Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM do Volvo V60 II (225, 227) 2.0 T4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.05 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Volvo V60 II (225, 227) 2.0 T4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy A.B.S. Volvo V60 II (225, 227) 2.0 T4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.05 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Volvo V60 II (225, 227) 2.0 T4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.05 - obecnie) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Volvo V60 II (225, 227) 2.0 T4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.05 - obecnie) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BIRTH Volvo V60 II (225, 227) 2.0 T4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.05 - obecnie) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Volvo V60 II (225, 227) 2.0 T4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.05 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy COMLINE Volvo V60 II (225, 227) 2.0 T4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.05 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy DELPHI Volvo V60 II (225, 227) 2.0 T4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.05 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Volvo V60 II (225, 227) 2.0 T4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.05 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ERT Volvo V60 II (225, 227) 2.0 T4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.05 - obecnie) ERT
Układ Kierowniczy EUROL Volvo V60 II (225, 227) 2.0 T4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.05 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Volvo V60 II (225, 227) 2.0 T4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.05 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy GSP Volvo V60 II (225, 227) 2.0 T4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.05 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy KAVO PARTS Volvo V60 II (225, 227) 2.0 T4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.05 - obecnie) KAVO PARTS
Układ Kierowniczy KAWE Volvo V60 II (225, 227) 2.0 T4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.05 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Volvo V60 II (225, 227) 2.0 T4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.05 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Volvo V60 II (225, 227) 2.0 T4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.05 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy METZGER Volvo V60 II (225, 227) 2.0 T4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.05 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Volvo V60 II (225, 227) 2.0 T4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.05 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Volvo V60 II (225, 227) 2.0 T4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.05 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Volvo V60 II (225, 227) 2.0 T4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.05 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Volvo V60 II (225, 227) 2.0 T4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.05 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Volvo V60 II (225, 227) 2.0 T4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.05 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Volvo V60 II (225, 227) 2.0 T4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.05 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Volvo V60 II (225, 227) 2.0 T4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.05 - obecnie) SASIC
Układ Kierowniczy SCHAEFFLER FAG Volvo V60 II (225, 227) 2.0 T4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.05 - obecnie) SCHAEFFLER FAG
Układ Kierowniczy SIDEM Volvo V60 II (225, 227) 2.0 T4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.05 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SPIDAN Volvo V60 II (225, 227) 2.0 T4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.05 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Volvo V60 II (225, 227) 2.0 T4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.05 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TRISCAN Volvo V60 II (225, 227) 2.0 T4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.05 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Volvo V60 II (225, 227) 2.0 T4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.05 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Volvo V60 II (225, 227) 2.0 T4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.05 - obecnie) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Volvo V60 II (225, 227) 2.0 T4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.05 - obecnie) VEMA
Producent:ORIGINAL IMPERIUM

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ORIGINAL IMPERIUM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
500006KA/TE
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ORIGINAL IMPERIUM
Kod:
500006KA/TE
Dla numeru OE: 5253030
Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
Materiał: Termoplast
Producent obejm: OETIKER+MUBEA
Do 100 dni na zwrot
ORIGINAL IMPERIUM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
500006K/TE
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ORIGINAL IMPERIUM
Kod:
500006K/TE
Dla numeru OE: 5253030
Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
Materiał: Termoplast
Numer komponentu: 2
Producent obejm: OETIKER+MUBEA
Do 100 dni na zwrot
ORIGINAL IMPERIUM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
500006/TE
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ORIGINAL IMPERIUM
Kod:
500006/TE
Dla numeru OE: 5253030
Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
Wysokość [mm]: 185
Materiał: Termoplast
Średnica 1 [mm]: 17,55
Średnica 2 [mm]: 60,3
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze