Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy FEBI BILSTEIN do Volvo 740 (744) 2.3 Turbo sedan 182KM, 134kW, benzyna (1985.08 - 1988.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy WALKER Volvo 740 (744) 2.3 Turbo sedan 182KM, 134kW, benzyna (1985.08 - 1988.12) WALKER
Układ Wydechowy BOSCH Volvo 740 (744) 2.3 Turbo sedan 182KM, 134kW, benzyna (1985.08 - 1988.12) BOSCH
Układ Wydechowy KRAFT AUTOMOTIVE Volvo 740 (744) 2.3 Turbo sedan 182KM, 134kW, benzyna (1985.08 - 1988.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Wydechowy ESEN SKV Volvo 740 (744) 2.3 Turbo sedan 182KM, 134kW, benzyna (1985.08 - 1988.12) ESEN SKV
Układ Wydechowy MAGNETI MARELLI Volvo 740 (744) 2.3 Turbo sedan 182KM, 134kW, benzyna (1985.08 - 1988.12) MAGNETI MARELLI
Układ Wydechowy MAXGEAR Volvo 740 (744) 2.3 Turbo sedan 182KM, 134kW, benzyna (1985.08 - 1988.12) MAXGEAR
Układ Wydechowy AJUSA Volvo 740 (744) 2.3 Turbo sedan 182KM, 134kW, benzyna (1985.08 - 1988.12) AJUSA
Układ Wydechowy AKRON-MALÒ Volvo 740 (744) 2.3 Turbo sedan 182KM, 134kW, benzyna (1985.08 - 1988.12) AKRON-MALÒ
Układ Wydechowy ASSO Volvo 740 (744) 2.3 Turbo sedan 182KM, 134kW, benzyna (1985.08 - 1988.12) ASSO
Układ Wydechowy AUTLOG Volvo 740 (744) 2.3 Turbo sedan 182KM, 134kW, benzyna (1985.08 - 1988.12) AUTLOG
Układ Wydechowy BIRTH Volvo 740 (744) 2.3 Turbo sedan 182KM, 134kW, benzyna (1985.08 - 1988.12) BIRTH
Układ Wydechowy BOSAL Volvo 740 (744) 2.3 Turbo sedan 182KM, 134kW, benzyna (1985.08 - 1988.12) BOSAL
Układ Wydechowy CONTINENTAL/VDO Volvo 740 (744) 2.3 Turbo sedan 182KM, 134kW, benzyna (1985.08 - 1988.12) CONTINENTAL/VDO
Układ Wydechowy CORTECO Volvo 740 (744) 2.3 Turbo sedan 182KM, 134kW, benzyna (1985.08 - 1988.12) CORTECO
Układ Wydechowy DELPHI Volvo 740 (744) 2.3 Turbo sedan 182KM, 134kW, benzyna (1985.08 - 1988.12) DELPHI
Układ Wydechowy DT SPARE PARTS Volvo 740 (744) 2.3 Turbo sedan 182KM, 134kW, benzyna (1985.08 - 1988.12) DT SPARE PARTS
Układ Wydechowy ELRING Volvo 740 (744) 2.3 Turbo sedan 182KM, 134kW, benzyna (1985.08 - 1988.12) ELRING
Układ Wydechowy ELWIS ROYAL Volvo 740 (744) 2.3 Turbo sedan 182KM, 134kW, benzyna (1985.08 - 1988.12) ELWIS ROYAL
Układ Wydechowy ENERGY Volvo 740 (744) 2.3 Turbo sedan 182KM, 134kW, benzyna (1985.08 - 1988.12) ENERGY
Układ Wydechowy ERA Volvo 740 (744) 2.3 Turbo sedan 182KM, 134kW, benzyna (1985.08 - 1988.12) ERA
Układ Wydechowy EUROREPAR Volvo 740 (744) 2.3 Turbo sedan 182KM, 134kW, benzyna (1985.08 - 1988.12) EUROREPAR
Układ Wydechowy FA1 Volvo 740 (744) 2.3 Turbo sedan 182KM, 134kW, benzyna (1985.08 - 1988.12) FA1
Układ Wydechowy FAE Volvo 740 (744) 2.3 Turbo sedan 182KM, 134kW, benzyna (1985.08 - 1988.12) FAE
Układ Wydechowy FAST Volvo 740 (744) 2.3 Turbo sedan 182KM, 134kW, benzyna (1985.08 - 1988.12) FAST
Układ Wydechowy FEBI BILSTEIN Volvo 740 (744) 2.3 Turbo sedan 182KM, 134kW, benzyna (1985.08 - 1988.12) FEBI BILSTEIN
Układ Wydechowy GLASER Volvo 740 (744) 2.3 Turbo sedan 182KM, 134kW, benzyna (1985.08 - 1988.12) GLASER
Układ Wydechowy GOETZE Volvo 740 (744) 2.3 Turbo sedan 182KM, 134kW, benzyna (1985.08 - 1988.12) GOETZE
Układ Wydechowy HART Volvo 740 (744) 2.3 Turbo sedan 182KM, 134kW, benzyna (1985.08 - 1988.12) HART
Układ Wydechowy HC-CARGO Volvo 740 (744) 2.3 Turbo sedan 182KM, 134kW, benzyna (1985.08 - 1988.12) HC-CARGO
Układ Wydechowy HOFFER Volvo 740 (744) 2.3 Turbo sedan 182KM, 134kW, benzyna (1985.08 - 1988.12) HOFFER
Układ Wydechowy IMASAF Volvo 740 (744) 2.3 Turbo sedan 182KM, 134kW, benzyna (1985.08 - 1988.12) IMASAF
Układ Wydechowy JOHNS Volvo 740 (744) 2.3 Turbo sedan 182KM, 134kW, benzyna (1985.08 - 1988.12) JOHNS
Układ Wydechowy JP GROUP Volvo 740 (744) 2.3 Turbo sedan 182KM, 134kW, benzyna (1985.08 - 1988.12) JP GROUP
Układ Wydechowy KAMOKA Volvo 740 (744) 2.3 Turbo sedan 182KM, 134kW, benzyna (1985.08 - 1988.12) KAMOKA
Układ Wydechowy KLARIUS Volvo 740 (744) 2.3 Turbo sedan 182KM, 134kW, benzyna (1985.08 - 1988.12) KLARIUS
Układ Wydechowy KLOKKERHOLM Volvo 740 (744) 2.3 Turbo sedan 182KM, 134kW, benzyna (1985.08 - 1988.12) KLOKKERHOLM
Układ Wydechowy LUCAS Volvo 740 (744) 2.3 Turbo sedan 182KM, 134kW, benzyna (1985.08 - 1988.12) LUCAS
Układ Wydechowy MEAT & DORIA Volvo 740 (744) 2.3 Turbo sedan 182KM, 134kW, benzyna (1985.08 - 1988.12) MEAT & DORIA
Układ Wydechowy METALCAUCHO Volvo 740 (744) 2.3 Turbo sedan 182KM, 134kW, benzyna (1985.08 - 1988.12) METALCAUCHO
Układ Wydechowy METZGER Volvo 740 (744) 2.3 Turbo sedan 182KM, 134kW, benzyna (1985.08 - 1988.12) METZGER
Układ Wydechowy ORIGINAL IMPERIUM Volvo 740 (744) 2.3 Turbo sedan 182KM, 134kW, benzyna (1985.08 - 1988.12) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Wydechowy PAYEN Volvo 740 (744) 2.3 Turbo sedan 182KM, 134kW, benzyna (1985.08 - 1988.12) PAYEN
Układ Wydechowy QUINTON HAZELL Volvo 740 (744) 2.3 Turbo sedan 182KM, 134kW, benzyna (1985.08 - 1988.12) QUINTON HAZELL
Układ Wydechowy SCHLÜTTER TURBOLADER Volvo 740 (744) 2.3 Turbo sedan 182KM, 134kW, benzyna (1985.08 - 1988.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Układ Wydechowy SEIM Volvo 740 (744) 2.3 Turbo sedan 182KM, 134kW, benzyna (1985.08 - 1988.12) SEIM
Układ Wydechowy TEDGUM Volvo 740 (744) 2.3 Turbo sedan 182KM, 134kW, benzyna (1985.08 - 1988.12) TEDGUM
Układ Wydechowy THERMOTEC Volvo 740 (744) 2.3 Turbo sedan 182KM, 134kW, benzyna (1985.08 - 1988.12) THERMOTEC
Układ Wydechowy TRICLO Volvo 740 (744) 2.3 Turbo sedan 182KM, 134kW, benzyna (1985.08 - 1988.12) TRICLO
Układ Wydechowy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Volvo 740 (744) 2.3 Turbo sedan 182KM, 134kW, benzyna (1985.08 - 1988.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Wydechowy VEMA Volvo 740 (744) 2.3 Turbo sedan 182KM, 134kW, benzyna (1985.08 - 1988.12) VEMA
Układ Wydechowy VEMO Volvo 740 (744) 2.3 Turbo sedan 182KM, 134kW, benzyna (1985.08 - 1988.12) VEMO
Układ Wydechowy VICTOR REINZ Volvo 740 (744) 2.3 Turbo sedan 182KM, 134kW, benzyna (1985.08 - 1988.12) VICTOR REINZ
Układ Wydechowy WALKER PRODUCTS Volvo 740 (744) 2.3 Turbo sedan 182KM, 134kW, benzyna (1985.08 - 1988.12) WALKER PRODUCTS
Producent:FEBI BILSTEIN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
175964
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
175964
Jednostka:
szt
Sonda lambda:  Ogrzewana
Gwint zewn. [mm]:  M18 x 1,5
Rozmiar klucza:  22
Liczba przewodów:  4
Długość kabli:  1250
Ciężar [kg]:  0,141
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 395,00 zł
208,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Samochód dymi na czarno. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci czarny dym?

Czarny dym z rury wydechowej. Jaka jest tego przyczyna? Jak postępować w sytuacji, gdy z wydechu leci czarny dym?

Ze wszystkich barw dymu mogącego wydobywać się z rury wydechowej samochodu, największe wrażenie robi dym czarny. Dlaczego? Być może przez to, że czerń tego dymu potrafi być naprawdę imponująca i sprawiać bardzo groźne wrażenie. Czy jest się jednak czego bać?

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze