Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy KW do Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 218 CDI (906.711, 906.713) Autobus 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy ELRING Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 218 CDI (906.711, 906.713) Autobus 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) ELRING
Układ Wydechowy TOPRAN Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 218 CDI (906.711, 906.713) Autobus 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) TOPRAN
Układ Wydechowy AJUSA Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 218 CDI (906.711, 906.713) Autobus 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) AJUSA
Układ Wydechowy AKRON-MALÒ Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 218 CDI (906.711, 906.713) Autobus 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) AKRON-MALÒ
Układ Wydechowy AKS DASIS Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 218 CDI (906.711, 906.713) Autobus 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) AKS DASIS
Układ Wydechowy ASSO Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 218 CDI (906.711, 906.713) Autobus 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) ASSO
Układ Wydechowy AVA QUALITY COOLING Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 218 CDI (906.711, 906.713) Autobus 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) AVA QUALITY COOLING
Układ Wydechowy DELPHI Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 218 CDI (906.711, 906.713) Autobus 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) DELPHI
Układ Wydechowy DR.MOTOR AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 218 CDI (906.711, 906.713) Autobus 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Układ Wydechowy DRI Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 218 CDI (906.711, 906.713) Autobus 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) DRI
Układ Wydechowy ELSTOCK Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 218 CDI (906.711, 906.713) Autobus 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) ELSTOCK
Układ Wydechowy EPS Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 218 CDI (906.711, 906.713) Autobus 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) EPS
Układ Wydechowy ERA Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 218 CDI (906.711, 906.713) Autobus 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) ERA
Układ Wydechowy ESEN SKV Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 218 CDI (906.711, 906.713) Autobus 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) ESEN SKV
Układ Wydechowy EUROREPAR Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 218 CDI (906.711, 906.713) Autobus 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) EUROREPAR
Układ Wydechowy FACET Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 218 CDI (906.711, 906.713) Autobus 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) FACET
Układ Wydechowy FEBI BILSTEIN Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 218 CDI (906.711, 906.713) Autobus 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Wydechowy GATES Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 218 CDI (906.711, 906.713) Autobus 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) GATES
Układ Wydechowy HART Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 218 CDI (906.711, 906.713) Autobus 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) HART
Układ Wydechowy HELLA Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 218 CDI (906.711, 906.713) Autobus 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) HELLA
Układ Wydechowy IPARTS Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 218 CDI (906.711, 906.713) Autobus 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) IPARTS
Układ Wydechowy JPN Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 218 CDI (906.711, 906.713) Autobus 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) JPN
Układ Wydechowy KW Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 218 CDI (906.711, 906.713) Autobus 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) KW
Układ Wydechowy LUCAS Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 218 CDI (906.711, 906.713) Autobus 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) LUCAS
Układ Wydechowy MAHLE Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 218 CDI (906.711, 906.713) Autobus 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) MAHLE
Układ Wydechowy MAXGEAR Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 218 CDI (906.711, 906.713) Autobus 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) MAXGEAR
Układ Wydechowy METZGER Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 218 CDI (906.711, 906.713) Autobus 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) METZGER
Układ Wydechowy NISSENS Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 218 CDI (906.711, 906.713) Autobus 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) NISSENS
Układ Wydechowy NRF Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 218 CDI (906.711, 906.713) Autobus 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) NRF
Układ Wydechowy NTY Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 218 CDI (906.711, 906.713) Autobus 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) NTY
Układ Wydechowy ORIGINAL IMPERIUM Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 218 CDI (906.711, 906.713) Autobus 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Wydechowy SWAG Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 218 CDI (906.711, 906.713) Autobus 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) SWAG
Układ Wydechowy THERMOTEC Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 218 CDI (906.711, 906.713) Autobus 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) THERMOTEC
Układ Wydechowy TMI Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 218 CDI (906.711, 906.713) Autobus 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) TMI
Układ Wydechowy TRISCAN Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 218 CDI (906.711, 906.713) Autobus 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) TRISCAN
Układ Wydechowy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 218 CDI (906.711, 906.713) Autobus 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Wydechowy VEMO Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 218 CDI (906.711, 906.713) Autobus 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) VEMO
Układ Wydechowy VICTOR REINZ Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 218 CDI (906.711, 906.713) Autobus 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.04 - obecnie) VICTOR REINZ
Producent:KW

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KW
0 (0 ocen)
Kod produktu:
422 091
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KW
Kod:
422 091
Rozmiar klucza:  17
Kąt nachylenia:  90
Do 100 dni na zwrot
KW
0 (0 ocen)
Kod produktu:
493 165
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KW
Kod:
493 165
Ciżnienie od [kPa]:  34,4
Ciśnienie do [kPa]:  315,6
Napięcie wyjściowe od [V]:  0,399
Napięcie wyjściowe do [V]:  4,654
Do 100 dni na zwrot
KW
0 (0 ocen)
Kod produktu:
498 472
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KW
Kod:
498 472
Długość kabli:  570
Ilość przewodów:  5
Sonda lambda:  Ogrzewana
Sonda lambda:  Sonda planarna
Sonda lambda:  Sonda lambda szerokopasmowa
Sonda lambda:  Gwint uprzednio nasmarowany
Do 100 dni na zwrot
KW
0 (0 ocen)
Kod produktu:
422 301
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KW
Kod:
422 301
Rozmiar klucza:  17
Kąt nachylenia:  60
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >
Przepalony tłumik samochodowy. Objawy i skutki usterki

Jak radzić sobie z przepalonym tłumikiem samochodowym? Jak wyglądają objawy i skutki podobnej usterki?

Przepalony tłumik samochody to zjawisko częste w starych, zaniedbanych samochodach, ale nie tylko. Czasem, a może wręcz coraz częściej, do przepalenia tłumika dochodzi w autach relatywnie nowych. Z jakich powodów? Jak radzić sobie z podobną usterką?

czytaj więcej >
Jak sprawdzić normę emisji spalin w swoim aucie? Dlaczego warto to wiedzieć?

Jak sprawdzić normę emisji spalin w samochodzie? Dlaczego informacja ta ma tak duże znaczenie nie tylko dla środowiska, ale i dla naszego portfela?

Kto z Was wie, którą normę emisji spalin spełnia Wasz samochód? Każdy wie, że Euro, ale które Euro? Euro 6 czy Euro 1? Konkretny typ normy emisji spalin to istotny element wpływający na koszty utrzymania pojazdu, możliwość wjazdu do niektórych stref miejskich oraz ogólny wpływ na środowisko. W jaki sposób możecie sprawdzić, o jaką normę w Waszym przypadku chodzi?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze