Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy SIDAT do Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy BOSCH Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) BOSCH
Układ Wydechowy KAMOKA Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) KAMOKA
Układ Wydechowy DENSO Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) DENSO
Układ Wydechowy FA1 Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) FA1
Układ Wydechowy WALKER Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) WALKER
Układ Wydechowy ERA Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) ERA
Układ Wydechowy ESEN SKV Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) ESEN SKV
Układ Wydechowy KRAFT AUTOMOTIVE Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Wydechowy MAXGEAR Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) MAXGEAR
Układ Wydechowy ASSO Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) ASSO
Układ Wydechowy AUTLOG Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) AUTLOG
Układ Wydechowy BLUE PRINT Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) BLUE PRINT
Układ Wydechowy BM CATALYSTS Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) BM CATALYSTS
Układ Wydechowy BOSAL Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) BOSAL
Układ Wydechowy CALORSTAT BY VERNET Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) CALORSTAT BY VERNET
Układ Wydechowy EBERSPÄCHER Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) EBERSPÄCHER
Układ Wydechowy EEC Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) EEC
Układ Wydechowy EUROREPAR Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) EUROREPAR
Układ Wydechowy FEBEST Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) FEBEST
Układ Wydechowy GSP Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) GSP
Układ Wydechowy HART Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) HART
Układ Wydechowy HC-CARGO Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) HC-CARGO
Układ Wydechowy HERTH+BUSS JAKOPARTS Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Wydechowy IMASAF Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) IMASAF
Układ Wydechowy KLARIUS Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) KLARIUS
Układ Wydechowy KLOKKERHOLM Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) KLOKKERHOLM
Układ Wydechowy LUCAS Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) LUCAS
Układ Wydechowy METZGER Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) METZGER
Układ Wydechowy MOBILETRON Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) MOBILETRON
Układ Wydechowy MTS Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) MTS
Układ Wydechowy NPS Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) NPS
Układ Wydechowy QUINTON HAZELL Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) QUINTON HAZELL
Układ Wydechowy SIDAT Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) SIDAT
Układ Wydechowy TEDGUM Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) TEDGUM
Układ Wydechowy VEMO Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) VEMO
Układ Wydechowy WALKER PRODUCTS Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) WALKER PRODUCTS
Producent:SIDAT

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SIDAT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
90082
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SIDAT
Kod:
90082
Sonda lambda:  Sonda planarna
Jakosć:  High R Denso type Zr
Ilość przewodów:  4
Do 100 dni na zwrot
SIDAT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
90082A2
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SIDAT
Kod:
90082A2
Sonda lambda:  Sonda planarna
Jakosć:  High R Denso type Zr
Ilość przewodów:  4
Wersja:  ADATTABILE
Dla numeru artykułu:  90082A2
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Samochód dymi na czarno. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci czarny dym?

Czarny dym z rury wydechowej. Jaka jest tego przyczyna? Jak postępować w sytuacji, gdy z wydechu leci czarny dym?

Ze wszystkich barw dymu mogącego wydobywać się z rury wydechowej samochodu, największe wrażenie robi dym czarny. Dlaczego? Być może przez to, że czerń tego dymu potrafi być naprawdę imponująca i sprawiać bardzo groźne wrażenie. Czy jest się jednak czego bać?

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze