Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy OPTIMAL do Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy JP GROUP Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) JP GROUP
Układ Kierowniczy A.B.S. Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) A.B.S.
Układ Kierowniczy ABAKUS Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) ABAKUS
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy AUTOMEGA Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) AUTOMEGA
Układ Kierowniczy BENDIX Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BTA Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) BTA
Układ Kierowniczy CASTROL Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) CORTECO
Układ Kierowniczy CTR Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) CTR
Układ Kierowniczy DAYCO Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) DELPHI
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy DJ PARTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) DJ PARTS
Układ Kierowniczy DR!VE+ Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) DR!VE+
Układ Kierowniczy DRI Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) DRI
Układ Kierowniczy DYS Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ENERGY Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) ENERGY
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) ERT
Układ Kierowniczy ESEN SKV Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) FAG
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FLENNOR Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) FLENNOR
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) GSP
Układ Kierowniczy HART Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) HART
Układ Kierowniczy HEPU Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) HEPU
Układ Kierowniczy IPD Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) IPD
Układ Kierowniczy KAMOKA Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAWE Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) NK
Układ Kierowniczy NTY Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy PASCAL Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) PASCAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) SASIC
Układ Kierowniczy SBS Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) SWAG
Układ Kierowniczy TEDGUM Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) TEDGUM
Układ Kierowniczy TMI Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) TMI
Układ Kierowniczy TOPRAN Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRICLO Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) TRICLO
Układ Kierowniczy TRISCAN Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) TRW
Układ Kierowniczy URW Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) URW
Układ Kierowniczy VAICO Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) VEMA
Producent:OPTIMAL

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OPTIMAL
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
G1-093
dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
G1-093
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Zewnętrzny
Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Długość [mm]: 230
Wymiar stożka [mm]: 12
Gwint zewn. [mm]: M14 x 1,50 RHT M
Parzyste numery artykułów: G1-092
Rodzaj rejestracji: Sprawdzony przez TÜV®/GS
Zbieżnosć stożka: 1/5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 73,00 zł
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
OPTIMAL
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
G1-092
dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
G1-092
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Zewnętrzny
Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z lewej strony
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Długość [mm]: 230
Wymiar stożka [mm]: 12
Gwint zewn. [mm]: M14 x 1,50 RHT M
Parzyste numery artykułów: G1-093
Rodzaj rejestracji: Sprawdzony przez TÜV®/GS
Zbieżnosć stożka: 1/5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 79,00 zł
33,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
OPTIMAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LM-10072S
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
LM-10072S
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z prawej
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Materiał: Termoplast
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z uchwytami
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 44
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 44
Długość całkowita [mm]: 120
Jednostka ilości: Zestaw
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 84,00 zł
35,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
OPTIMAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LM-10073S
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
LM-10073S
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
Materiał: Termoplast
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z uchwytami
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 11
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 44
Długość całkowita [mm]: 200
Jednostka ilości: Zestaw
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 98,00 zł
41,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
OPTIMAL
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
G2-040
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
G2-040
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
Długość [mm]: 201,5
Gwint wewnętrzny [mm]: M14 x 1,50 RHT F
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 113,00 zł
47,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
OPTIMAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
HP-302
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
HP-302
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Średnica koła pasowego [mm]: 141
Ilość żeber: 6
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1169,00 zł
668,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze