Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy VEMO do Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TGI liftback 131KM, 96kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2020.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy EPS Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TGI liftback 131KM, 96kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2020.09 - obecnie) EPS
Układ Wydechowy FA1 Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TGI liftback 131KM, 96kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2020.09 - obecnie) FA1
Układ Wydechowy FEBI BILSTEIN Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TGI liftback 131KM, 96kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2020.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Wydechowy WALKER Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TGI liftback 131KM, 96kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2020.09 - obecnie) WALKER
Układ Wydechowy AJUSA Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TGI liftback 131KM, 96kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2020.09 - obecnie) AJUSA
Układ Wydechowy DELPHI Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TGI liftback 131KM, 96kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2020.09 - obecnie) DELPHI
Układ Wydechowy DRI Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TGI liftback 131KM, 96kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2020.09 - obecnie) DRI
Układ Wydechowy ELRING Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TGI liftback 131KM, 96kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2020.09 - obecnie) ELRING
Układ Wydechowy ELSTOCK Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TGI liftback 131KM, 96kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2020.09 - obecnie) ELSTOCK
Układ Wydechowy ESEN SKV Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TGI liftback 131KM, 96kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2020.09 - obecnie) ESEN SKV
Układ Wydechowy EUROREPAR Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TGI liftback 131KM, 96kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2020.09 - obecnie) EUROREPAR
Układ Wydechowy FACET Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TGI liftback 131KM, 96kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2020.09 - obecnie) FACET
Układ Wydechowy HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TGI liftback 131KM, 96kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2020.09 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Wydechowy KW Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TGI liftback 131KM, 96kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2020.09 - obecnie) KW
Układ Wydechowy LUCAS Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TGI liftback 131KM, 96kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2020.09 - obecnie) LUCAS
Układ Wydechowy ORIGINAL IMPERIUM Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TGI liftback 131KM, 96kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2020.09 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Wydechowy SCHLÜTTER TURBOLADER Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TGI liftback 131KM, 96kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2020.09 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Układ Wydechowy SWAG Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TGI liftback 131KM, 96kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2020.09 - obecnie) SWAG
Układ Wydechowy TMI Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TGI liftback 131KM, 96kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2020.09 - obecnie) TMI
Układ Wydechowy TOPRAN Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TGI liftback 131KM, 96kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2020.09 - obecnie) TOPRAN
Układ Wydechowy TRISCAN Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TGI liftback 131KM, 96kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2020.09 - obecnie) TRISCAN
Układ Wydechowy VALEO Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TGI liftback 131KM, 96kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2020.09 - obecnie) VALEO
Układ Wydechowy VEMO Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TGI liftback 131KM, 96kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2020.09 - obecnie) VEMO
Układ Wydechowy VICTOR REINZ Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TGI liftback 131KM, 96kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2020.09 - obecnie) VICTOR REINZ
Układ Wydechowy VIKA Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TGI liftback 131KM, 96kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2020.09 - obecnie) VIKA
Producent:VEMO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VEMO
3.5 (2 ocen)
Kod produktu:
V10-76-0148
dostępny
3.5 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V10-76-0148
Jednostka:
szt
Wykonanie izolacji przewodu:  Z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem
Ciężar [kg]:  0,439
Kształt obudowy wtyczki:  Kształt D
Długość kabli:  700
Wymiar gwintu:  M18 x 1,5
Kolor wtyczki:  Czarny
Dla numeru OE:  04C 906 262 Q
Długość [mm]:  800
Ilość biegunów:  4
Sonda lambda:  Sonda palcowa
Sonda lambda:  Sonda diagnostyczna
Liczba przewodów:  4
Układ wydechowy:  Za katalizatorem
Sonda lambda:  Gwint uprzednio nasmarowany
Głębokość opakowania [cm]:  9
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 760,00 zł
422,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VEMO
3.5 (2 ocen)
Kod produktu:
V10-76-0130
niedostępny
3.5 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V10-76-0130
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  880
Ilość biegunów:  4
Kształt obudowy wtyczki:  Kształt D
Sonda lambda:  Gwint uprzednio nasmarowany
Wykonanie izolacji przewodu:  Z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1020,00 zł
583,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Samochód dymi na czarno. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci czarny dym?

Czarny dym z rury wydechowej. Jaka jest tego przyczyna? Jak postępować w sytuacji, gdy z wydechu leci czarny dym?

Ze wszystkich barw dymu mogącego wydobywać się z rury wydechowej samochodu, największe wrażenie robi dym czarny. Dlaczego? Być może przez to, że czerń tego dymu potrafi być naprawdę imponująca i sprawiać bardzo groźne wrażenie. Czy jest się jednak czego bać?

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze