Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy GSP do Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy JP GROUP Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) JP GROUP
Układ Kierowniczy A.B.S. Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) A.B.S.
Układ Kierowniczy ABAKUS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ABAKUS
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BENDIX Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BTA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) BTA
Układ Kierowniczy CASTROL Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) CORTECO
Układ Kierowniczy CTR Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) CTR
Układ Kierowniczy DAYCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DELPHI
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy DJ PARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DJ PARTS
Układ Kierowniczy DR!VE+ Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DR!VE+
Układ Kierowniczy DRI Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DRI
Układ Kierowniczy DYS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ENERGY Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ENERGY
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ERT
Układ Kierowniczy ESEN SKV Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FAG
Układ Kierowniczy FLENNOR Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FLENNOR
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) GSP
Układ Kierowniczy HEPU Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) HEPU
Układ Kierowniczy IPD Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) IPD
Układ Kierowniczy KAMOKA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAWE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) METZGER
Układ Kierowniczy MONROE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) NK
Układ Kierowniczy NTY Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy PASCAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) PASCAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) RTS
Układ Kierowniczy SBS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) SPIDAN
Układ Kierowniczy TEDGUM Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) TEDGUM
Układ Kierowniczy TMI Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) TMI
Układ Kierowniczy TRICLO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) TRICLO
Układ Kierowniczy TRISCAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) TRW
Układ Kierowniczy URW Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) URW
Układ Kierowniczy VAICO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) VEMA
Producent:GSP

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GSP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
S030234
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
S030234
Jednostka:
sztuka
Długość 2 [mm]: 182
Rozmiar gwintu 1: M14X1,5
Rozmiar gwintu 2: M12X1
Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 84,00 zł
35,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
GSP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
S070381
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
S070381
Jednostka:
sztuka
Wymiar stożka [mm]: 12
Długość 1/Długość 2 [mm]: 233
Rozmiar gwintu 1: M10X1,25
Rozmiar gwintu 2: M14X1,5
Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z lewej strony
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 72,00 zł
30,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GSP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
S070382
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
S070382
Jednostka:
sztuka
Wymiar stożka [mm]: 12
Długość 1/Długość 2 [mm]: 233
Rozmiar gwintu 1: M10X1,25
Rozmiar gwintu 2: M14X1,5
Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 72,00 zł
30,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GSP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
541217
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
541217
Lokalizacja w aucie: oś przednia, z lewej, oś przednia, z prawej
Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z lewej strony
Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze