Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Zasilania Paliwem BORSEHUNG do Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Zasilania Paliwem FILTRON Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) FILTRON
Układ Zasilania Paliwem MANN-FILTER Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) MANN-FILTER
Układ Zasilania Paliwem BOSCH Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) BOSCH
Układ Zasilania Paliwem VALEO Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) VALEO
Układ Zasilania Paliwem KNECHT Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) KNECHT
Układ Zasilania Paliwem KAMOKA Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) KAMOKA
Układ Zasilania Paliwem IPARTS Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) IPARTS
Układ Zasilania Paliwem UFI Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) UFI
Układ Zasilania Paliwem DENCKERMANN Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) DENCKERMANN
Układ Zasilania Paliwem FEBI BILSTEIN Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Zasilania Paliwem MAHLE Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) MAHLE
Układ Zasilania Paliwem MAXGEAR Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) MAXGEAR
Układ Zasilania Paliwem PURFLUX Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) PURFLUX
Układ Zasilania Paliwem HENGST FILTER Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) HENGST FILTER
Układ Zasilania Paliwem MEYLE Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) MEYLE
Układ Zasilania Paliwem TOPRAN Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) TOPRAN
Układ Zasilania Paliwem JAPKO Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) JAPKO
Układ Zasilania Paliwem ASHIKA Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) ASHIKA
Układ Zasilania Paliwem BLUE PRINT Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Zasilania Paliwem BORSEHUNG Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) BORSEHUNG
Układ Zasilania Paliwem CHAMPION Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) CHAMPION
Układ Zasilania Paliwem TRUCKTEC AUTOMOTIVE Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Zasilania Paliwem VAICO Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) VAICO
Układ Zasilania Paliwem AKRON-MALÒ Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) AKRON-MALÒ
Układ Zasilania Paliwem ALCO FILTER Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) ALCO FILTER
Układ Zasilania Paliwem BORG & BECK Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) BORG & BECK
Układ Zasilania Paliwem CEVAM Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) CEVAM
Układ Zasilania Paliwem CLEAN FILTERS Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) CLEAN FILTERS
Układ Zasilania Paliwem COMLINE Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) COMLINE
Układ Zasilania Paliwem CONTINENTAL Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) CONTINENTAL
Układ Zasilania Paliwem COOPERSFIAAM Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) COOPERSFIAAM
Układ Zasilania Paliwem DELPHI Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) DELPHI
Układ Zasilania Paliwem DR!VE+ Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) DR!VE+
Układ Zasilania Paliwem ELRING Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) ELRING
Układ Zasilania Paliwem ERA Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) ERA
Układ Zasilania Paliwem EUROREPAR Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) EUROREPAR
Układ Zasilania Paliwem FRAM Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) FRAM
Układ Zasilania Paliwem FRIGAIR Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) FRIGAIR
Układ Zasilania Paliwem HART Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) HART
Układ Zasilania Paliwem HELLA Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) HELLA
Układ Zasilania Paliwem HERTH+BUSS ELPARTS Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Zasilania Paliwem HERTH+BUSS JAKOPARTS Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Zasilania Paliwem HOFFER Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) HOFFER
Układ Zasilania Paliwem JAPANPARTS Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) JAPANPARTS
Układ Zasilania Paliwem JP GROUP Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) JP GROUP
Układ Zasilania Paliwem JPN Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) JPN
Układ Zasilania Paliwem KOLBENSCHMIDT Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Układ Zasilania Paliwem LUCAS Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) LUCAS
Układ Zasilania Paliwem MAGNETI MARELLI Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Układ Zasilania Paliwem MAPCO Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) MAPCO
Układ Zasilania Paliwem MASTER-SPORT GERMANY Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Zasilania Paliwem MEAT & DORIA Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) MEAT & DORIA
Układ Zasilania Paliwem METALCAUCHO Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) METALCAUCHO
Układ Zasilania Paliwem METZGER Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) METZGER
Układ Zasilania Paliwem MISFAT Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) MISFAT
Układ Zasilania Paliwem MULLER FILTER Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) MULLER FILTER
Układ Zasilania Paliwem OPTIMAL Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) OPTIMAL
Układ Zasilania Paliwem PURRO Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) PURRO
Układ Zasilania Paliwem QUINTON HAZELL Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Zasilania Paliwem SCT - MANNOL Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) SCT - MANNOL
Układ Zasilania Paliwem SIDAT Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) SIDAT
Układ Zasilania Paliwem SOFIMA Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) SOFIMA
Układ Zasilania Paliwem SWAG Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) SWAG
Układ Zasilania Paliwem VEMO Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) VEMO
Układ Zasilania Paliwem VIKA Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) VIKA
Układ Zasilania Paliwem WIX FILTERS Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:BORSEHUNG

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORSEHUNG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B18195
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORSEHUNG
Kod:
B18195
Jednostka:
sztuka
Średnica zewnętrzna [mm]: 26
Ciężar [kg]: 0,049
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 130,00 zł
63,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

BORSEHUNG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B10524
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORSEHUNG
Kod:
B10524
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 202,00 zł
103,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

BORSEHUNG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B10523
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORSEHUNG
Kod:
B10523
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 177,00 zł
86,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BORSEHUNG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B13662
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORSEHUNG
Kod:
B13662
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Elektryczny
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1277,00 zł
751,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Zasilania Paliwem

Zapowietrzony układ paliwowy. Jak odpowietrzyć i kiedy trzeba to zrobić?

Jak poradzić sobie z zapowietrzonym układem paliwowym? Kiedy odpowietrzenie jest konieczne i w jaki sposób należy je przeprowadzić?

Zapowietrzenie układu paliwowego może mieć różne konsekwencje. W jednym przypadku będzie wymagać poświęcenia nieco czasu na przeprowadzenie odpowietrzania, w drugim potrafi doprowadzić do naprawdę paskudnej awarii. I właśnie z uwagi na ten najgorszy możliwy scenariusz warto wiedzieć, jak zareagować, kiedy pojawią się pierwsze objawy zapowietrzenia układu paliwowego. Jakiego typu są to objawy?

czytaj więcej >
Jak uszczelniać przewody paliwowe? Sprawdź sprawdzone sposoby

Jak uszczelniać przewody paliwowe? Czy zastosowanie bandaża naprawczego do przewodów gumowych jest dobrym rozwiązaniem?

Przewody paliwowe ulegają uszkodzeniu zarówno z przyczyn chemicznych, jak i mechanicznych. A gdy spoistość takiego przewodu zostaje przerwana, na zewnątrz wycieka paliwo, a do wnętrza dostaje się powietrze. Czy można temu zaradzić bez wymiany przewodu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze