Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy KW do Honda CR-V IV (RM_) 2.4 AWD (RM4) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2012.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy DENSO Honda CR-V IV (RM_) 2.4 AWD (RM4) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2012.01 - obecnie) DENSO
Układ Wydechowy AJUSA Honda CR-V IV (RM_) 2.4 AWD (RM4) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2012.01 - obecnie) AJUSA
Układ Wydechowy EPS Honda CR-V IV (RM_) 2.4 AWD (RM4) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2012.01 - obecnie) EPS
Układ Wydechowy ESEN SKV Honda CR-V IV (RM_) 2.4 AWD (RM4) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2012.01 - obecnie) ESEN SKV
Układ Wydechowy EUROREPAR Honda CR-V IV (RM_) 2.4 AWD (RM4) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2012.01 - obecnie) EUROREPAR
Układ Wydechowy FACET Honda CR-V IV (RM_) 2.4 AWD (RM4) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2012.01 - obecnie) FACET
Układ Wydechowy FEBEST Honda CR-V IV (RM_) 2.4 AWD (RM4) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2012.01 - obecnie) FEBEST
Układ Wydechowy HERTH+BUSS ELPARTS Honda CR-V IV (RM_) 2.4 AWD (RM4) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2012.01 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Wydechowy KW Honda CR-V IV (RM_) 2.4 AWD (RM4) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2012.01 - obecnie) KW
Producent:KW

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KW
0 (0 ocen)
Kod produktu:
497 008
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KW
Kod:
497 008
Długość kabli:  250
Ilość przewodów:  4
Sonda lambda:  Ogrzewana
Sonda lambda:  Sonda planarna
Sonda lambda:  Gwint uprzednio nasmarowany
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Układ Wydechowy

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >
Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Samochód dymi na niebiesko. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci niebieski dym?

Dlaczego samochód dymi na niebiesko? Z jakich powodów? Czego objawem jest niebieski dym z wydechu?

Z wszystkich barw dymu dobywających się z rury wydechowej naszego auta, najgorszą możliwą zapowiedzią jest dym w kolorze niebieskim – niebieskim, niebieskawym lub szaro-niebieskim. Dlaczego właśnie ten? Ponieważ może to oznaczać awarię bardzo kosztowną w naprawie, a w starszych samochodach wręcz nieopłacalną. Co to za awaria?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze