Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Zapłonowy CHAMPION do Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Zapłonowy NGK Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) NGK
Układ Zapłonowy BOSCH Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) BOSCH
Układ Zapłonowy CHAMPION Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) CHAMPION
Układ Zapłonowy DENSO Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) DENSO
Układ Zapłonowy BORGWARNER (BERU) Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) BORGWARNER (BERU)
Układ Zapłonowy DELPHI Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) DELPHI
Układ Zapłonowy KAMOKA Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) KAMOKA
Układ Zapłonowy HELLA Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) HELLA
Układ Zapłonowy DENCKERMANN Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) DENCKERMANN
Układ Zapłonowy OEM Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) OEM
Układ Zapłonowy BRISK Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) BRISK
Układ Zapłonowy EPS Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) EPS
Układ Zapłonowy HITACHI Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) HITACHI
Układ Zapłonowy IPARTS Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) IPARTS
Układ Zapłonowy MAXGEAR Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) MAXGEAR
Układ Zapłonowy ABAKUS Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) ABAKUS
Układ Zapłonowy AISIN Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) AISIN
Układ Zapłonowy ASHIKA Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) ASHIKA
Układ Zapłonowy AUTLOG Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) AUTLOG
Układ Zapłonowy AUTOMEGA Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) AUTOMEGA
Układ Zapłonowy BREMI Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) BREMI
Układ Zapłonowy BUGIAD Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) BUGIAD
Układ Zapłonowy CALORSTAT BY VERNET Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Układ Zapłonowy CONTINENTAL/VDO Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Układ Zapłonowy EFI AUTOMOTIVE Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Układ Zapłonowy ENERGY Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) ENERGY
Układ Zapłonowy ERA Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) ERA
Układ Zapłonowy ESEN SKV Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) ESEN SKV
Układ Zapłonowy EUROREPAR Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) EUROREPAR
Układ Zapłonowy EYQUEM Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) EYQUEM
Układ Zapłonowy FACET Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) FACET
Układ Zapłonowy FAE Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) FAE
Układ Zapłonowy FEBEST Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) FEBEST
Układ Zapłonowy FEBI BILSTEIN Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Zapłonowy FRECCIA Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) FRECCIA
Układ Zapłonowy HART Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) HART
Układ Zapłonowy HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Zapłonowy HOFFER Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) HOFFER
Układ Zapłonowy JAPANPARTS Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) JAPANPARTS
Układ Zapłonowy JAPKO Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) JAPKO
Układ Zapłonowy KAWE Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) KAWE
Układ Zapłonowy KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Zapłonowy KW Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) KW
Układ Zapłonowy LUCAS Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) LUCAS
Układ Zapłonowy MAGNETI MARELLI Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Układ Zapłonowy MAPCO Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) MAPCO
Układ Zapłonowy MEAT & DORIA Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) MEAT & DORIA
Układ Zapłonowy METZGER Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) METZGER
Układ Zapłonowy MEYLE Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) MEYLE
Układ Zapłonowy MOBILETRON Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) MOBILETRON
Układ Zapłonowy MOTORAD Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) MOTORAD
Układ Zapłonowy NTY Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) NTY
Układ Zapłonowy QUINTON HAZELL Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Zapłonowy SASIC Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) SASIC
Układ Zapłonowy SCT - MANNOL Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) SCT - MANNOL
Układ Zapłonowy SIDAT Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) SIDAT
Układ Zapłonowy SNR Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) SNR
Układ Zapłonowy SWAG Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) SWAG
Układ Zapłonowy TESLA Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) TESLA
Układ Zapłonowy TOPRAN Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) TOPRAN
Układ Zapłonowy TRISCAN Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) TRISCAN
Układ Zapłonowy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Zapłonowy VALEO Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) VALEO
Układ Zapłonowy VEMO Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) VEMO
Układ Zapłonowy WALKER PRODUCTS Peugeot 2008 I (CU_) 1.6 VTi SUV 120KM, 88kW, benzyna (2013.03 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Producent:CHAMPION

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CHAMPION
3.9 (8 ocen)
Kod produktu:
CET16P
dostępny
3.9 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
CET16P
Jednostka:
sztuka
Odstęp elektrod: 0,75
Technika połączeń: SAE
Wymiar gwintu: M12x1.25
Rozmiar klucza: 14 mm Bi-Hex
Jakosć/Klasa: Ti Poly-V
Rodzaj połączenia: Pudełko
Świeca zapłonowa: 1 elektroda masowa
Świeca zapłonowa: Z płaskim gniazdem uszczelki
Świeca zapłonowa: Elektroda środkowa platynowa
Długość gwintu [mm]: 26,5
Techniczny numer informacyjny: CET16P
Położenie elektrod [mm]: 3
Moment dokręcenia od [Nm]: 20
Moment dokręcenia do [Nm]: 25
Długożć opakowania [cm]: 8,85
Szerokość opakowania [cm]: 2,6
Wysokość opakowania [cm]: 2,35
Opornożć od [kOhm]: 3
Opór do [kOhm]: 7,5
Wysięg [mm]: 1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 77,00 zł
32,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CHAMPION
3.9 (8 ocen)
Kod produktu:
OE205
dostępny
3.9 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
OE205
Jednostka:
sztuka
Odstęp elektrod: 0,7
Technika połączeń: SAE
Rozmiar klucza: 14 mm Bi-Hex
Rodzaj połączenia: Pudełko
Świeca zapłonowa: 1 elektroda masowa
Świeca zapłonowa: Z płaskim gniazdem uszczelki
Świeca zapłonowa: Elektroda środkowa platynowa
Długość gwintu [mm]: 26,5
Techniczny numer informacyjny: RERX4PMPB
Moment dokręcenia do [Nm]: 25
Długożć opakowania [cm]: 8,85
Szerokość opakowania [cm]: 2,6
Wymiar gwintu: M12x1.25
Jakosć/Klasa: Pt GE
Położenie elektrod [mm]: 4,7
Moment dokręcenia od [Nm]: 20
Wysokość opakowania [cm]: 2,35
Opornożć od [kOhm]: 3
Opór do [kOhm]: 7,5
Wysięg [mm]: 2,2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 82,00 zł
34,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CHAMPION
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
BAEA143
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
BAEA143
Jednostka:
sztuka
Cewka zapłonowa: Z końcowym stopniem
Napięcie [V]: 12
Technika połączeń: Kontaktfeder
Technika połączeń: Spring
Ilość biegunów: 3
Ilość połączeń: 1
Rodzaj połączenia: Pudełko
Cewka zapłonowa: Łącznie ze złączem do świecy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z elektroniką
Długożć opakowania [cm]: 19,5
Szerokość opakowania [cm]: 8
Wysokość opakowania [cm]: 10
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 259,00 zł
132,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CHAMPION
3.9 (8 ocen)
Kod produktu:
CET16PSB
niedostępny
3.9 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
CET16PSB
Jednostka:
sztuka
Odstęp elektrod: 0,75
Technika połączeń: SAE
Wymiar gwintu: M12x1.25
Rozmiar klucza: 14 mm Bi-Hex
Jakosć/Klasa: Ti Poly-V
Rodzaj połączenia: Pudełko
Świeca zapłonowa: 1 elektroda masowa
Świeca zapłonowa: Z płaskim gniazdem uszczelki
Świeca zapłonowa: Elektroda środkowa platynowa
Długość gwintu [mm]: 26,5
Techniczny numer informacyjny: CET16P
Położenie elektrod [mm]: 3
Moment dokręcenia od [Nm]: 20
Moment dokręcenia do [Nm]: 25
Długożć opakowania [cm]: 20
Szerokość opakowania [cm]: 10
Wysokość opakowania [cm]: 3,2
Opornożć od [kOhm]: 3
Opór do [kOhm]: 7,5
Wysięg [mm]: 1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 296,00 zł
151,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Zapłonowy

Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Bez iskry nie byłoby mowy o zapłonie mieszanki paliwowej wewnątrz silnika benzynowego, a tym samym nie mógłby się on stać źródłem napędu dla auta. Dla procesu tworzenia iskry kluczowe znaczenie mają przewody zapłonowe i świece. Liczy się jednak nie tylko ich obecność, ale także i stan. Nie zapominajcie o tym!

czytaj więcej >
Jak działa układ zapłonowy, czyli świece, przewody, cewki i pozostałe części

Jak działa układ zapłonowy, czyli świece, przewody, cewki i pozostałe części

Układ zapłonowy odpowiada za rozpoczęcie procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w cylindrach silnika, w kolejności odpowiadającej danemu położeniu tłoka w poszczególnym cylindrze. Jest to system najczęściej elektroniczny, stosowany w silnikach z zapłonem iskrowym. W tym artykule przyjrzymy się budowie i działaniu układu zapłonowego, a także powiemy, jakie produkty należy wybierać.

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana świec żarowych i zapłonowych u mechanika w 2024? Czy można na niej jakoś zaoszczędzić?

Ile kosztuje wymiana świec żarowych i zapłonowych u mechanika?

Świece żarowe i świece zapłonowe to jedne z tych części samochodowych, o których istnieniu mało kto pamięta do momentu, aż przestaną działać prawidłowo. A wówczas? Wówczas pośpiesznie zamawiamy wizytę w warsztacie, żeby je jak najprędzej wymienić. Ile za taką wymianę u mechanika zapłacimy w 2024 roku?

czytaj więcej >
Szarpanie na LPG. Dlaczego samochód szarpie na gazie?

Szarpanie silnika na LPG. Dlaczego samochód szarpie podczas jazdy na gazie? Co najczęściej jest przyczyną tego typu problemów?

Jednym ze zjawisk kojarzonych często z jazdą na LPG jest szarpanie silnika. Niektórzy kierowcy traktują to jako zwykłą niedogodność – cenę, jaką muszą płacić w zamian za używanie taniego paliwa. Czy słusznie? Co może być faktyczną przyczyną szarpania silnika na gazie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze