Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy DENSO do Honda CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) targa 160KM, 118kW, benzyna (1992.03 - 1998.12)

Układ Wydechowy BOSCH Honda CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) targa 160KM, 118kW, benzyna (1992.03 - 1998.12) BOSCH
Układ Wydechowy WALKER Honda CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) targa 160KM, 118kW, benzyna (1992.03 - 1998.12) WALKER
Układ Wydechowy KAMOKA Honda CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) targa 160KM, 118kW, benzyna (1992.03 - 1998.12) KAMOKA
Układ Wydechowy DENSO Honda CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) targa 160KM, 118kW, benzyna (1992.03 - 1998.12) DENSO
Układ Wydechowy NTY Honda CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) targa 160KM, 118kW, benzyna (1992.03 - 1998.12) NTY
Układ Wydechowy FA1 Honda CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) targa 160KM, 118kW, benzyna (1992.03 - 1998.12) FA1
Układ Wydechowy ERA Honda CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) targa 160KM, 118kW, benzyna (1992.03 - 1998.12) ERA
Układ Wydechowy ESEN SKV Honda CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) targa 160KM, 118kW, benzyna (1992.03 - 1998.12) ESEN SKV
Układ Wydechowy HART Honda CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) targa 160KM, 118kW, benzyna (1992.03 - 1998.12) HART
Układ Wydechowy AUTLOG Honda CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) targa 160KM, 118kW, benzyna (1992.03 - 1998.12) AUTLOG
Układ Wydechowy MAXGEAR Honda CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) targa 160KM, 118kW, benzyna (1992.03 - 1998.12) MAXGEAR
Układ Wydechowy VEMO Honda CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) targa 160KM, 118kW, benzyna (1992.03 - 1998.12) VEMO
Układ Wydechowy AJUSA Honda CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) targa 160KM, 118kW, benzyna (1992.03 - 1998.12) AJUSA
Układ Wydechowy ASSO Honda CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) targa 160KM, 118kW, benzyna (1992.03 - 1998.12) ASSO
Układ Wydechowy BLUE PRINT Honda CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) targa 160KM, 118kW, benzyna (1992.03 - 1998.12) BLUE PRINT
Układ Wydechowy BM CATALYSTS Honda CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) targa 160KM, 118kW, benzyna (1992.03 - 1998.12) BM CATALYSTS
Układ Wydechowy CALORSTAT BY VERNET Honda CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) targa 160KM, 118kW, benzyna (1992.03 - 1998.12) CALORSTAT BY VERNET
Układ Wydechowy CONTINENTAL/VDO Honda CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) targa 160KM, 118kW, benzyna (1992.03 - 1998.12) CONTINENTAL/VDO
Układ Wydechowy DELPHI Honda CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) targa 160KM, 118kW, benzyna (1992.03 - 1998.12) DELPHI
Układ Wydechowy EBERSPÄCHER Honda CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) targa 160KM, 118kW, benzyna (1992.03 - 1998.12) EBERSPÄCHER
Układ Wydechowy EUROREPAR Honda CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) targa 160KM, 118kW, benzyna (1992.03 - 1998.12) EUROREPAR
Układ Wydechowy FAE Honda CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) targa 160KM, 118kW, benzyna (1992.03 - 1998.12) FAE
Układ Wydechowy FEBEST Honda CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) targa 160KM, 118kW, benzyna (1992.03 - 1998.12) FEBEST
Układ Wydechowy HC-CARGO Honda CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) targa 160KM, 118kW, benzyna (1992.03 - 1998.12) HC-CARGO
Układ Wydechowy HERTH+BUSS JAKOPARTS Honda CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) targa 160KM, 118kW, benzyna (1992.03 - 1998.12) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Wydechowy HOFFER Honda CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) targa 160KM, 118kW, benzyna (1992.03 - 1998.12) HOFFER
Układ Wydechowy JPN Honda CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) targa 160KM, 118kW, benzyna (1992.03 - 1998.12) JPN
Układ Wydechowy KLARIUS Honda CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) targa 160KM, 118kW, benzyna (1992.03 - 1998.12) KLARIUS
Układ Wydechowy MAGNETI MARELLI Honda CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) targa 160KM, 118kW, benzyna (1992.03 - 1998.12) MAGNETI MARELLI
Układ Wydechowy MEAT & DORIA Honda CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) targa 160KM, 118kW, benzyna (1992.03 - 1998.12) MEAT & DORIA
Układ Wydechowy METALCAUCHO Honda CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) targa 160KM, 118kW, benzyna (1992.03 - 1998.12) METALCAUCHO
Układ Wydechowy METZGER Honda CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) targa 160KM, 118kW, benzyna (1992.03 - 1998.12) METZGER
Układ Wydechowy NPS Honda CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) targa 160KM, 118kW, benzyna (1992.03 - 1998.12) NPS
Układ Wydechowy OYODO Honda CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) targa 160KM, 118kW, benzyna (1992.03 - 1998.12) OYODO
Układ Wydechowy PIERBURG Honda CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) targa 160KM, 118kW, benzyna (1992.03 - 1998.12) PIERBURG
Układ Wydechowy QUINTON HAZELL Honda CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) targa 160KM, 118kW, benzyna (1992.03 - 1998.12) QUINTON HAZELL
Układ Wydechowy SIDAT Honda CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) targa 160KM, 118kW, benzyna (1992.03 - 1998.12) SIDAT
Układ Wydechowy TEDGUM Honda CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) targa 160KM, 118kW, benzyna (1992.03 - 1998.12) TEDGUM
Układ Wydechowy WALKER PRODUCTS Honda CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) targa 160KM, 118kW, benzyna (1992.03 - 1998.12) WALKER PRODUCTS
Producent:DENSO

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DENSO
4.6 (16 ocen)
Kod produktu:
DOX-0109
dostępny
4.6 (16 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DENSO
Kod:
DOX-0109
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  UNIVERSAL fit
Jakosć:  OE
Wymiar gwintu:  M18x1.5
Długość kabli:  750
Ilość biegunów:  4
Masa [g]:  103
Sonda lambda:  Ogrzewana
Sonda lambda:  Sonda palcowa
Sonda lambda:  Sonda lambda
Do 100 dni na zwrot
143,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
DENSO
4.6 (16 ocen)
Kod produktu:
DOX-0575
dostępny
4.6 (16 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DENSO
Kod:
DOX-0575
Jednostka:
szt
Jakosć:  OE
Ograniczenia producenta:  DENSO
Wymiar gwintu:  M18x1.5
Długość kabli:  235
Ilość biegunów:  4
Masa [g]:  87
Sonda lambda:  Ogrzewana
Sonda lambda:  Sonda palcowa
Sonda lambda:  Sonda lambda
Ciężar brutto [g]:  115
Do 100 dni na zwrot
221,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
DENSO
4.6 (16 ocen)
Kod produktu:
DOX-1409
dostępny
4.6 (16 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DENSO
Kod:
DOX-1409
Jednostka:
szt
Jakosć:  OE
Ograniczenia producenta:  DENSO
Wymiar gwintu:  M18x1.5
Długość kabli:  340
Ilość biegunów:  4
Masa [g]:  92
Sonda lambda:  Ogrzewana
Sonda lambda:  Sonda palcowa
Sonda lambda:  Sonda lambda
Ciężar brutto [g]:  125
Do 100 dni na zwrot
249,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Strumienica samochodowa. Co to jest, co daje i czy warto ją zamontować?

Strumienica samochodowa. Czym jest, jakie daje korzyści i kiedy warto ją zamontować?

Marzy Wam się więcej mocy pod maską? A komu się nie marzy? Niektórzy kierowcy eksperymentujący z tuningiem mechanicznym zdecydowali się na strumienice właśnie w celu zwiększenia liczby koni mechanicznych. Czy słusznie? Jakie efekty można w ten sposób osiągnąć?

czytaj więcej >
Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Samochód dymi na czarno. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci czarny dym?

Czarny dym z rury wydechowej. Jaka jest tego przyczyna? Jak postępować w sytuacji, gdy z wydechu leci czarny dym?

Ze wszystkich barw dymu mogącego wydobywać się z rury wydechowej samochodu, największe wrażenie robi dym czarny. Dlaczego? Być może przez to, że czerń tego dymu potrafi być naprawdę imponująca i sprawiać bardzo groźne wrażenie. Czy jest się jednak czego bać?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze