Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy BORGWARNER (3K) do Vw GOLF I (17) 1.6 TD liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1982.03 - 1983.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy FEBI BILSTEIN Vw GOLF I (17) 1.6 TD liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1982.03 - 1983.07) FEBI BILSTEIN
Układ Wydechowy HART Vw GOLF I (17) 1.6 TD liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1982.03 - 1983.07) HART
Układ Wydechowy WALKER Vw GOLF I (17) 1.6 TD liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1982.03 - 1983.07) WALKER
Układ Wydechowy FA1 Vw GOLF I (17) 1.6 TD liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1982.03 - 1983.07) FA1
Układ Wydechowy JP GROUP Vw GOLF I (17) 1.6 TD liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1982.03 - 1983.07) JP GROUP
Układ Wydechowy SWAG Vw GOLF I (17) 1.6 TD liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1982.03 - 1983.07) SWAG
Układ Wydechowy VAICO Vw GOLF I (17) 1.6 TD liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1982.03 - 1983.07) VAICO
Układ Wydechowy TOPRAN Vw GOLF I (17) 1.6 TD liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1982.03 - 1983.07) TOPRAN
Układ Wydechowy AJUSA Vw GOLF I (17) 1.6 TD liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1982.03 - 1983.07) AJUSA
Układ Wydechowy ASSO Vw GOLF I (17) 1.6 TD liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1982.03 - 1983.07) ASSO
Układ Wydechowy AUTOMEGA Vw GOLF I (17) 1.6 TD liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1982.03 - 1983.07) AUTOMEGA
Układ Wydechowy BGA Vw GOLF I (17) 1.6 TD liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1982.03 - 1983.07) BGA
Układ Wydechowy BIRTH Vw GOLF I (17) 1.6 TD liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1982.03 - 1983.07) BIRTH
Układ Wydechowy BORGWARNER (3K) Vw GOLF I (17) 1.6 TD liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1982.03 - 1983.07) BORGWARNER (3K)
Układ Wydechowy CORTECO Vw GOLF I (17) 1.6 TD liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1982.03 - 1983.07) CORTECO
Układ Wydechowy EBERSPÄCHER Vw GOLF I (17) 1.6 TD liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1982.03 - 1983.07) EBERSPÄCHER
Układ Wydechowy ELRING Vw GOLF I (17) 1.6 TD liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1982.03 - 1983.07) ELRING
Układ Wydechowy ESEN SKV Vw GOLF I (17) 1.6 TD liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1982.03 - 1983.07) ESEN SKV
Układ Wydechowy EUROREPAR Vw GOLF I (17) 1.6 TD liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1982.03 - 1983.07) EUROREPAR
Układ Wydechowy FLENNOR Vw GOLF I (17) 1.6 TD liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1982.03 - 1983.07) FLENNOR
Układ Wydechowy GOETZE Vw GOLF I (17) 1.6 TD liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1982.03 - 1983.07) GOETZE
Układ Wydechowy HC-CARGO Vw GOLF I (17) 1.6 TD liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1982.03 - 1983.07) HC-CARGO
Układ Wydechowy IMASAF Vw GOLF I (17) 1.6 TD liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1982.03 - 1983.07) IMASAF
Układ Wydechowy KLARIUS Vw GOLF I (17) 1.6 TD liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1982.03 - 1983.07) KLARIUS
Układ Wydechowy METALCAUCHO Vw GOLF I (17) 1.6 TD liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1982.03 - 1983.07) METALCAUCHO
Układ Wydechowy MOTAIR TURBO Vw GOLF I (17) 1.6 TD liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1982.03 - 1983.07) MOTAIR TURBO
Układ Wydechowy MTS Vw GOLF I (17) 1.6 TD liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1982.03 - 1983.07) MTS
Układ Wydechowy OPTIMAL Vw GOLF I (17) 1.6 TD liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1982.03 - 1983.07) OPTIMAL
Układ Wydechowy POLMO Vw GOLF I (17) 1.6 TD liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1982.03 - 1983.07) POLMO
Układ Wydechowy SCHLÜTTER TURBOLADER Vw GOLF I (17) 1.6 TD liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1982.03 - 1983.07) SCHLÜTTER TURBOLADER
Układ Wydechowy TEDGUM Vw GOLF I (17) 1.6 TD liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1982.03 - 1983.07) TEDGUM
Układ Wydechowy TRICLO Vw GOLF I (17) 1.6 TD liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1982.03 - 1983.07) TRICLO
Układ Wydechowy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw GOLF I (17) 1.6 TD liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1982.03 - 1983.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Wydechowy VEMA Vw GOLF I (17) 1.6 TD liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1982.03 - 1983.07) VEMA
Układ Wydechowy VICTOR REINZ Vw GOLF I (17) 1.6 TD liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1982.03 - 1983.07) VICTOR REINZ
Producent:BORGWARNER (3K)

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORGWARNER (3K)
0 (0 ocen)
Kod produktu:
53249886082
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORGWARNER (3K)
Kod:
53249886082
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez materiałów dodatkowych
Ograniczenia producenta:  KUHNLE KOPP KAUSCH
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Samochód dymi na czarno. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci czarny dym?

Czarny dym z rury wydechowej. Jaka jest tego przyczyna? Jak postępować w sytuacji, gdy z wydechu leci czarny dym?

Ze wszystkich barw dymu mogącego wydobywać się z rury wydechowej samochodu, największe wrażenie robi dym czarny. Dlaczego? Być może przez to, że czerń tego dymu potrafi być naprawdę imponująca i sprawiać bardzo groźne wrażenie. Czy jest się jednak czego bać?

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze