Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "4"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy EPS do Volvo XC60 II (246) T8 Hybrid AWD SUV 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy FA1 Volvo XC60 II (246) T8 Hybrid AWD SUV 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) FA1
Układ Wydechowy EPS Volvo XC60 II (246) T8 Hybrid AWD SUV 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) EPS
Układ Wydechowy NISSENS Volvo XC60 II (246) T8 Hybrid AWD SUV 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) NISSENS
Układ Wydechowy ABAKUS Volvo XC60 II (246) T8 Hybrid AWD SUV 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) ABAKUS
Układ Wydechowy AJUSA Volvo XC60 II (246) T8 Hybrid AWD SUV 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) AJUSA
Układ Wydechowy AKS DASIS Volvo XC60 II (246) T8 Hybrid AWD SUV 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) AKS DASIS
Układ Wydechowy AVA QUALITY COOLING Volvo XC60 II (246) T8 Hybrid AWD SUV 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) AVA QUALITY COOLING
Układ Wydechowy BORGWARNER Volvo XC60 II (246) T8 Hybrid AWD SUV 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) BORGWARNER
Układ Wydechowy BUGIAD Volvo XC60 II (246) T8 Hybrid AWD SUV 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) BUGIAD
Układ Wydechowy DELPHI Volvo XC60 II (246) T8 Hybrid AWD SUV 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) DELPHI
Układ Wydechowy DR!VE+ Volvo XC60 II (246) T8 Hybrid AWD SUV 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) DR!VE+
Układ Wydechowy DRI Volvo XC60 II (246) T8 Hybrid AWD SUV 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) DRI
Układ Wydechowy EFI AUTOMOTIVE Volvo XC60 II (246) T8 Hybrid AWD SUV 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Układ Wydechowy ELRING Volvo XC60 II (246) T8 Hybrid AWD SUV 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) ELRING
Układ Wydechowy ELSTOCK Volvo XC60 II (246) T8 Hybrid AWD SUV 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) ELSTOCK
Układ Wydechowy ERA Volvo XC60 II (246) T8 Hybrid AWD SUV 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) ERA
Układ Wydechowy ESEN SKV Volvo XC60 II (246) T8 Hybrid AWD SUV 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) ESEN SKV
Układ Wydechowy FACET Volvo XC60 II (246) T8 Hybrid AWD SUV 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) FACET
Układ Wydechowy GATES Volvo XC60 II (246) T8 Hybrid AWD SUV 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) GATES
Układ Wydechowy HERTH+BUSS ELPARTS Volvo XC60 II (246) T8 Hybrid AWD SUV 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Wydechowy HOFFER Volvo XC60 II (246) T8 Hybrid AWD SUV 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) HOFFER
Układ Wydechowy KAMOKA Volvo XC60 II (246) T8 Hybrid AWD SUV 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) KAMOKA
Układ Wydechowy KAWE Volvo XC60 II (246) T8 Hybrid AWD SUV 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) KAWE
Układ Wydechowy KW Volvo XC60 II (246) T8 Hybrid AWD SUV 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) KW
Układ Wydechowy LUCAS Volvo XC60 II (246) T8 Hybrid AWD SUV 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) LUCAS
Układ Wydechowy MAHLE Volvo XC60 II (246) T8 Hybrid AWD SUV 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) MAHLE
Układ Wydechowy MAXGEAR Volvo XC60 II (246) T8 Hybrid AWD SUV 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) MAXGEAR
Układ Wydechowy MEAT & DORIA Volvo XC60 II (246) T8 Hybrid AWD SUV 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) MEAT & DORIA
Układ Wydechowy METZGER Volvo XC60 II (246) T8 Hybrid AWD SUV 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) METZGER
Układ Wydechowy MEYLE Volvo XC60 II (246) T8 Hybrid AWD SUV 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) MEYLE
Układ Wydechowy MOBILETRON Volvo XC60 II (246) T8 Hybrid AWD SUV 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) MOBILETRON
Układ Wydechowy MOTAIR TURBO Volvo XC60 II (246) T8 Hybrid AWD SUV 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) MOTAIR TURBO
Układ Wydechowy NRF Volvo XC60 II (246) T8 Hybrid AWD SUV 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) NRF
Układ Wydechowy NTY Volvo XC60 II (246) T8 Hybrid AWD SUV 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) NTY
Układ Wydechowy ORIGINAL IMPERIUM Volvo XC60 II (246) T8 Hybrid AWD SUV 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Wydechowy PIERBURG Volvo XC60 II (246) T8 Hybrid AWD SUV 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) PIERBURG
Układ Wydechowy QUINTON HAZELL Volvo XC60 II (246) T8 Hybrid AWD SUV 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Wydechowy SCHLÜTTER TURBOLADER Volvo XC60 II (246) T8 Hybrid AWD SUV 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Układ Wydechowy SIDAT Volvo XC60 II (246) T8 Hybrid AWD SUV 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) SIDAT
Układ Wydechowy SNR Volvo XC60 II (246) T8 Hybrid AWD SUV 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) SNR
Układ Wydechowy THERMOTEC Volvo XC60 II (246) T8 Hybrid AWD SUV 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) THERMOTEC
Układ Wydechowy TRISCAN Volvo XC60 II (246) T8 Hybrid AWD SUV 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) TRISCAN
Układ Wydechowy VALEO Volvo XC60 II (246) T8 Hybrid AWD SUV 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) VALEO
Układ Wydechowy VAN WEZEL Volvo XC60 II (246) T8 Hybrid AWD SUV 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) VAN WEZEL
Układ Wydechowy VEMO Volvo XC60 II (246) T8 Hybrid AWD SUV 390KM, 287kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.02 - obecnie) VEMO
Producent:EPS

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1.993.291
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EPS
Kod:
1.993.291
Jednostka:
sztuka
Ciżnienie od [kPa]: 0
Ciśnienie do [kPa]: 100
Ciżnienie od [kPa]: 0,2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez elementów przyłączeniowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez króćca przyłączeniowego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 227,00 zł
116,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
EPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1.993.341
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EPS
Kod:
1.993.341
Jednostka:
sztuka
Ciżnienie od [kPa]: 11
Ciśnienie do [kPa]: 307
Napięcie wyjściowe od [V]: 0,25
Napięcie wyjściowe do [V]: 4,75
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 327,00 zł
167,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
EPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1.998.528
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EPS
Kod:
1.998.528
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu
Długość kabli: 570
Ilość przewodów: 4
Sonda lambda: Ogrzewana
Sonda lambda: Sonda planarna
Sonda lambda: Gwint uprzednio nasmarowany
Dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu: 1.998.235
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 467,00 zł
246,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
EPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1.998.610
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EPS
Kod:
1.998.610
Jednostka:
sztuka
Długość kabli: 500
Ilość przewodów: 4
Sonda lambda: Ogrzewana
Sonda lambda: Sonda planarna
Dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu: 1.998.240
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 568,00 zł
307,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Biały dym z rury wydechowej. Co musisz sprawdzić?

Biały dym z rury wydechowej. W jaki sposób dochodzi do tego zjawiska? Co należy sprawdzić, gdy się pojawi?

Nie ma chyba prostszego sposobu na ocenę stanu auta, niż diagnoza na podstawie koloru dymu wydobywającego się z rury wydechowej. Przynajmniej w teorii, bo w praktyce nierozsądne diagnozowanie może wpędzić Was w niesamowite koszty. Jak to jest w przypadku białego dymu z wydechu?

czytaj więcej >
Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Strumienica samochodowa. Co to jest, co daje i czy warto ją zamontować?

Strumienica samochodowa. Czym jest, jakie daje korzyści i kiedy warto ją zamontować?

Marzy Wam się więcej mocy pod maską? A komu się nie marzy? Niektórzy kierowcy eksperymentujący z tuningiem mechanicznym zdecydowali się na strumienice właśnie w celu zwiększenia liczby koni mechanicznych. Czy słusznie? Jakie efekty można w ten sposób osiągnąć?

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze