Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy EUROL do Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy A.B.S. Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy BIRTH Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) BOSCH
Układ Kierowniczy CASTROL Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) CASTROL
Układ Kierowniczy DELPHI Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HOFFER Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) HOFFER
Układ Kierowniczy KAWE Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) LENCO
Układ Kierowniczy MEAT & DORIA Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) MEAT & DORIA
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SIDEM Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TRISCAN Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy VAICO Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) VEMA
Układ Kierowniczy VEMO Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) VEMO
Producent:EUROL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROL
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
E110076
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E110076
Lokalizacja w aucie: z tyłu, z przodu
Olej: Olej syntetyczny
Specyfikacja wg API: GL-5
Zalecenie producenta oleju: Mack GO-J
Zalecenie producenta oleju: Arvin Meritor 076-N
Zalecenie producenta oleju: DAF
Specyfikacja: IVECO
Specyfikacja: Mack GO-J
Specyfikacja: MAN 341 Typ E3
Specyfikacja: MAN 341 Typ Z2
Specyfikacja: MAN 341 Type E3
Specyfikacja: MAN 341 Type Z2
Specyfikacja: MAN 342 Typ M3
Specyfikacja: MAN 342 Typ S1
Specyfikacja: MAN 342 type M3
Specyfikacja: MB 235.8
Specyfikacja: MIL-PRF-2105E
Specyfikacja: Renault (Note Techni
Specyfikacja: Scania STO 1:0
Specyfikacja: Volvo 97312
Specyfikacja: ZF TE-ML 02B/05B/07A
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 05B
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 07A
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 12
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 12B
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 12N
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 16F
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 17B
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 19C
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 21B
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze