Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy MAXGEAR do Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy NTY Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) NTY
Układ Wydechowy DENSO Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) DENSO
Układ Wydechowy WALKER Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) WALKER
Układ Wydechowy KRAFT AUTOMOTIVE Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Wydechowy BOSCH Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) BOSCH
Układ Wydechowy AUTLOG Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) AUTLOG
Układ Wydechowy ESEN SKV Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) ESEN SKV
Układ Wydechowy FA1 Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) FA1
Układ Wydechowy HART Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) HART
Układ Wydechowy POLMO Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) POLMO
Układ Wydechowy ASMET Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) ASMET
Układ Wydechowy ASSO Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) ASSO
Układ Wydechowy BLUE PRINT Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) BLUE PRINT
Układ Wydechowy BOSAL Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) BOSAL
Układ Wydechowy CALORSTAT BY VERNET Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) CALORSTAT BY VERNET
Układ Wydechowy EBERSPÄCHER Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) EBERSPÄCHER
Układ Wydechowy EEC Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) EEC
Układ Wydechowy EPS Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) EPS
Układ Wydechowy ERA Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) ERA
Układ Wydechowy EUROREPAR Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) EUROREPAR
Układ Wydechowy FACET Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) FACET
Układ Wydechowy FAE Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) FAE
Układ Wydechowy FEBEST Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) FEBEST
Układ Wydechowy HC-CARGO Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) HC-CARGO
Układ Wydechowy HERTH+BUSS JAKOPARTS Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Wydechowy HOFFER Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) HOFFER
Układ Wydechowy KAVO PARTS Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) KAVO PARTS
Układ Wydechowy KAWE Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) KAWE
Układ Wydechowy KLARIUS Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) KLARIUS
Układ Wydechowy KLOKKERHOLM Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) KLOKKERHOLM
Układ Wydechowy KW Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) KW
Układ Wydechowy LUCAS Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) LUCAS
Układ Wydechowy MARIX Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) MARIX
Układ Wydechowy MAXGEAR Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) MAXGEAR
Układ Wydechowy MEAT & DORIA Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) MEAT & DORIA
Układ Wydechowy METZGER Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) METZGER
Układ Wydechowy MOBILETRON Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) MOBILETRON
Układ Wydechowy MTS Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) MTS
Układ Wydechowy NPS Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) NPS
Układ Wydechowy QUINTON HAZELL Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) QUINTON HAZELL
Układ Wydechowy SIDAT Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) SIDAT
Układ Wydechowy TEDGUM Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) TEDGUM
Układ Wydechowy TRISCAN Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) TRISCAN
Układ Wydechowy VEMO Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) VEMO
Układ Wydechowy WALKER PRODUCTS Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) WALKER PRODUCTS
Producent:MAXGEAR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
59-0013
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
59-0013
Jednostka:
szt
Sonda lambda:  Sonda lambda
Liczba przewodów:  4
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]:  160000
Złącze / klema:  W razie potrzeby dopasować złącze
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 218,00 zł
111,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Aktywne wydechy końcowe, sterowane klapy. Po co się je montuje, co dają, czy warto?

Aktywny układ wydechowy mechaniczny i elektroniczny, czyli gruszki vs przepustnice. Co nam daje i czy warto w to inwestować?

Nieraz już porównywaliśmy nowoczesne samochody do promów kosmicznych. We współczesnych, naszpikowanych elektroniką autach, sterować możemy już praktycznie wszystkim, od jednostki napędowej, po światła. Sterować możemy nawet dźwiękiem wydobywającym się z rury wydechowej. Jak? Za pomocą tzw. aktywnego wydechu.

czytaj więcej >
Samochód dymi na czarno. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci czarny dym?

Czarny dym z rury wydechowej. Jaka jest tego przyczyna? Jak postępować w sytuacji, gdy z wydechu leci czarny dym?

Ze wszystkich barw dymu mogącego wydobywać się z rury wydechowej samochodu, największe wrażenie robi dym czarny. Dlaczego? Być może przez to, że czerń tego dymu potrafi być naprawdę imponująca i sprawiać bardzo groźne wrażenie. Czy jest się jednak czego bać?

czytaj więcej >
Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Przepalony tłumik samochodowy. Objawy i skutki usterki

Jak radzić sobie z przepalonym tłumikiem samochodowym? Jak wyglądają objawy i skutki podobnej usterki?

Przepalony tłumik samochody to zjawisko częste w starych, zaniedbanych samochodach, ale nie tylko. Czasem, a może wręcz coraz częściej, do przepalenia tłumika dochodzi w autach relatywnie nowych. Z jakich powodów? Jak radzić sobie z podobną usterką?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze