Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy MAXGEAR do Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy 555 Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) 555
Układ Kierowniczy JP GROUP Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) JP GROUP
Układ Kierowniczy LÖBRO Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) LÖBRO
Układ Kierowniczy FEBEST Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) FEBEST
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy NIPPARTS Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) NIPPARTS
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy JAPANPARTS Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) JAPANPARTS
Układ Kierowniczy MAXGEAR Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) MAXGEAR
Układ Kierowniczy SCHAEFFLER FAG Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) SCHAEFFLER FAG
Układ Kierowniczy SPIDAN Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) SPIDAN
Układ Kierowniczy A.B.S. Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) A.B.S.
Układ Kierowniczy ABAKUS Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) ABAKUS
Układ Kierowniczy ACKOJA Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) ACKOJA
Układ Kierowniczy AISIN Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) AISIN
Układ Kierowniczy ASHIKA Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) ASHIKA
Układ Kierowniczy BENDIX Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) BIRTH
Układ Kierowniczy BLUE PRINT Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) BLUE PRINT
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) CORTECO
Układ Kierowniczy CTR Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) CTR
Układ Kierowniczy DELPHI Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) DELPHI
Układ Kierowniczy DJ PARTS Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) DJ PARTS
Układ Kierowniczy DOKUJI Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) DOKUJI
Układ Kierowniczy DR!VE+ Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) DR!VE+
Układ Kierowniczy DYS Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) EUROL
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FLENNOR Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) FLENNOR
Układ Kierowniczy FRAP Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GMB Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) GMB
Układ Kierowniczy GSP Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) GSP
Układ Kierowniczy HART Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) HART
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS JAKOPARTS Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Kierowniczy IPARTS Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) IPARTS
Układ Kierowniczy JAPKO Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) JAPKO
Układ Kierowniczy JPN Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) JPN
Układ Kierowniczy KAMOKA Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAVO PARTS Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) KAVO PARTS
Układ Kierowniczy KAWE Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) MAPCO
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy MONROE Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) NK
Układ Kierowniczy NPS Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) NPS
Układ Kierowniczy NTY Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) OCAP
Układ Kierowniczy OEM Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) OEM
Układ Kierowniczy OPTIMAL Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) OPTIMAL
Układ Kierowniczy OYODO Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) OYODO
Układ Kierowniczy QFIX Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) QFIX
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) RTS
Układ Kierowniczy SAKURA Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) SAKURA
Układ Kierowniczy SASIC Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) SASIC
Układ Kierowniczy SBS Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) SBS
Układ Kierowniczy SERVICE PARTS Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) SERVICE PARTS
Układ Kierowniczy SIDEM Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) SKF
Układ Kierowniczy SWAG Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) SWAG
Układ Kierowniczy TEDGUM Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) TEDGUM
Układ Kierowniczy TRISCAN Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy TRW Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) TRW
Układ Kierowniczy URW Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) URW
Układ Kierowniczy VAICO Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) VEMA
Układ Kierowniczy YAMATO Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) samochód terenowy zamknięty 141KM, 104kW, benzyna (1988.11 - 1990.11) YAMATO
Producent:MAXGEAR

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
69-0713
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
69-0713
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu
Długość [mm]: 110
Grubość [mm]: 80,0
Gwint zewn. [mm]: M12 x 1,25
Gwint zewn. [mm]: M16 x 1,5
Rozmiar klucza: 19
Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 79,00 zł
33,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
69-0714
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
69-0714
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Lokalizacja w aucie: Z obu stron
Lokalizacja w aucie: Wewnątrz
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
Gwint zewn. [mm]: M16x1,5
Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z lewej strony
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 89,00 zł
37,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
69-0268
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
69-0268
Jednostka:
sztuka
Gwint zewn. [mm]: M12 x 1,25
Rozmiar klucza: 17
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 198,00 zł
101,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
49-0742
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
49-0742
Jednostka:
sztuka
Średnica [mm]: 15
Wysokość [mm]: 40
Ciężar [kg]: 0,081
Długożć opakowania [cm]: 4,1
Szerokość opakowania [cm]: 4,1
Wysokość opakowania [cm]: 1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 50,00 zł
18,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze