Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy BOSCH do Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.04 - 1998.04)

Układ Wydechowy BOSCH Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.04 - 1998.04) BOSCH
Układ Wydechowy CALORSTAT BY VERNET Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.04 - 1998.04) CALORSTAT BY VERNET
Układ Wydechowy DELPHI Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.04 - 1998.04) DELPHI
Układ Wydechowy DYS Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.04 - 1998.04) DYS
Układ Wydechowy ENERGY Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.04 - 1998.04) ENERGY
Układ Wydechowy EPS Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.04 - 1998.04) EPS
Układ Wydechowy EUROREPAR Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.04 - 1998.04) EUROREPAR
Układ Wydechowy FACET Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.04 - 1998.04) FACET
Układ Wydechowy HART Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.04 - 1998.04) HART
Układ Wydechowy HELLA Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.04 - 1998.04) HELLA
Układ Wydechowy KAWE Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.04 - 1998.04) KAWE
Układ Wydechowy KW Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.04 - 1998.04) KW
Układ Wydechowy MAXGEAR Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.04 - 1998.04) MAXGEAR
Układ Wydechowy NTY Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.04 - 1998.04) NTY
Układ Wydechowy PIERBURG Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.04 - 1998.04) PIERBURG
Układ Wydechowy TRISCAN Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.04 - 1998.04) TRISCAN
Układ Wydechowy VEMO Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.04 - 1998.04) VEMO
Układ Wydechowy WALKER PRODUCTS Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.04 - 1998.04) WALKER PRODUCTS
Układ Wydechowy WALKER Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1995.04 - 1998.04) WALKER
Producent:BOSCH

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
4.8 (45 ocen)
Kod produktu:
0 258 986 506
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.8 (45 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 258 986 506
Jednostka:
szt
Liczba przewodów:  4
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]:  160000
Złącze / klema:  W razie potrzeby dopasować złącze
Do 100 dni na zwrot
189,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

BOSCH
4.8 (45 ocen)
Kod produktu:
0 258 003 570
niedostępny
4.8 (45 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 258 003 570
Jednostka:
szt
Liczba przewodów:  4
Długość całkowita [mm]:  1165
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]:  100000
Do 100 dni na zwrot
280,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Strumienica samochodowa. Co to jest, co daje i czy warto ją zamontować?

Strumienica samochodowa. Czym jest, jakie daje korzyści i kiedy warto ją zamontować?

Marzy Wam się więcej mocy pod maską? A komu się nie marzy? Niektórzy kierowcy eksperymentujący z tuningiem mechanicznym zdecydowali się na strumienice właśnie w celu zwiększenia liczby koni mechanicznych. Czy słusznie? Jakie efekty można w ten sposób osiągnąć?

czytaj więcej >
Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Samochód dymi na czarno. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci czarny dym?

Czarny dym z rury wydechowej. Jaka jest tego przyczyna? Jak postępować w sytuacji, gdy z wydechu leci czarny dym?

Ze wszystkich barw dymu mogącego wydobywać się z rury wydechowej samochodu, największe wrażenie robi dym czarny. Dlaczego? Być może przez to, że czerń tego dymu potrafi być naprawdę imponująca i sprawiać bardzo groźne wrażenie. Czy jest się jednak czego bać?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze