Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy CORTECO do Mazda 626 III (GD) 1.8 (GD8P) sedan 88KM, 65kW, benzyna (1987.11 - 1992.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy WALKER Mazda 626 III (GD) 1.8 (GD8P) sedan 88KM, 65kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) WALKER
Układ Wydechowy FA1 Mazda 626 III (GD) 1.8 (GD8P) sedan 88KM, 65kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) FA1
Układ Wydechowy KRAFT AUTOMOTIVE Mazda 626 III (GD) 1.8 (GD8P) sedan 88KM, 65kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Wydechowy AJUSA Mazda 626 III (GD) 1.8 (GD8P) sedan 88KM, 65kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) AJUSA
Układ Wydechowy ASMET Mazda 626 III (GD) 1.8 (GD8P) sedan 88KM, 65kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) ASMET
Układ Wydechowy ASSO Mazda 626 III (GD) 1.8 (GD8P) sedan 88KM, 65kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) ASSO
Układ Wydechowy BOSAL Mazda 626 III (GD) 1.8 (GD8P) sedan 88KM, 65kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) BOSAL
Układ Wydechowy CORTECO Mazda 626 III (GD) 1.8 (GD8P) sedan 88KM, 65kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) CORTECO
Układ Wydechowy EBERSPÄCHER Mazda 626 III (GD) 1.8 (GD8P) sedan 88KM, 65kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) EBERSPÄCHER
Układ Wydechowy EUROREPAR Mazda 626 III (GD) 1.8 (GD8P) sedan 88KM, 65kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) EUROREPAR
Układ Wydechowy FEBEST Mazda 626 III (GD) 1.8 (GD8P) sedan 88KM, 65kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) FEBEST
Układ Wydechowy GSP Mazda 626 III (GD) 1.8 (GD8P) sedan 88KM, 65kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) GSP
Układ Wydechowy HART Mazda 626 III (GD) 1.8 (GD8P) sedan 88KM, 65kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) HART
Układ Wydechowy HC-CARGO Mazda 626 III (GD) 1.8 (GD8P) sedan 88KM, 65kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) HC-CARGO
Układ Wydechowy IMASAF Mazda 626 III (GD) 1.8 (GD8P) sedan 88KM, 65kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) IMASAF
Układ Wydechowy IPARTS Mazda 626 III (GD) 1.8 (GD8P) sedan 88KM, 65kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) IPARTS
Układ Wydechowy JPN Mazda 626 III (GD) 1.8 (GD8P) sedan 88KM, 65kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) JPN
Układ Wydechowy KLOKKERHOLM Mazda 626 III (GD) 1.8 (GD8P) sedan 88KM, 65kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) KLOKKERHOLM
Układ Wydechowy MARIX Mazda 626 III (GD) 1.8 (GD8P) sedan 88KM, 65kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) MARIX
Układ Wydechowy NPS Mazda 626 III (GD) 1.8 (GD8P) sedan 88KM, 65kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) NPS
Układ Wydechowy POLMO Mazda 626 III (GD) 1.8 (GD8P) sedan 88KM, 65kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) POLMO
Układ Wydechowy TEDGUM Mazda 626 III (GD) 1.8 (GD8P) sedan 88KM, 65kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) TEDGUM
Producent:CORTECO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CORTECO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
027420H
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CORTECO
Kod:
027420H
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Rura wydechowa przy tłumiku
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 81,00 zł
29,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >
Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Samochód dymi na niebiesko. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci niebieski dym?

Dlaczego samochód dymi na niebiesko? Z jakich powodów? Czego objawem jest niebieski dym z wydechu?

Z wszystkich barw dymu dobywających się z rury wydechowej naszego auta, najgorszą możliwą zapowiedzią jest dym w kolorze niebieskim – niebieskim, niebieskawym lub szaro-niebieskim. Dlaczego właśnie ten? Ponieważ może to oznaczać awarię bardzo kosztowną w naprawie, a w starszych samochodach wręcz nieopłacalną. Co to za awaria?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze