Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Zapłonowy HKT do Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03)

Układ Zapłonowy BOSCH Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03) BOSCH
Układ Zapłonowy BORGWARNER (BERU) Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03) BORGWARNER (BERU)
Układ Zapłonowy FEBI BILSTEIN Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03) FEBI BILSTEIN
Układ Zapłonowy MAXGEAR Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03) MAXGEAR
Układ Zapłonowy HART Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03) HART
Układ Zapłonowy KAMOKA Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03) KAMOKA
Układ Zapłonowy NGK Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03) NGK
Układ Zapłonowy SWAG Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03) SWAG
Układ Zapłonowy ASHIKA Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03) ASHIKA
Układ Zapłonowy AUTOMEGA Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03) AUTOMEGA
Układ Zapłonowy BREMI Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03) BREMI
Układ Zapłonowy CHAMPION Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03) CHAMPION
Układ Zapłonowy DENCKERMANN Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03) DENCKERMANN
Układ Zapłonowy DENSO Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03) DENSO
Układ Zapłonowy EIKO-JAPAN Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03) EIKO-JAPAN
Układ Zapłonowy ENERGY Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03) ENERGY
Układ Zapłonowy EPS Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03) EPS
Układ Zapłonowy ERA Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03) ERA
Układ Zapłonowy EYQUEM Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03) EYQUEM
Układ Zapłonowy FACET Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03) FACET
Układ Zapłonowy FAE Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03) FAE
Układ Zapłonowy FEBEST Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03) FEBEST
Układ Zapłonowy FLENNOR Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03) FLENNOR
Układ Zapłonowy HERTH+BUSS ELPARTS Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Zapłonowy HERTH+BUSS JAKOPARTS Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Zapłonowy HIDRIA Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03) HIDRIA
Układ Zapłonowy HITACHI Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03) HITACHI
Układ Zapłonowy HKT Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03) HKT
Układ Zapłonowy JAPANPARTS Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03) JAPANPARTS
Układ Zapłonowy JAPKO Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03) JAPKO
Układ Zapłonowy JP GROUP Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03) JP GROUP
Układ Zapłonowy KRAFT AUTOMOTIVE Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Zapłonowy KW Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03) KW
Układ Zapłonowy LUCAS Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03) LUCAS
Układ Zapłonowy MAGNETI MARELLI Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03) MAGNETI MARELLI
Układ Zapłonowy MAPCO Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03) MAPCO
Układ Zapłonowy MASTER-SPORT GERMANY Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Zapłonowy METZGER Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03) METZGER
Układ Zapłonowy MEYLE Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03) MEYLE
Układ Zapłonowy NIPPARTS Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03) NIPPARTS
Układ Zapłonowy QUINTON HAZELL Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03) QUINTON HAZELL
Układ Zapłonowy SASIC Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03) SASIC
Układ Zapłonowy VALEO Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03) VALEO
Układ Zapłonowy VEMO Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03) VEMO
Producent:HKT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HKT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
11-161H
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HKT
Kod:
11-161H
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  6
Długość całkowita [mm]:  62
Napięcie robocze [V]:  11
Długość 1 [mm]:  29
Długość 2 [mm]:  17,5
Do 100 dni na zwrot
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Zapłonowy

Ile kosztuje wymiana świec żarowych i zapłonowych u mechanika w 2024? Czy można na niej jakoś zaoszczędzić?

Ile kosztuje wymiana świec żarowych i zapłonowych u mechanika?

Świece żarowe i świece zapłonowe to jedne z tych części samochodowych, o których istnieniu mało kto pamięta do momentu, aż przestaną działać prawidłowo. A wówczas? Wówczas pośpiesznie zamawiamy wizytę w warsztacie, żeby je jak najprędzej wymienić. Ile za taką wymianę u mechanika zapłacimy w 2024 roku?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana świec zapłonowych i żarowych u mechanika w 2023?

Ile kosztuje wymiana świec zapłonowych i żarowych u mechanika w 2023 roku? Jakie są ceny tych usług w warsztatach samochodowych?

Świece zapłonowe oraz świece żarowe należą do grupy podstawowych samochodowych części eksploatacyjnych, które zużywają się w sposób naturalny na skutek zwykłego korzystania z auta. Na szczęście jednak oba typy świec w normalnych warunkach odznaczają się całkiem sporą żywotnością i nie musimy wymieniać ich zbyt często. A ile przyszłoby nam za taką wymianę zapłacić obecnie u mechanika? Jakie są ceny tego typu usług w warsztatach samochodowych w Polsce?

czytaj więcej >
Szarpanie na LPG. Dlaczego samochód szarpie na gazie?

Szarpanie silnika na LPG. Dlaczego samochód szarpie podczas jazdy na gazie? Co najczęściej jest przyczyną tego typu problemów?

Jednym ze zjawisk kojarzonych często z jazdą na LPG jest szarpanie silnika. Niektórzy kierowcy traktują to jako zwykłą niedogodność – cenę, jaką muszą płacić w zamian za używanie taniego paliwa. Czy słusznie? Co może być faktyczną przyczyną szarpania silnika na gazie?

czytaj więcej >
Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Bez iskry nie byłoby mowy o zapłonie mieszanki paliwowej wewnątrz silnika benzynowego, a tym samym nie mógłby się on stać źródłem napędu dla auta. Dla procesu tworzenia iskry kluczowe znaczenie mają przewody zapłonowe i świece. Liczy się jednak nie tylko ich obecność, ale także i stan. Nie zapominajcie o tym!

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze