Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy DRI do Porsche 911 kabriolet (993) 3.8 Carrera 4 kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy ELRING Porsche 911 kabriolet (993) 3.8 Carrera 4 kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ELRING
Układ Kierowniczy JP GROUP Porsche 911 kabriolet (993) 3.8 Carrera 4 kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) JP GROUP
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Porsche 911 kabriolet (993) 3.8 Carrera 4 kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy A.B.S. Porsche 911 kabriolet (993) 3.8 Carrera 4 kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) A.B.S.
Układ Kierowniczy BENDIX Porsche 911 kabriolet (993) 3.8 Carrera 4 kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) BENDIX
Układ Kierowniczy BORG & BECK Porsche 911 kabriolet (993) 3.8 Carrera 4 kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Porsche 911 kabriolet (993) 3.8 Carrera 4 kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) BOSCH
Układ Kierowniczy CEVAM Porsche 911 kabriolet (993) 3.8 Carrera 4 kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) CEVAM
Układ Kierowniczy DAYCO Porsche 911 kabriolet (993) 3.8 Carrera 4 kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Porsche 911 kabriolet (993) 3.8 Carrera 4 kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Porsche 911 kabriolet (993) 3.8 Carrera 4 kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) DRI
Układ Kierowniczy DYS Porsche 911 kabriolet (993) 3.8 Carrera 4 kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Porsche 911 kabriolet (993) 3.8 Carrera 4 kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Porsche 911 kabriolet (993) 3.8 Carrera 4 kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Porsche 911 kabriolet (993) 3.8 Carrera 4 kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) EUROL
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Porsche 911 kabriolet (993) 3.8 Carrera 4 kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Porsche 911 kabriolet (993) 3.8 Carrera 4 kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Porsche 911 kabriolet (993) 3.8 Carrera 4 kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) LENCO
Układ Kierowniczy LIZARTE Porsche 911 kabriolet (993) 3.8 Carrera 4 kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Porsche 911 kabriolet (993) 3.8 Carrera 4 kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MAPCO
Układ Kierowniczy METZGER Porsche 911 kabriolet (993) 3.8 Carrera 4 kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) METZGER
Układ Kierowniczy OCAP Porsche 911 kabriolet (993) 3.8 Carrera 4 kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Porsche 911 kabriolet (993) 3.8 Carrera 4 kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) OPTIMAL
Układ Kierowniczy SPIDAN Porsche 911 kabriolet (993) 3.8 Carrera 4 kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) SPIDAN
Układ Kierowniczy TMI Porsche 911 kabriolet (993) 3.8 Carrera 4 kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) TMI
Układ Kierowniczy TRW Porsche 911 kabriolet (993) 3.8 Carrera 4 kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) TRW
Układ Kierowniczy URW Porsche 911 kabriolet (993) 3.8 Carrera 4 kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) URW
Układ Kierowniczy VAICO Porsche 911 kabriolet (993) 3.8 Carrera 4 kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) VAICO
Producent:DRI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
711520292
niedostępny
Kaucja: 905,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
711520292
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg]: 8
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3048,00 zł
1905,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 905,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
711520292R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
711520292R
Tryb pracy: Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Ciężar netto [kg]: 7
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze