Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Zapłonowy CHAMPION do Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Zapłonowy BOSCH Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) BOSCH
Układ Zapłonowy CHAMPION Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) CHAMPION
Układ Zapłonowy NGK Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) NGK
Układ Zapłonowy DENSO Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) DENSO
Układ Zapłonowy BRISK Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) BRISK
Układ Zapłonowy MAGNETI MARELLI Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) MAGNETI MARELLI
Układ Zapłonowy BORGWARNER (BERU) Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) BORGWARNER (BERU)
Układ Zapłonowy BREMI Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) BREMI
Układ Zapłonowy FEBI BILSTEIN Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) FEBI BILSTEIN
Układ Zapłonowy HELLA Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) HELLA
Układ Zapłonowy KAMOKA Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) KAMOKA
Układ Zapłonowy MAXGEAR Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) MAXGEAR
Układ Zapłonowy VALEO Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) VALEO
Układ Zapłonowy VEMO Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) VEMO
Układ Zapłonowy VIKA Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) VIKA
Układ Zapłonowy AS-PL Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) AS-PL
Układ Zapłonowy AUTOMEGA Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) AUTOMEGA
Układ Zapłonowy BUGIAD Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) BUGIAD
Układ Zapłonowy EFI AUTOMOTIVE Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) EFI AUTOMOTIVE
Układ Zapłonowy EPS Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) EPS
Układ Zapłonowy ERA Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) ERA
Układ Zapłonowy EYQUEM Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) EYQUEM
Układ Zapłonowy FACET Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) FACET
Układ Zapłonowy HART Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) HART
Układ Zapłonowy JANMOR Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) JANMOR
Układ Zapłonowy JP GROUP Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) JP GROUP
Układ Zapłonowy KRAFT AUTOMOTIVE Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Zapłonowy KW Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) KW
Układ Zapłonowy LUCAS Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) LUCAS
Układ Zapłonowy MASTER-SPORT GERMANY Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Zapłonowy NPS Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) NPS
Układ Zapłonowy QUINTON HAZELL Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) QUINTON HAZELL
Układ Zapłonowy TRISCAN Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) TRISCAN
Układ Zapłonowy WALKER PRODUCTS Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.5 kabriolet 70KM, 51kW, benzyna (1979.01 - 1983.11) WALKER PRODUCTS
Producent:CHAMPION

8 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CHAMPION
3.9 (8 ocen)
Kod produktu:
OE001/T10
dostępny
3.9 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
OE001/T10
Jednostka:
sztuka
Odstęp elektrod: 0,9
Technika połączeń: M4/SAE
Wymiar gwintu: M14x1.25
Rozmiar klucza: 21 mm
Jakosć/Klasa: Nickel GE
Rodzaj połączenia: Pudełko
Świeca zapłonowa: 1 elektroda masowa
Świeca zapłonowa: Z płaskim gniazdem uszczelki
Świeca zapłonowa: Miedziana elektroda środkowa
Długość gwintu [mm]: 19
Techniczny numer informacyjny: N9YC
Położenie elektrod [mm]: 3
Moment dokręcenia od [Nm]: 25
Moment dokręcenia do [Nm]: 30
Długożć opakowania [cm]: 8,65
Szerokość opakowania [cm]: 2,45
Wysokość opakowania [cm]: 2,45
Wysięg [mm]: 1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 31,00 zł
11,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CHAMPION
3.9 (8 ocen)
Kod produktu:
CET8
dostępny
3.9 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
CET8
Jednostka:
sztuka
Odstęp elektrod: 0,9
Technika połączeń: M4/SAE
Rozmiar klucza: 21 mm
Rodzaj połączenia: Pudełko
Świeca zapłonowa: 1 elektroda masowa
Świeca zapłonowa: Z płaskim gniazdem uszczelki
Długość gwintu [mm]: 19
Techniczny numer informacyjny: CET8
Moment dokręcenia do [Nm]: 30
Długożć opakowania [cm]: 8,85
Szerokość opakowania [cm]: 2,6
Wymiar gwintu: M14x1.25
Jakosć/Klasa: Ti Poly-V
Położenie elektrod [mm]: 3
Moment dokręcenia od [Nm]: 25
Wysokość opakowania [cm]: 2,35
Opornożć od [kOhm]: 3
Opór do [kOhm]: 10
Wysięg [mm]: 1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 56,00 zł
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CHAMPION
3.9 (8 ocen)
Kod produktu:
CCH9804
dostępny
3.9 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
CCH9804
Jednostka:
sztuka
Odstęp elektrod: 0,8
Technika połączeń: SAE
Rozmiar klucza: 21 mm
Rodzaj połączenia: Pudełko
Świeca zapłonowa: 1 elektroda masowa
Świeca zapłonowa: Z płaskim gniazdem uszczelki
Świeca zapłonowa: Elektroda środkowa irydowa
Długość gwintu [mm]: 19
Techniczny numer informacyjny: RN8WYPB3
Moment dokręcenia do [Nm]: 30
Długożć opakowania [cm]: 10
Szerokość opakowania [cm]: 2,5
Wymiar gwintu: M14x1.25
Jakosć/Klasa: Pt GE
Położenie elektrod [mm]: 3
Moment dokręcenia od [Nm]: 25
Wysokość opakowania [cm]: 2,5
Opornożć od [kOhm]: 3
Opór do [kOhm]: 10
Wysięg [mm]: 1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 161,00 zł
78,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CHAMPION
3.9 (8 ocen)
Kod produktu:
OE001/R04
niedostępny
3.9 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
OE001/R04
Jednostka:
sztuka
Odstęp elektrod: 0,9
Technika połączeń: M4/SAE
Wymiar gwintu: M14x1.25
Rozmiar klucza: 21 mm
Jakosć/Klasa: Nickel GE
Rodzaj połączenia: Pudełko
Świeca zapłonowa: 1 elektroda masowa
Świeca zapłonowa: Z płaskim gniazdem uszczelki
Świeca zapłonowa: Miedziana elektroda środkowa
Długość gwintu [mm]: 19
Techniczny numer informacyjny: N9YC
Położenie elektrod [mm]: 3
Moment dokręcenia od [Nm]: 25
Moment dokręcenia do [Nm]: 30
Długożć opakowania [cm]: 11,1
Szerokość opakowania [cm]: 4,65
Wysokość opakowania [cm]: 1,25
Wysięg [mm]: 1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 31,00 zł
11,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
CHAMPION
3.9 (8 ocen)
Kod produktu:
CET8SB
niedostępny
3.9 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
CET8SB
Jednostka:
sztuka
Odstęp elektrod: 0,9
Technika połączeń: M4/SAE
Rozmiar klucza: 21 mm
Rodzaj połączenia: Pudełko
Świeca zapłonowa: 1 elektroda masowa
Świeca zapłonowa: Z płaskim gniazdem uszczelki
Długość gwintu [mm]: 19
Techniczny numer informacyjny: CET8
Wymiar gwintu: M14x1.25
Jakosć/Klasa: Ti Poly-V
Położenie elektrod [mm]: 3
Moment dokręcenia od [Nm]: 25
Moment dokręcenia do [Nm]: 30
Długożć opakowania [cm]: 20
Szerokość opakowania [cm]: 10
Wysokość opakowania [cm]: 3,2
Opornożć od [kOhm]: 3
Opór do [kOhm]: 10
Wysięg [mm]: 1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 216,00 zł
110,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
CHAMPION
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CLS097
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
CLS097
Jednostka:
sztuka
DIN / ISO: B
Rodzaj połączenia: Pudełko
Świeca zapłonowa: Rodzaj połączenia M4
Cewka zapłonowa: Rodzaj połączenia DIN
Rozdzielacz zapłonu / Palec rozdzielacza: Rodzaj połączenia DIN
Długość 1 [mm]: 330
Długość 2 [mm]: 400
Liczba przewodów: 5
Długość 3 [mm]: 435
Długość 4 [mm]: 545
Długożć opakowania [cm]: 28,8
Szerokość opakowania [cm]: 13
Wysokość opakowania [cm]: 7,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 429,00 zł
226,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
CHAMPION
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
BAEA115
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
BAEA115
Jednostka:
sztuka
Napięcie [V]: 12
Technika połączeń: DIN
Kolor: Niebieski
Ilość biegunów: 2
Ilość połączeń: 1
Cewka zapłonowa: Rodzaj połączenia DIN
Cewka zapłonowa: Dla opornika wstępnego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez elektroniki
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 729,00 zł
394,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
CHAMPION
3.9 (8 ocen)
Kod produktu:
OE195/R04
niedostępny
3.9 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
OE195/R04
Odstęp elektrod: 0,8
Technika połączeń: M4/SAE
Wymiar gwintu: M14x1.25
Rozmiar klucza: 21 mm
Jakosć/Klasa: Pt GE
Rodzaj połączenia: Pudełko
Świeca zapłonowa: 1 elektroda masowa
Świeca zapłonowa: Z płaskim gniazdem uszczelki
Świeca zapłonowa: Elektroda środkowa irydowa
Długość gwintu [mm]: 19
Techniczny numer informacyjny: RN8WYPB3
Położenie elektrod [mm]: 3
Moment dokręcenia od [Nm]: 25
Moment dokręcenia do [Nm]: 30
Długożć opakowania [cm]: 14,6
Szerokość opakowania [cm]: 2,53
Wysokość opakowania [cm]: 2,64
Opornożć od [kOhm]: 3
Opór do [kOhm]: 10
Wysięg [mm]: 1,5
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Zapłonowy

Szarpanie na LPG. Dlaczego samochód szarpie na gazie?

Szarpanie silnika na LPG. Dlaczego samochód szarpie podczas jazdy na gazie? Co najczęściej jest przyczyną tego typu problemów?

Jednym ze zjawisk kojarzonych często z jazdą na LPG jest szarpanie silnika. Niektórzy kierowcy traktują to jako zwykłą niedogodność – cenę, jaką muszą płacić w zamian za używanie taniego paliwa. Czy słusznie? Co może być faktyczną przyczyną szarpania silnika na gazie?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana świec zapłonowych i żarowych u mechanika w 2023?

Ile kosztuje wymiana świec zapłonowych i żarowych u mechanika w 2023 roku? Jakie są ceny tych usług w warsztatach samochodowych?

Świece zapłonowe oraz świece żarowe należą do grupy podstawowych samochodowych części eksploatacyjnych, które zużywają się w sposób naturalny na skutek zwykłego korzystania z auta. Na szczęście jednak oba typy świec w normalnych warunkach odznaczają się całkiem sporą żywotnością i nie musimy wymieniać ich zbyt często. A ile przyszłoby nam za taką wymianę zapłacić obecnie u mechanika? Jakie są ceny tego typu usług w warsztatach samochodowych w Polsce?

czytaj więcej >
Jak działa układ zapłonowy, czyli świece, przewody, cewki i pozostałe części

Jak działa układ zapłonowy, czyli świece, przewody, cewki i pozostałe części

Układ zapłonowy odpowiada za rozpoczęcie procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w cylindrach silnika, w kolejności odpowiadającej danemu położeniu tłoka w poszczególnym cylindrze. Jest to system najczęściej elektroniczny, stosowany w silnikach z zapłonem iskrowym. W tym artykule przyjrzymy się budowie i działaniu układu zapłonowego, a także powiemy, jakie produkty należy wybierać.

czytaj więcej >
Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Bez iskry nie byłoby mowy o zapłonie mieszanki paliwowej wewnątrz silnika benzynowego, a tym samym nie mógłby się on stać źródłem napędu dla auta. Dla procesu tworzenia iskry kluczowe znaczenie mają przewody zapłonowe i świece. Liczy się jednak nie tylko ich obecność, ale także i stan. Nie zapominajcie o tym!

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze