Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy GSP do Mazda 626 III (GD) 2.2 12V (GD102) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1987.11 - 1991.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy WALKER Mazda 626 III (GD) 2.2 12V (GD102) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1987.11 - 1991.07) WALKER
Układ Wydechowy BOSCH Mazda 626 III (GD) 2.2 12V (GD102) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1987.11 - 1991.07) BOSCH
Układ Wydechowy FA1 Mazda 626 III (GD) 2.2 12V (GD102) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1987.11 - 1991.07) FA1
Układ Wydechowy KRAFT AUTOMOTIVE Mazda 626 III (GD) 2.2 12V (GD102) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1987.11 - 1991.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Wydechowy AJUSA Mazda 626 III (GD) 2.2 12V (GD102) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1987.11 - 1991.07) AJUSA
Układ Wydechowy ASMET Mazda 626 III (GD) 2.2 12V (GD102) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1987.11 - 1991.07) ASMET
Układ Wydechowy ASSO Mazda 626 III (GD) 2.2 12V (GD102) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1987.11 - 1991.07) ASSO
Układ Wydechowy BGA Mazda 626 III (GD) 2.2 12V (GD102) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1987.11 - 1991.07) BGA
Układ Wydechowy BOSAL Mazda 626 III (GD) 2.2 12V (GD102) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1987.11 - 1991.07) BOSAL
Układ Wydechowy CALORSTAT BY VERNET Mazda 626 III (GD) 2.2 12V (GD102) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1987.11 - 1991.07) CALORSTAT BY VERNET
Układ Wydechowy DELPHI Mazda 626 III (GD) 2.2 12V (GD102) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1987.11 - 1991.07) DELPHI
Układ Wydechowy EBERSPÄCHER Mazda 626 III (GD) 2.2 12V (GD102) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1987.11 - 1991.07) EBERSPÄCHER
Układ Wydechowy EUROREPAR Mazda 626 III (GD) 2.2 12V (GD102) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1987.11 - 1991.07) EUROREPAR
Układ Wydechowy FEBEST Mazda 626 III (GD) 2.2 12V (GD102) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1987.11 - 1991.07) FEBEST
Układ Wydechowy GSP Mazda 626 III (GD) 2.2 12V (GD102) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1987.11 - 1991.07) GSP
Układ Wydechowy HART Mazda 626 III (GD) 2.2 12V (GD102) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1987.11 - 1991.07) HART
Układ Wydechowy HC-CARGO Mazda 626 III (GD) 2.2 12V (GD102) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1987.11 - 1991.07) HC-CARGO
Układ Wydechowy HOFFER Mazda 626 III (GD) 2.2 12V (GD102) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1987.11 - 1991.07) HOFFER
Układ Wydechowy IMASAF Mazda 626 III (GD) 2.2 12V (GD102) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1987.11 - 1991.07) IMASAF
Układ Wydechowy IPARTS Mazda 626 III (GD) 2.2 12V (GD102) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1987.11 - 1991.07) IPARTS
Układ Wydechowy JPN Mazda 626 III (GD) 2.2 12V (GD102) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1987.11 - 1991.07) JPN
Układ Wydechowy KAMOKA Mazda 626 III (GD) 2.2 12V (GD102) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1987.11 - 1991.07) KAMOKA
Układ Wydechowy KLOKKERHOLM Mazda 626 III (GD) 2.2 12V (GD102) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1987.11 - 1991.07) KLOKKERHOLM
Układ Wydechowy MARIX Mazda 626 III (GD) 2.2 12V (GD102) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1987.11 - 1991.07) MARIX
Układ Wydechowy MAXGEAR Mazda 626 III (GD) 2.2 12V (GD102) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1987.11 - 1991.07) MAXGEAR
Układ Wydechowy MEAT & DORIA Mazda 626 III (GD) 2.2 12V (GD102) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1987.11 - 1991.07) MEAT & DORIA
Układ Wydechowy NPS Mazda 626 III (GD) 2.2 12V (GD102) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1987.11 - 1991.07) NPS
Układ Wydechowy PAYEN Mazda 626 III (GD) 2.2 12V (GD102) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1987.11 - 1991.07) PAYEN
Układ Wydechowy POLMO Mazda 626 III (GD) 2.2 12V (GD102) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1987.11 - 1991.07) POLMO
Układ Wydechowy SIDAT Mazda 626 III (GD) 2.2 12V (GD102) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1987.11 - 1991.07) SIDAT
Układ Wydechowy TEDGUM Mazda 626 III (GD) 2.2 12V (GD102) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1987.11 - 1991.07) TEDGUM
Układ Wydechowy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mazda 626 III (GD) 2.2 12V (GD102) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1987.11 - 1991.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Wydechowy VEMO Mazda 626 III (GD) 2.2 12V (GD102) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1987.11 - 1991.07) VEMO
Układ Wydechowy WALKER PRODUCTS Mazda 626 III (GD) 2.2 12V (GD102) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1987.11 - 1991.07) WALKER PRODUCTS
Producent:GSP

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GSP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
517671
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
517671
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  20651-ED000
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 28,00 zł
10,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Strumienica samochodowa. Co to jest, co daje i czy warto ją zamontować?

Strumienica samochodowa. Czym jest, jakie daje korzyści i kiedy warto ją zamontować?

Marzy Wam się więcej mocy pod maską? A komu się nie marzy? Niektórzy kierowcy eksperymentujący z tuningiem mechanicznym zdecydowali się na strumienice właśnie w celu zwiększenia liczby koni mechanicznych. Czy słusznie? Jakie efekty można w ten sposób osiągnąć?

czytaj więcej >
Przepalony tłumik samochodowy. Objawy i skutki usterki

Jak radzić sobie z przepalonym tłumikiem samochodowym? Jak wyglądają objawy i skutki podobnej usterki?

Przepalony tłumik samochody to zjawisko częste w starych, zaniedbanych samochodach, ale nie tylko. Czasem, a może wręcz coraz częściej, do przepalenia tłumika dochodzi w autach relatywnie nowych. Z jakich powodów? Jak radzić sobie z podobną usterką?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze