Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy AUTOMEGA do Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.4 (_76) SUV 120KM, 88kW, benzyna (2018.06 - obecnie)

Układ Wydechowy BOSCH Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.4 (_76) SUV 120KM, 88kW, benzyna (2018.06 - obecnie) BOSCH
Układ Wydechowy KAMOKA Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.4 (_76) SUV 120KM, 88kW, benzyna (2018.06 - obecnie) KAMOKA
Układ Wydechowy ELRING Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.4 (_76) SUV 120KM, 88kW, benzyna (2018.06 - obecnie) ELRING
Układ Wydechowy ERA Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.4 (_76) SUV 120KM, 88kW, benzyna (2018.06 - obecnie) ERA
Układ Wydechowy AJUSA Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.4 (_76) SUV 120KM, 88kW, benzyna (2018.06 - obecnie) AJUSA
Układ Wydechowy AUTOMEGA Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.4 (_76) SUV 120KM, 88kW, benzyna (2018.06 - obecnie) AUTOMEGA
Układ Wydechowy DR.MOTOR AUTOMOTIVE Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.4 (_76) SUV 120KM, 88kW, benzyna (2018.06 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Układ Wydechowy ESEN SKV Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.4 (_76) SUV 120KM, 88kW, benzyna (2018.06 - obecnie) ESEN SKV
Układ Wydechowy EUROREPAR Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.4 (_76) SUV 120KM, 88kW, benzyna (2018.06 - obecnie) EUROREPAR
Układ Wydechowy FA1 Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.4 (_76) SUV 120KM, 88kW, benzyna (2018.06 - obecnie) FA1
Układ Wydechowy MAXGEAR Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.4 (_76) SUV 120KM, 88kW, benzyna (2018.06 - obecnie) MAXGEAR
Układ Wydechowy METZGER Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.4 (_76) SUV 120KM, 88kW, benzyna (2018.06 - obecnie) METZGER
Układ Wydechowy NTY Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.4 (_76) SUV 120KM, 88kW, benzyna (2018.06 - obecnie) NTY
Układ Wydechowy SCHLÜTTER TURBOLADER Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.4 (_76) SUV 120KM, 88kW, benzyna (2018.06 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Układ Wydechowy VALEO Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.4 (_76) SUV 120KM, 88kW, benzyna (2018.06 - obecnie) VALEO
Układ Wydechowy VAN WEZEL Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.4 (_76) SUV 120KM, 88kW, benzyna (2018.06 - obecnie) VAN WEZEL
Układ Wydechowy VICTOR REINZ Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.4 (_76) SUV 120KM, 88kW, benzyna (2018.06 - obecnie) VICTOR REINZ
Producent:AUTOMEGA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AUTOMEGA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
219621510
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AUTOMEGA
Kod:
219621510
Jednostka:
szt
Rodzaj uszczelnienia:  Uszczelka stalowa
Materiał uszczelnienia:  Stal sprężynowa
Liczba otworów do mocowania:  3
Ilość montowana w aucie:  1
Grubość [mm]:  0,4
Długość [mm]:  109
Szerokość [mm]:  82
Do 100 dni na zwrot
25,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >
Głośny wydech – gdzie szukać przyczyny?

Głośny wydech – gdzie szukać przyczyny?

Jedną z podstawowych funkcji układu wydechowego jest zminimalizowanie hałasu wytwarzanego przez silnik, ale nawet całkowicie sprawny wydech potrafi być źródłem niepotrzebnych dźwięków. Co jest ich przyczyną? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Czujnik liniowy A/F - rodzaj czujnika tlenu. Czym jest, jak działa i do czego służy?

Czujnik liniowy A/F, czyli nowy rodzaj czujnika tlenu. Czym jest, jak działa i do czego jest wykorzystywany?

Aż trudno sobie wyobrazić to, jak wyglądałoby życie przeciętnego kierowcy (i nie tylko), gdyby nie sondy lambda. Te niewielkie czujniki dbają nie tylko o samochody, ale i o nas samych. A teraz, dzięki wprowadzeniu czujników A/F, potrafią jeszcze więcej. Co dokładnie?

czytaj więcej >
Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze