Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy VEMA do Peugeot 205 I (741A/C) 1.9 GTI liftback 128KM, 94kW, benzyna (1986.10 - 1987.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy HART Peugeot 205 I (741A/C) 1.9 GTI liftback 128KM, 94kW, benzyna (1986.10 - 1987.10) HART
Układ Wydechowy WALKER Peugeot 205 I (741A/C) 1.9 GTI liftback 128KM, 94kW, benzyna (1986.10 - 1987.10) WALKER
Układ Wydechowy KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 205 I (741A/C) 1.9 GTI liftback 128KM, 94kW, benzyna (1986.10 - 1987.10) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Wydechowy ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 205 I (741A/C) 1.9 GTI liftback 128KM, 94kW, benzyna (1986.10 - 1987.10) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Wydechowy AJUSA Peugeot 205 I (741A/C) 1.9 GTI liftback 128KM, 94kW, benzyna (1986.10 - 1987.10) AJUSA
Układ Wydechowy AKRON-MALÒ Peugeot 205 I (741A/C) 1.9 GTI liftback 128KM, 94kW, benzyna (1986.10 - 1987.10) AKRON-MALÒ
Układ Wydechowy ASMET Peugeot 205 I (741A/C) 1.9 GTI liftback 128KM, 94kW, benzyna (1986.10 - 1987.10) ASMET
Układ Wydechowy ASSO Peugeot 205 I (741A/C) 1.9 GTI liftback 128KM, 94kW, benzyna (1986.10 - 1987.10) ASSO
Układ Wydechowy BIRTH Peugeot 205 I (741A/C) 1.9 GTI liftback 128KM, 94kW, benzyna (1986.10 - 1987.10) BIRTH
Układ Wydechowy BOSAL Peugeot 205 I (741A/C) 1.9 GTI liftback 128KM, 94kW, benzyna (1986.10 - 1987.10) BOSAL
Układ Wydechowy DYS Peugeot 205 I (741A/C) 1.9 GTI liftback 128KM, 94kW, benzyna (1986.10 - 1987.10) DYS
Układ Wydechowy EUROREPAR Peugeot 205 I (741A/C) 1.9 GTI liftback 128KM, 94kW, benzyna (1986.10 - 1987.10) EUROREPAR
Układ Wydechowy FA1 Peugeot 205 I (741A/C) 1.9 GTI liftback 128KM, 94kW, benzyna (1986.10 - 1987.10) FA1
Układ Wydechowy FAI AUTOPARTS Peugeot 205 I (741A/C) 1.9 GTI liftback 128KM, 94kW, benzyna (1986.10 - 1987.10) FAI AUTOPARTS
Układ Wydechowy FAST Peugeot 205 I (741A/C) 1.9 GTI liftback 128KM, 94kW, benzyna (1986.10 - 1987.10) FAST
Układ Wydechowy HC-CARGO Peugeot 205 I (741A/C) 1.9 GTI liftback 128KM, 94kW, benzyna (1986.10 - 1987.10) HC-CARGO
Układ Wydechowy HELLA Peugeot 205 I (741A/C) 1.9 GTI liftback 128KM, 94kW, benzyna (1986.10 - 1987.10) HELLA
Układ Wydechowy IMASAF Peugeot 205 I (741A/C) 1.9 GTI liftback 128KM, 94kW, benzyna (1986.10 - 1987.10) IMASAF
Układ Wydechowy IPARTS Peugeot 205 I (741A/C) 1.9 GTI liftback 128KM, 94kW, benzyna (1986.10 - 1987.10) IPARTS
Układ Wydechowy KLARIUS Peugeot 205 I (741A/C) 1.9 GTI liftback 128KM, 94kW, benzyna (1986.10 - 1987.10) KLARIUS
Układ Wydechowy KLOKKERHOLM Peugeot 205 I (741A/C) 1.9 GTI liftback 128KM, 94kW, benzyna (1986.10 - 1987.10) KLOKKERHOLM
Układ Wydechowy MAGNETI MARELLI Peugeot 205 I (741A/C) 1.9 GTI liftback 128KM, 94kW, benzyna (1986.10 - 1987.10) MAGNETI MARELLI
Układ Wydechowy MAXGEAR Peugeot 205 I (741A/C) 1.9 GTI liftback 128KM, 94kW, benzyna (1986.10 - 1987.10) MAXGEAR
Układ Wydechowy METALCAUCHO Peugeot 205 I (741A/C) 1.9 GTI liftback 128KM, 94kW, benzyna (1986.10 - 1987.10) METALCAUCHO
Układ Wydechowy MTS Peugeot 205 I (741A/C) 1.9 GTI liftback 128KM, 94kW, benzyna (1986.10 - 1987.10) MTS
Układ Wydechowy PIERBURG Peugeot 205 I (741A/C) 1.9 GTI liftback 128KM, 94kW, benzyna (1986.10 - 1987.10) PIERBURG
Układ Wydechowy SASIC Peugeot 205 I (741A/C) 1.9 GTI liftback 128KM, 94kW, benzyna (1986.10 - 1987.10) SASIC
Układ Wydechowy TEDGUM Peugeot 205 I (741A/C) 1.9 GTI liftback 128KM, 94kW, benzyna (1986.10 - 1987.10) TEDGUM
Układ Wydechowy TRICLO Peugeot 205 I (741A/C) 1.9 GTI liftback 128KM, 94kW, benzyna (1986.10 - 1987.10) TRICLO
Układ Wydechowy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Peugeot 205 I (741A/C) 1.9 GTI liftback 128KM, 94kW, benzyna (1986.10 - 1987.10) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Wydechowy VAICO Peugeot 205 I (741A/C) 1.9 GTI liftback 128KM, 94kW, benzyna (1986.10 - 1987.10) VAICO
Układ Wydechowy VEMA Peugeot 205 I (741A/C) 1.9 GTI liftback 128KM, 94kW, benzyna (1986.10 - 1987.10) VEMA
Układ Wydechowy VEMO Peugeot 205 I (741A/C) 1.9 GTI liftback 128KM, 94kW, benzyna (1986.10 - 1987.10) VEMO
Układ Wydechowy VICTOR REINZ Peugeot 205 I (741A/C) 1.9 GTI liftback 128KM, 94kW, benzyna (1986.10 - 1987.10) VICTOR REINZ
Producent:VEMA

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VEMA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
350028
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMA
Kod:
350028
Masa [g]:  40
Materiał:  Guma
Twardość (wg Rockwell) [HRC]:  70
Do 100 dni na zwrot
VEMA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
350159
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMA
Kod:
350159
Masa [g]:  20
Materiał:  Guma / metal
Do 100 dni na zwrot
VEMA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
350032
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMA
Kod:
350032
Masa [g]:  38
Materiał:  Guma
Twardość (wg Rockwell) [HRC]:  70
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Strumienica samochodowa. Co to jest, co daje i czy warto ją zamontować?

Strumienica samochodowa. Czym jest, jakie daje korzyści i kiedy warto ją zamontować?

Marzy Wam się więcej mocy pod maską? A komu się nie marzy? Niektórzy kierowcy eksperymentujący z tuningiem mechanicznym zdecydowali się na strumienice właśnie w celu zwiększenia liczby koni mechanicznych. Czy słusznie? Jakie efekty można w ten sposób osiągnąć?

czytaj więcej >
Przepalony tłumik samochodowy. Objawy i skutki usterki

Jak radzić sobie z przepalonym tłumikiem samochodowym? Jak wyglądają objawy i skutki podobnej usterki?

Przepalony tłumik samochody to zjawisko częste w starych, zaniedbanych samochodach, ale nie tylko. Czasem, a może wręcz coraz częściej, do przepalenia tłumika dochodzi w autach relatywnie nowych. Z jakich powodów? Jak radzić sobie z podobną usterką?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze