Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Zapłonowy DENSO do Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06)

Układ Zapłonowy BOSCH Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) BOSCH
Układ Zapłonowy DENSO Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) DENSO
Układ Zapłonowy CHAMPION Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) CHAMPION
Układ Zapłonowy BRISK Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) BRISK
Układ Zapłonowy VALEO Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) VALEO
Układ Zapłonowy FEBI BILSTEIN Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) FEBI BILSTEIN
Układ Zapłonowy VEMO Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) VEMO
Układ Zapłonowy ASHIKA Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) ASHIKA
Układ Zapłonowy BREMI Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) BREMI
Układ Zapłonowy BUGIAD Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) BUGIAD
Układ Zapłonowy EFI AUTOMOTIVE Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) EFI AUTOMOTIVE
Układ Zapłonowy EPS Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) EPS
Układ Zapłonowy EYQUEM Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) EYQUEM
Układ Zapłonowy HART Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) HART
Układ Zapłonowy HELLA Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) HELLA
Układ Zapłonowy JANMOR Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) JANMOR
Układ Zapłonowy JAPANPARTS Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) JAPANPARTS
Układ Zapłonowy JAPKO Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) JAPKO
Układ Zapłonowy KW Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) KW
Układ Zapłonowy LUCAS Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) LUCAS
Układ Zapłonowy MAGNETI MARELLI Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) MAGNETI MARELLI
Układ Zapłonowy MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Zapłonowy NGK Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) NGK
Układ Zapłonowy NPS Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) NPS
Układ Zapłonowy QUINTON HAZELL Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) QUINTON HAZELL
Układ Zapłonowy SASIC Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) SASIC
Układ Zapłonowy SCT - MANNOL Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) SCT - MANNOL
Producent:DENSO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DENSO
4.9 (91 ocen)
Kod produktu:
W20TT
dostępny
4.9 (91 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DENSO
Kod:
W20TT
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  14
Rozmiar klucza:  20.6
Moment dokrecenia [Nm]:  22
Masa [g]:  58
Wersja na kraj:  Japonia
Świeca zapłonowa:  1 elektroda masowa
Długość gwintu [mm]:  19
Świeca zapłonowa:  Niklowa elektroda masowa
Do 100 dni na zwrot
17,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
DENSO
4.9 (91 ocen)
Kod produktu:
IW20TT
dostępny
4.9 (91 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DENSO
Kod:
IW20TT
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  14
Rozmiar klucza:  20.6
Moment dokrecenia [Nm]:  22
Masa [g]:  58
Wersja na kraj:  Japonia
Świeca zapłonowa:  1 elektroda masowa
Długość gwintu [mm]:  19
Świeca zapłonowa:  Platynowa elektroda masowa
Ciężar brutto [g]:  61
Do 100 dni na zwrot
48,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Zapłonowy

Ile kosztuje wymiana świec żarowych i zapłonowych u mechanika w 2024? Czy można na niej jakoś zaoszczędzić?

Ile kosztuje wymiana świec żarowych i zapłonowych u mechanika?

Świece żarowe i świece zapłonowe to jedne z tych części samochodowych, o których istnieniu mało kto pamięta do momentu, aż przestaną działać prawidłowo. A wówczas? Wówczas pośpiesznie zamawiamy wizytę w warsztacie, żeby je jak najprędzej wymienić. Ile za taką wymianę u mechanika zapłacimy w 2024 roku?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana świec zapłonowych i żarowych u mechanika w 2023?

Ile kosztuje wymiana świec zapłonowych i żarowych u mechanika w 2023 roku? Jakie są ceny tych usług w warsztatach samochodowych?

Świece zapłonowe oraz świece żarowe należą do grupy podstawowych samochodowych części eksploatacyjnych, które zużywają się w sposób naturalny na skutek zwykłego korzystania z auta. Na szczęście jednak oba typy świec w normalnych warunkach odznaczają się całkiem sporą żywotnością i nie musimy wymieniać ich zbyt często. A ile przyszłoby nam za taką wymianę zapłacić obecnie u mechanika? Jakie są ceny tego typu usług w warsztatach samochodowych w Polsce?

czytaj więcej >
Szarpanie na LPG. Dlaczego samochód szarpie na gazie?

Szarpanie silnika na LPG. Dlaczego samochód szarpie podczas jazdy na gazie? Co najczęściej jest przyczyną tego typu problemów?

Jednym ze zjawisk kojarzonych często z jazdą na LPG jest szarpanie silnika. Niektórzy kierowcy traktują to jako zwykłą niedogodność – cenę, jaką muszą płacić w zamian za używanie taniego paliwa. Czy słusznie? Co może być faktyczną przyczyną szarpania silnika na gazie?

czytaj więcej >
Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Bez iskry nie byłoby mowy o zapłonie mieszanki paliwowej wewnątrz silnika benzynowego, a tym samym nie mógłby się on stać źródłem napędu dla auta. Dla procesu tworzenia iskry kluczowe znaczenie mają przewody zapłonowe i świece. Liczy się jednak nie tylko ich obecność, ale także i stan. Nie zapominajcie o tym!

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze