Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy HOFFER do Fiat UNO (146_) 1.4 Turbo i.e. liftback 118KM, 87kW, benzyna (1989.12 - 1996.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy MAXGEAR Fiat UNO (146_) 1.4 Turbo i.e. liftback 118KM, 87kW, benzyna (1989.12 - 1996.12) MAXGEAR
Układ Wydechowy AJUSA Fiat UNO (146_) 1.4 Turbo i.e. liftback 118KM, 87kW, benzyna (1989.12 - 1996.12) AJUSA
Układ Wydechowy AKRON-MALÒ Fiat UNO (146_) 1.4 Turbo i.e. liftback 118KM, 87kW, benzyna (1989.12 - 1996.12) AKRON-MALÒ
Układ Wydechowy ASSO Fiat UNO (146_) 1.4 Turbo i.e. liftback 118KM, 87kW, benzyna (1989.12 - 1996.12) ASSO
Układ Wydechowy BIRTH Fiat UNO (146_) 1.4 Turbo i.e. liftback 118KM, 87kW, benzyna (1989.12 - 1996.12) BIRTH
Układ Wydechowy CALORSTAT BY VERNET Fiat UNO (146_) 1.4 Turbo i.e. liftback 118KM, 87kW, benzyna (1989.12 - 1996.12) CALORSTAT BY VERNET
Układ Wydechowy CONTINENTAL/VDO Fiat UNO (146_) 1.4 Turbo i.e. liftback 118KM, 87kW, benzyna (1989.12 - 1996.12) CONTINENTAL/VDO
Układ Wydechowy CORTECO Fiat UNO (146_) 1.4 Turbo i.e. liftback 118KM, 87kW, benzyna (1989.12 - 1996.12) CORTECO
Układ Wydechowy DENSO Fiat UNO (146_) 1.4 Turbo i.e. liftback 118KM, 87kW, benzyna (1989.12 - 1996.12) DENSO
Układ Wydechowy DYS Fiat UNO (146_) 1.4 Turbo i.e. liftback 118KM, 87kW, benzyna (1989.12 - 1996.12) DYS
Układ Wydechowy FA1 Fiat UNO (146_) 1.4 Turbo i.e. liftback 118KM, 87kW, benzyna (1989.12 - 1996.12) FA1
Układ Wydechowy FAE Fiat UNO (146_) 1.4 Turbo i.e. liftback 118KM, 87kW, benzyna (1989.12 - 1996.12) FAE
Układ Wydechowy FRIGAIR Fiat UNO (146_) 1.4 Turbo i.e. liftback 118KM, 87kW, benzyna (1989.12 - 1996.12) FRIGAIR
Układ Wydechowy HART Fiat UNO (146_) 1.4 Turbo i.e. liftback 118KM, 87kW, benzyna (1989.12 - 1996.12) HART
Układ Wydechowy HC-CARGO Fiat UNO (146_) 1.4 Turbo i.e. liftback 118KM, 87kW, benzyna (1989.12 - 1996.12) HC-CARGO
Układ Wydechowy HOFFER Fiat UNO (146_) 1.4 Turbo i.e. liftback 118KM, 87kW, benzyna (1989.12 - 1996.12) HOFFER
Układ Wydechowy IMASAF Fiat UNO (146_) 1.4 Turbo i.e. liftback 118KM, 87kW, benzyna (1989.12 - 1996.12) IMASAF
Układ Wydechowy LUCAS Fiat UNO (146_) 1.4 Turbo i.e. liftback 118KM, 87kW, benzyna (1989.12 - 1996.12) LUCAS
Układ Wydechowy MEAT & DORIA Fiat UNO (146_) 1.4 Turbo i.e. liftback 118KM, 87kW, benzyna (1989.12 - 1996.12) MEAT & DORIA
Układ Wydechowy METALCAUCHO Fiat UNO (146_) 1.4 Turbo i.e. liftback 118KM, 87kW, benzyna (1989.12 - 1996.12) METALCAUCHO
Układ Wydechowy OEM Fiat UNO (146_) 1.4 Turbo i.e. liftback 118KM, 87kW, benzyna (1989.12 - 1996.12) OEM
Układ Wydechowy ORIGINAL IMPERIUM Fiat UNO (146_) 1.4 Turbo i.e. liftback 118KM, 87kW, benzyna (1989.12 - 1996.12) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Wydechowy PIERBURG Fiat UNO (146_) 1.4 Turbo i.e. liftback 118KM, 87kW, benzyna (1989.12 - 1996.12) PIERBURG
Układ Wydechowy QUINTON HAZELL Fiat UNO (146_) 1.4 Turbo i.e. liftback 118KM, 87kW, benzyna (1989.12 - 1996.12) QUINTON HAZELL
Układ Wydechowy SCHLÜTTER TURBOLADER Fiat UNO (146_) 1.4 Turbo i.e. liftback 118KM, 87kW, benzyna (1989.12 - 1996.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Układ Wydechowy TEDGUM Fiat UNO (146_) 1.4 Turbo i.e. liftback 118KM, 87kW, benzyna (1989.12 - 1996.12) TEDGUM
Układ Wydechowy TRICLO Fiat UNO (146_) 1.4 Turbo i.e. liftback 118KM, 87kW, benzyna (1989.12 - 1996.12) TRICLO
Układ Wydechowy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Fiat UNO (146_) 1.4 Turbo i.e. liftback 118KM, 87kW, benzyna (1989.12 - 1996.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Wydechowy VALEO Fiat UNO (146_) 1.4 Turbo i.e. liftback 118KM, 87kW, benzyna (1989.12 - 1996.12) VALEO
Układ Wydechowy VEMA Fiat UNO (146_) 1.4 Turbo i.e. liftback 118KM, 87kW, benzyna (1989.12 - 1996.12) VEMA
Układ Wydechowy WALKER PRODUCTS Fiat UNO (146_) 1.4 Turbo i.e. liftback 118KM, 87kW, benzyna (1989.12 - 1996.12) WALKER PRODUCTS
Producent:HOFFER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HOFFER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7481021
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HOFFER
Kod:
7481021
Jednostka:
szt
Sonda lambda:  Ogrzewana
Ilość przewodów:  3
Długość kabli:  1070
Dla numeru artykułu:  7481021
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 386,00 zł
203,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >
Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Samochód dymi na niebiesko. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci niebieski dym?

Dlaczego samochód dymi na niebiesko? Z jakich powodów? Czego objawem jest niebieski dym z wydechu?

Z wszystkich barw dymu dobywających się z rury wydechowej naszego auta, najgorszą możliwą zapowiedzią jest dym w kolorze niebieskim – niebieskim, niebieskawym lub szaro-niebieskim. Dlaczego właśnie ten? Ponieważ może to oznaczać awarię bardzo kosztowną w naprawie, a w starszych samochodach wręcz nieopłacalną. Co to za awaria?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze