PASCAL
Układ Kierowniczy RTS Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D300 MHEV 4x4 SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SIDEM Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D300 MHEV 4x4 SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D300 MHEV 4x4 SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy SWAG Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D300 MHEV 4x4 SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TRW Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D300 MHEV 4x4 SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) TRW
Producent:DYS

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DYS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
24-27332
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DYS
Kod:
24-27332
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Lokalizacja w aucie: Z obu stron
Długość przegub aksialny [mm]: 322
Rozmiar gwintu 1: M16x1.5
Rozmiar gwintu 2: M16x1.5
Ciężar [kg]: 0,746031
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 144,00 zł
70,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
DYS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
24-24949
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DYS
Kod:
24-24949
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Lokalizacja w aucie: Z obu stron
Długość przegub aksialny [mm]: 330
Rozmiar gwintu 1: M16x1.5
Rozmiar gwintu 2: M14x1.5
Ciężar [kg]: 0,631006
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 107,00 zł
52,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DYS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
22-27068
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DYS
Kod:
22-27068
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Lokalizacja w aucie: Z obu stron
Długość [mm]: 116
Rozmiar gwintu 1: M16x1.5
Rozmiar gwintu 2: M14x2
Ciężar [kg]: 0,785015
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 130,00 zł
63,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DYS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
22-25152
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DYS
Kod:
22-25152
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Lokalizacja w aucie: Z obu stron
Długość [mm]: 105
Rozmiar gwintu 1: M14x1.5
Rozmiar gwintu 2: M14x2
Ciężar [kg]: 0,713004
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 152,00 zł
74,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze