Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy VEMO do Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie)

Układ Wydechowy EPS Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) EPS
Układ Wydechowy NISSENS Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) NISSENS
Układ Wydechowy AJUSA Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) AJUSA
Układ Wydechowy AVA QUALITY COOLING Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) AVA QUALITY COOLING
Układ Wydechowy BORGWARNER Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) BORGWARNER
Układ Wydechowy BUGIAD Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) BUGIAD
Układ Wydechowy DELPHI Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) DELPHI
Układ Wydechowy DRI Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) DRI
Układ Wydechowy ELRING Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) ELRING
Układ Wydechowy ERA Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) ERA
Układ Wydechowy ESEN SKV Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) ESEN SKV
Układ Wydechowy FA1 Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) FA1
Układ Wydechowy FACET Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) FACET
Układ Wydechowy GATES Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) GATES
Układ Wydechowy HERTH+BUSS ELPARTS Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Wydechowy HOFFER Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) HOFFER
Układ Wydechowy KAWE Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) KAWE
Układ Wydechowy KW Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) KW
Układ Wydechowy MAHLE Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) MAHLE
Układ Wydechowy MEAT & DORIA Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) MEAT & DORIA
Układ Wydechowy METALCAUCHO Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) METALCAUCHO
Układ Wydechowy METZGER Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) METZGER
Układ Wydechowy MOBILETRON Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) MOBILETRON
Układ Wydechowy MOTAIR TURBO Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) MOTAIR TURBO
Układ Wydechowy NRF Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) NRF
Układ Wydechowy NTY Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) NTY
Układ Wydechowy ORIGINAL IMPERIUM Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Wydechowy PIERBURG Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) PIERBURG
Układ Wydechowy THERMOTEC Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) THERMOTEC
Układ Wydechowy TMI Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) TMI
Układ Wydechowy TRISCAN Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) TRISCAN
Układ Wydechowy VAICO Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) VAICO
Układ Wydechowy VAN WEZEL Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) VAN WEZEL
Układ Wydechowy VEMO Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) VEMO
Producent:VEMO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VEMO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V38-72-0126
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V38-72-0126
Jednostka:
szt
Liczba przewodów:  2
Liczba otworów do mocowania:  1
Kształt obudowy wtyczki:  Owalny
Ilość biegunów:  3
Ciężar [kg]:  0,023
Dla numeru OE:  22 77 1JG 70A
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
Szerokość opakowania [cm]:  4
Szerokość opakowania [cm]:  4,938
Wysokość opakowania [cm]:  6,7
Wysokość opakowania [cm]:  1,902
Głębokość opakowania [cm]:  6,8
Głębokość opakowania [cm]:  7,517
Do 100 dni na zwrot
171,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VEMO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V40-72-0046
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V40-72-0046
Jednostka:
szt
Ilość biegunów:  3
Ilość połączeń:  2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez złącza kablowego
Kształt obudowy wtyczki:  Owalny
Liczba otworów do mocowania:  1
Do 100 dni na zwrot
244,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Samochód dymi na czarno. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci czarny dym?

Czarny dym z rury wydechowej. Jaka jest tego przyczyna? Jak postępować w sytuacji, gdy z wydechu leci czarny dym?

Ze wszystkich barw dymu mogącego wydobywać się z rury wydechowej samochodu, największe wrażenie robi dym czarny. Dlaczego? Być może przez to, że czerń tego dymu potrafi być naprawdę imponująca i sprawiać bardzo groźne wrażenie. Czy jest się jednak czego bać?

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Biały dym z rury wydechowej. Co musisz sprawdzić?

Biały dym z rury wydechowej. W jaki sposób dochodzi do tego zjawiska? Co należy sprawdzić, gdy się pojawi?

Nie ma chyba prostszego sposobu na ocenę stanu auta, niż diagnoza na podstawie koloru dymu wydobywającego się z rury wydechowej. Przynajmniej w teorii, bo w praktyce nierozsądne diagnozowanie może wpędzić Was w niesamowite koszty. Jak to jest w przypadku białego dymu z wydechu?

czytaj więcej >
Samochód dymi na biało. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci biały dym?

Co, jeśli auto dymi na biało? Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci gęsty biały dym?

Czy biały, gęsty dym dobywający się z rury wydechowej samochodu powinien być sygnałem alarmowym dla kierowcy? Niekoniecznie. Z całą pewnością powinien zwrócić uwagę i skłonić do szukania przyczyn. Może się bowiem okazać, że przyczyna jest naturalna. Jednak czasem taki biały dym będzie oznaczał prawdziwy problem. Jaki dokładnie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze