Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Zapłonowy MOBILETRON do Toyota CELICA coupe (_A6_) 2.8 Supra (MA61_) coupe 170KM, 125kW, benzyna (1981.08 - 1985.12)

Układ Zapłonowy DENSO Toyota CELICA coupe (_A6_) 2.8 Supra (MA61_) coupe 170KM, 125kW, benzyna (1981.08 - 1985.12) DENSO
Układ Zapłonowy CHAMPION Toyota CELICA coupe (_A6_) 2.8 Supra (MA61_) coupe 170KM, 125kW, benzyna (1981.08 - 1985.12) CHAMPION
Układ Zapłonowy BRISK Toyota CELICA coupe (_A6_) 2.8 Supra (MA61_) coupe 170KM, 125kW, benzyna (1981.08 - 1985.12) BRISK
Układ Zapłonowy MAGNETI MARELLI Toyota CELICA coupe (_A6_) 2.8 Supra (MA61_) coupe 170KM, 125kW, benzyna (1981.08 - 1985.12) MAGNETI MARELLI
Układ Zapłonowy FACET Toyota CELICA coupe (_A6_) 2.8 Supra (MA61_) coupe 170KM, 125kW, benzyna (1981.08 - 1985.12) FACET
Układ Zapłonowy VALEO Toyota CELICA coupe (_A6_) 2.8 Supra (MA61_) coupe 170KM, 125kW, benzyna (1981.08 - 1985.12) VALEO
Układ Zapłonowy ASHIKA Toyota CELICA coupe (_A6_) 2.8 Supra (MA61_) coupe 170KM, 125kW, benzyna (1981.08 - 1985.12) ASHIKA
Układ Zapłonowy BLUE PRINT Toyota CELICA coupe (_A6_) 2.8 Supra (MA61_) coupe 170KM, 125kW, benzyna (1981.08 - 1985.12) BLUE PRINT
Układ Zapłonowy BREMI Toyota CELICA coupe (_A6_) 2.8 Supra (MA61_) coupe 170KM, 125kW, benzyna (1981.08 - 1985.12) BREMI
Układ Zapłonowy EPS Toyota CELICA coupe (_A6_) 2.8 Supra (MA61_) coupe 170KM, 125kW, benzyna (1981.08 - 1985.12) EPS
Układ Zapłonowy ERA Toyota CELICA coupe (_A6_) 2.8 Supra (MA61_) coupe 170KM, 125kW, benzyna (1981.08 - 1985.12) ERA
Układ Zapłonowy EUROREPAR Toyota CELICA coupe (_A6_) 2.8 Supra (MA61_) coupe 170KM, 125kW, benzyna (1981.08 - 1985.12) EUROREPAR
Układ Zapłonowy EYQUEM Toyota CELICA coupe (_A6_) 2.8 Supra (MA61_) coupe 170KM, 125kW, benzyna (1981.08 - 1985.12) EYQUEM
Układ Zapłonowy HART Toyota CELICA coupe (_A6_) 2.8 Supra (MA61_) coupe 170KM, 125kW, benzyna (1981.08 - 1985.12) HART
Układ Zapłonowy HELLA Toyota CELICA coupe (_A6_) 2.8 Supra (MA61_) coupe 170KM, 125kW, benzyna (1981.08 - 1985.12) HELLA
Układ Zapłonowy JANMOR Toyota CELICA coupe (_A6_) 2.8 Supra (MA61_) coupe 170KM, 125kW, benzyna (1981.08 - 1985.12) JANMOR
Układ Zapłonowy JAPANPARTS Toyota CELICA coupe (_A6_) 2.8 Supra (MA61_) coupe 170KM, 125kW, benzyna (1981.08 - 1985.12) JAPANPARTS
Układ Zapłonowy JAPKO Toyota CELICA coupe (_A6_) 2.8 Supra (MA61_) coupe 170KM, 125kW, benzyna (1981.08 - 1985.12) JAPKO
Układ Zapłonowy KAVO PARTS Toyota CELICA coupe (_A6_) 2.8 Supra (MA61_) coupe 170KM, 125kW, benzyna (1981.08 - 1985.12) KAVO PARTS
Układ Zapłonowy KW Toyota CELICA coupe (_A6_) 2.8 Supra (MA61_) coupe 170KM, 125kW, benzyna (1981.08 - 1985.12) KW
Układ Zapłonowy LUCAS Toyota CELICA coupe (_A6_) 2.8 Supra (MA61_) coupe 170KM, 125kW, benzyna (1981.08 - 1985.12) LUCAS
Układ Zapłonowy MASTER-SPORT GERMANY Toyota CELICA coupe (_A6_) 2.8 Supra (MA61_) coupe 170KM, 125kW, benzyna (1981.08 - 1985.12) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Zapłonowy MOBILETRON Toyota CELICA coupe (_A6_) 2.8 Supra (MA61_) coupe 170KM, 125kW, benzyna (1981.08 - 1985.12) MOBILETRON
Układ Zapłonowy NGK Toyota CELICA coupe (_A6_) 2.8 Supra (MA61_) coupe 170KM, 125kW, benzyna (1981.08 - 1985.12) NGK
Układ Zapłonowy NIPPARTS Toyota CELICA coupe (_A6_) 2.8 Supra (MA61_) coupe 170KM, 125kW, benzyna (1981.08 - 1985.12) NIPPARTS
Układ Zapłonowy NPS Toyota CELICA coupe (_A6_) 2.8 Supra (MA61_) coupe 170KM, 125kW, benzyna (1981.08 - 1985.12) NPS
Układ Zapłonowy QUINTON HAZELL Toyota CELICA coupe (_A6_) 2.8 Supra (MA61_) coupe 170KM, 125kW, benzyna (1981.08 - 1985.12) QUINTON HAZELL
Układ Zapłonowy SCT - MANNOL Toyota CELICA coupe (_A6_) 2.8 Supra (MA61_) coupe 170KM, 125kW, benzyna (1981.08 - 1985.12) SCT - MANNOL
Układ Zapłonowy VEMO Toyota CELICA coupe (_A6_) 2.8 Supra (MA61_) coupe 170KM, 125kW, benzyna (1981.08 - 1985.12) VEMO
Producent:MOBILETRON

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MOBILETRON
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CT-03
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOBILETRON
Kod:
CT-03
Ilość biegunów:  2
Ilość otworów wlotowych/wylotowych:  1
Cewka zapłonowa:  Dwuiskrowa cewka zapłonowa
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Zapłonowy

Jak działa układ zapłonowy, czyli świece, przewody, cewki i pozostałe części

Jak działa układ zapłonowy, czyli świece, przewody, cewki i pozostałe części

Układ zapłonowy odpowiada za rozpoczęcie procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w cylindrach silnika, w kolejności odpowiadającej danemu położeniu tłoka w poszczególnym cylindrze. Jest to system najczęściej elektroniczny, stosowany w silnikach z zapłonem iskrowym. W tym artykule przyjrzymy się budowie i działaniu układu zapłonowego, a także powiemy, jakie produkty należy wybierać.

czytaj więcej >
Uszkodzony przekaźnik świec żarowych. Jakie są objawy, jak naprawić?

Uszkodzony przekaźnik świec żarowych. Jakie daje objawy i jak można to naprawić?

Problemy z rozruchem diesla? To może być wina świec żarowych, ale równie dobrze usterka przekaźnika. Bez sprawnego przekaźnika świece żarowe nie będą działały prawidłowo, a kierowca odczuje to jako szereg rozmaitych objawów. Jakich dokładnie? Co należy zrobić z takim uszkodzonym przekaźnikiem?

czytaj więcej >
Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Bez iskry nie byłoby mowy o zapłonie mieszanki paliwowej wewnątrz silnika benzynowego, a tym samym nie mógłby się on stać źródłem napędu dla auta. Dla procesu tworzenia iskry kluczowe znaczenie mają przewody zapłonowe i świece. Liczy się jednak nie tylko ich obecność, ale także i stan. Nie zapominajcie o tym!

czytaj więcej >
Szarpanie na LPG. Dlaczego samochód szarpie na gazie?

Szarpanie silnika na LPG. Dlaczego samochód szarpie podczas jazdy na gazie? Co najczęściej jest przyczyną tego typu problemów?

Jednym ze zjawisk kojarzonych często z jazdą na LPG jest szarpanie silnika. Niektórzy kierowcy traktują to jako zwykłą niedogodność – cenę, jaką muszą płacić w zamian za używanie taniego paliwa. Czy słusznie? Co może być faktyczną przyczyną szarpania silnika na gazie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze