Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy FRAP do Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy TRW Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) TRW
Układ Kierowniczy DELPHI Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) DELPHI
Układ Kierowniczy SKF Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) SKF
Układ Kierowniczy KAMOKA Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) KAMOKA
Układ Kierowniczy CORTECO Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) CORTECO
Układ Kierowniczy IPARTS Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) IPARTS
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy SASIC Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) SASIC
Układ Kierowniczy GSP Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) GSP
Układ Kierowniczy MAXGEAR Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MOOG Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) MOOG
Układ Kierowniczy SCHAEFFLER FAG Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) SCHAEFFLER FAG
Układ Kierowniczy A.B.S. Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) A.B.S.
Układ Kierowniczy AISIN Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) AISIN
Układ Kierowniczy BORG & BECK Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) BORG & BECK
Układ Kierowniczy COMLINE Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) COMLINE
Układ Kierowniczy DYS Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) ELSTOCK
Układ Kierowniczy EUROL Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) EUROL
Układ Kierowniczy EUROREPAR Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) EUROREPAR
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FAST Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) FAST
Układ Kierowniczy FEBEST Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) FEBEST
Układ Kierowniczy FRAP Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) FRAP
Układ Kierowniczy HART Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) HART
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS JAKOPARTS Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Kierowniczy KAWE Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) KAWE
Układ Kierowniczy KYB Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) KYB
Układ Kierowniczy LAUBER Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) LAUBER
Układ Kierowniczy MAGNETI MARELLI Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) MAGNETI MARELLI
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MEYLE Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) MONROE
Układ Kierowniczy NK Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) NK
Układ Kierowniczy NTY Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) OCAP
Układ Kierowniczy QUARO Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SIDEM Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) SIDEM
Układ Kierowniczy SPIDAN Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) SPIDAN
Układ Kierowniczy TMI Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) TRISCAN
Układ Kierowniczy VAICO Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) VEMA
Producent:FRAP

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FRAP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
F890
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAP
Kod:
F890
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu, z obu stron, z lewej, z prawej
Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
Lokalizacja w aucie: Wewnątrz
Długość całkowita [mm]: 332
Rozmiar gwintu 2: M14x1,5
Rozmiar gwintu 1: M12x1
Ciężar [kg]: 0,552
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 78,00 zł
28,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FRAP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
F762
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAP
Kod:
F762
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu, oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 94
Wymiar gwintu: M10x1.25
Gwint zewn. [mm]: M14x1,5
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
Ciężar [kg]: 0,339
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 72,00 zł
30,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FRAP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FT/303
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAP
Kod:
FT/303
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
Długość całkowita [mm]: 332
Rozmiar gwintu 1: M12x1
Rozmiar gwintu 2: M14x1,5
Ciężar [kg]: 1,006
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 130,00 zł
63,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FRAP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
F1451
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAP
Kod:
F1451
Lokalizacja w aucie: z przodu, z obu stron, z lewej, z prawej
Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
Lokalizacja w aucie: Wewnątrz
Długość całkowita [mm]: 332
Rozmiar gwintu 1: M12x1
Rozmiar gwintu 2: M14x1,5
Ciężar [kg]: 0,78
Do 100 dni na zwrot
FRAP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FT/264
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAP
Kod:
FT/264
Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
Długość całkowita [mm]: 332
Rozmiar gwintu 1: M12x1
Rozmiar gwintu 2: M14x1,5
Ciężar [kg]: 0,787
Do 100 dni na zwrot
FRAP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
F771
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAP
Kod:
F771
Lokalizacja w aucie: z przodu, oś przednia, z prawej, oś przednia, z lewej, z lewej, z prawej
Długość [mm]: 94
Wymiar gwintu: M10x1.25
Gwint zewn. [mm]: M14x1,5
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z dodatkami
Ciężar [kg]: 0,3
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze