Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy OPTIMAL do Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy JP GROUP Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) JP GROUP
Układ Kierowniczy SKF Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) SKF
Układ Kierowniczy A.B.S. Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) A.B.S.
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BENDIX Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) BENDIX
Układ Kierowniczy BIRTH Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BTA Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) BTA
Układ Kierowniczy COMLINE Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) CORTECO
Układ Kierowniczy CTR Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) CTR
Układ Kierowniczy DELPHI Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) DRI
Układ Kierowniczy DYS Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERT Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) ERT
Układ Kierowniczy EUROL Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) FAG
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) GSP
Układ Kierowniczy HART Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) HART
Układ Kierowniczy KAWE Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) KAWE
Układ Kierowniczy LAUBER Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) LENCO
Układ Kierowniczy MAPCO Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy MEYLE Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) MOOG
Układ Kierowniczy NK Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) NK
Układ Kierowniczy OCAP Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy PASCAL Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) PASCAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) RTS
Układ Kierowniczy SBS Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) SIDEM
Układ Kierowniczy SPIDAN Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) SWAG
Układ Kierowniczy TEDGUM Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) TEDGUM
Układ Kierowniczy TMI Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) TMI
Układ Kierowniczy TOPRAN Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRICLO Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) TRICLO
Układ Kierowniczy TRISCAN Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) TRW
Układ Kierowniczy URW Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) URW
Układ Kierowniczy VAICO Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) VEMA
Producent:OPTIMAL

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OPTIMAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LM-10072S
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
LM-10072S
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z prawej
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Materiał: Termoplast
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z uchwytami
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 44
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 44
Długość całkowita [mm]: 120
Jednostka ilości: Zestaw
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 84,00 zł
35,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
OPTIMAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LM-10065S
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
LM-10065S
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z lewej
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Materiał: Guma
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z uchwytami
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 16,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 43
Długość całkowita [mm]: 203
Jednostka ilości: Zestaw
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 96,00 zł
40,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze