Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy RTS do Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy 555 Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) 555
Układ Kierowniczy A.B.S. Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) A.B.S.
Układ Kierowniczy ACKOJA Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) ACKOJA
Układ Kierowniczy AISIN Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) AISIN
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BENDIX Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) BGA
Układ Kierowniczy BLUE PRINT Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) BLUE PRINT
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CTR Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) CTR
Układ Kierowniczy DELPHI Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) DELPHI
Układ Kierowniczy DOKUJI Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) DOKUJI
Układ Kierowniczy DYS Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) DYS
Układ Kierowniczy ERT Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) ERT
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FRAP Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) FRAP
Układ Kierowniczy GSP Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) GSP
Układ Kierowniczy HART Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) HART
Układ Kierowniczy IPARTS Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) IPARTS
Układ Kierowniczy KAVO PARTS Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) KAVO PARTS
Układ Kierowniczy LENCO Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) LENCO
Układ Kierowniczy MAPCO Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) MAPCO
Układ Kierowniczy MOOG Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) MOOG
Układ Kierowniczy NIPPARTS Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) NIPPARTS
Układ Kierowniczy NK Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) NK
Układ Kierowniczy NPS Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) NPS
Układ Kierowniczy OPTIMAL Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) OPTIMAL
Układ Kierowniczy OYODO Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) OYODO
Układ Kierowniczy RTS Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) RTS
Układ Kierowniczy SCHAEFFLER FAG Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) SCHAEFFLER FAG
Układ Kierowniczy SIDEM Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) SIDEM
Układ Kierowniczy SPIDAN Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) SWAG
Układ Kierowniczy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy TRW Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) VAICO
Producent:RTS

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
RTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
91-08016
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RTS
Kod:
91-08016
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 94
Ciężar [kg]: 0,42
Gwint wewnętrzny 1 [mm]: M14x1,5
Gwint zewn. 2 [mm]: M12x1,25
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 119,00 zł
58,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
RTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
92-08019
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RTS
Kod:
92-08019
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
Gwint zewn. 1 [mm]: M16x1
Gwint zewn. 2 [mm]: M14x1,5
Długość [mm]: 255
Ciężar [kg]: 0,51
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 113,00 zł
55,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
RTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
92-08017
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RTS
Kod:
92-08017
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z lewej strony
Gwint zewn. 1 [mm]: M16x1
Gwint zewn. 2 [mm]: M14x1,5
Długość [mm]: 282
Ciężar [kg]: 0,56
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 134,00 zł
65,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze