Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy VEMA do Renault 9 (L42_) 1.7 (L42N) sedan 88KM, 65kW, benzyna (1986.10 - 1988.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy HART Renault 9 (L42_) 1.7 (L42N) sedan 88KM, 65kW, benzyna (1986.10 - 1988.12) HART
Układ Wydechowy WALKER Renault 9 (L42_) 1.7 (L42N) sedan 88KM, 65kW, benzyna (1986.10 - 1988.12) WALKER
Układ Wydechowy KRAFT AUTOMOTIVE Renault 9 (L42_) 1.7 (L42N) sedan 88KM, 65kW, benzyna (1986.10 - 1988.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Wydechowy ESEN SKV Renault 9 (L42_) 1.7 (L42N) sedan 88KM, 65kW, benzyna (1986.10 - 1988.12) ESEN SKV
Układ Wydechowy AKRON-MALÒ Renault 9 (L42_) 1.7 (L42N) sedan 88KM, 65kW, benzyna (1986.10 - 1988.12) AKRON-MALÒ
Układ Wydechowy ASSO Renault 9 (L42_) 1.7 (L42N) sedan 88KM, 65kW, benzyna (1986.10 - 1988.12) ASSO
Układ Wydechowy BIRTH Renault 9 (L42_) 1.7 (L42N) sedan 88KM, 65kW, benzyna (1986.10 - 1988.12) BIRTH
Układ Wydechowy BOSAL Renault 9 (L42_) 1.7 (L42N) sedan 88KM, 65kW, benzyna (1986.10 - 1988.12) BOSAL
Układ Wydechowy DINEX Renault 9 (L42_) 1.7 (L42N) sedan 88KM, 65kW, benzyna (1986.10 - 1988.12) DINEX
Układ Wydechowy DYS Renault 9 (L42_) 1.7 (L42N) sedan 88KM, 65kW, benzyna (1986.10 - 1988.12) DYS
Układ Wydechowy EBERSPÄCHER Renault 9 (L42_) 1.7 (L42N) sedan 88KM, 65kW, benzyna (1986.10 - 1988.12) EBERSPÄCHER
Układ Wydechowy EUROREPAR Renault 9 (L42_) 1.7 (L42N) sedan 88KM, 65kW, benzyna (1986.10 - 1988.12) EUROREPAR
Układ Wydechowy FA1 Renault 9 (L42_) 1.7 (L42N) sedan 88KM, 65kW, benzyna (1986.10 - 1988.12) FA1
Układ Wydechowy HC-CARGO Renault 9 (L42_) 1.7 (L42N) sedan 88KM, 65kW, benzyna (1986.10 - 1988.12) HC-CARGO
Układ Wydechowy IMASAF Renault 9 (L42_) 1.7 (L42N) sedan 88KM, 65kW, benzyna (1986.10 - 1988.12) IMASAF
Układ Wydechowy METALCAUCHO Renault 9 (L42_) 1.7 (L42N) sedan 88KM, 65kW, benzyna (1986.10 - 1988.12) METALCAUCHO
Układ Wydechowy SASIC Renault 9 (L42_) 1.7 (L42N) sedan 88KM, 65kW, benzyna (1986.10 - 1988.12) SASIC
Układ Wydechowy TRICLO Renault 9 (L42_) 1.7 (L42N) sedan 88KM, 65kW, benzyna (1986.10 - 1988.12) TRICLO
Układ Wydechowy VEMA Renault 9 (L42_) 1.7 (L42N) sedan 88KM, 65kW, benzyna (1986.10 - 1988.12) VEMA
Producent:VEMA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VEMA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
350039
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMA
Kod:
350039
Masa [g]:  40
Materiał:  Guma
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Samochód dymi na czarno. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci czarny dym?

Czarny dym z rury wydechowej. Jaka jest tego przyczyna? Jak postępować w sytuacji, gdy z wydechu leci czarny dym?

Ze wszystkich barw dymu mogącego wydobywać się z rury wydechowej samochodu, największe wrażenie robi dym czarny. Dlaczego? Być może przez to, że czerń tego dymu potrafi być naprawdę imponująca i sprawiać bardzo groźne wrażenie. Czy jest się jednak czego bać?

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze