Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Zapłonowy BORGWARNER (BERU) do Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Zapłonowy BORGWARNER (BERU) Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) BORGWARNER (BERU)
Układ Zapłonowy BOSCH Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) BOSCH
Układ Zapłonowy BREMI Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) BREMI
Układ Zapłonowy DELPHI Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) DELPHI
Układ Zapłonowy DENSO Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) DENSO
Układ Zapłonowy HERTH+BUSS ELPARTS Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Zapłonowy HIDRIA Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) HIDRIA
Układ Zapłonowy HITACHI Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) HITACHI
Układ Zapłonowy HOFFER Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) HOFFER
Układ Zapłonowy KAWE Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) KAWE
Układ Zapłonowy LUCAS Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) LUCAS
Układ Zapłonowy MEAT & DORIA Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) MEAT & DORIA
Układ Zapłonowy METZGER Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) METZGER
Układ Zapłonowy MEYLE Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) MEYLE
Układ Zapłonowy MOTORAD Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) MOTORAD
Układ Zapłonowy SIDAT Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) SIDAT
Układ Zapłonowy SNR Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) SNR
Układ Zapłonowy TRISCAN Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) TRISCAN
Układ Zapłonowy VEMO Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) VEMO
Producent:BORGWARNER (BERU)

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORGWARNER (BERU)
4.9 (29 ocen)
Kod produktu:
GE122
dostępny
4.9 (29 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORGWARNER (BERU)
Kod:
GE122
Jednostka:
sztuka
Konstrukcja świec żarowych: Zdolny do nagrzewania wtórnego
Konstrukcja świec żarowych: Świeca żarowa ołówkowa
Napięcie [V]: 4
Technika połączeń: M4 / 2 Nm
Długość [mm]: 149
Głębokosć zabudowy [mm]: 36
Wymiar gwintu: M10x1,0
Rozmiar klucza: 10 mm
Natężenie prądu [A]: 10
Zbieżnosć stożka: 93
Moment dokręcenia od [Nm]: 15
Moment dokręcenia do [Nm]: 20
Moment gnący [Nm]: 35
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 115,00 zł
56,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Zapłonowy

Szarpanie na LPG. Dlaczego samochód szarpie na gazie?

Szarpanie silnika na LPG. Dlaczego samochód szarpie podczas jazdy na gazie? Co najczęściej jest przyczyną tego typu problemów?

Jednym ze zjawisk kojarzonych często z jazdą na LPG jest szarpanie silnika. Niektórzy kierowcy traktują to jako zwykłą niedogodność – cenę, jaką muszą płacić w zamian za używanie taniego paliwa. Czy słusznie? Co może być faktyczną przyczyną szarpania silnika na gazie?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana świec zapłonowych i żarowych u mechanika w 2023?

Ile kosztuje wymiana świec zapłonowych i żarowych u mechanika w 2023 roku? Jakie są ceny tych usług w warsztatach samochodowych?

Świece zapłonowe oraz świece żarowe należą do grupy podstawowych samochodowych części eksploatacyjnych, które zużywają się w sposób naturalny na skutek zwykłego korzystania z auta. Na szczęście jednak oba typy świec w normalnych warunkach odznaczają się całkiem sporą żywotnością i nie musimy wymieniać ich zbyt często. A ile przyszłoby nam za taką wymianę zapłacić obecnie u mechanika? Jakie są ceny tego typu usług w warsztatach samochodowych w Polsce?

czytaj więcej >
Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Bez iskry nie byłoby mowy o zapłonie mieszanki paliwowej wewnątrz silnika benzynowego, a tym samym nie mógłby się on stać źródłem napędu dla auta. Dla procesu tworzenia iskry kluczowe znaczenie mają przewody zapłonowe i świece. Liczy się jednak nie tylko ich obecność, ale także i stan. Nie zapominajcie o tym!

czytaj więcej >
Jak działa układ zapłonowy, czyli świece, przewody, cewki i pozostałe części

Jak działa układ zapłonowy, czyli świece, przewody, cewki i pozostałe części

Układ zapłonowy odpowiada za rozpoczęcie procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w cylindrach silnika, w kolejności odpowiadającej danemu położeniu tłoka w poszczególnym cylindrze. Jest to system najczęściej elektroniczny, stosowany w silnikach z zapłonem iskrowym. W tym artykule przyjrzymy się budowie i działaniu układu zapłonowego, a także powiemy, jakie produkty należy wybierać.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze