Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy VEMA do Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy HART Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) HART
Układ Wydechowy AKRON-MALÒ Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) AKRON-MALÒ
Układ Wydechowy BGA Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) BGA
Układ Wydechowy BIRTH Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) BIRTH
Układ Wydechowy HC-CARGO Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) HC-CARGO
Układ Wydechowy TEDGUM Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) TEDGUM
Układ Wydechowy TRICLO Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) TRICLO
Układ Wydechowy VEMA Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) VEMA
Układ Wydechowy WALKER Ford ESCORT II Turnier 1.3 (BADR) Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1976.08 - 1981.07) WALKER
Producent:VEMA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VEMA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
350019
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMA
Kod:
350019
Masa [g]:  92
Materiał:  Guma
Twardość (wg Rockwell) [HRC]:  70
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Układ Wydechowy

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Samochód dymi na czarno. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci czarny dym?

Czarny dym z rury wydechowej. Jaka jest tego przyczyna? Jak postępować w sytuacji, gdy z wydechu leci czarny dym?

Ze wszystkich barw dymu mogącego wydobywać się z rury wydechowej samochodu, największe wrażenie robi dym czarny. Dlaczego? Być może przez to, że czerń tego dymu potrafi być naprawdę imponująca i sprawiać bardzo groźne wrażenie. Czy jest się jednak czego bać?

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze