Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach JP GROUP do Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach NTY Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) NTY
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach ENERGY Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) ENERGY
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach EUROREPAR Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) EUROREPAR
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach FAE Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) FAE
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach FEBI BILSTEIN Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) FEBI BILSTEIN
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach HART Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) HART
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach JP GROUP Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) JP GROUP
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach KAWE Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) KAWE
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach NPS Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) NPS
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach PIERBURG Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) PIERBURG
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach SWAG Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) SWAG
Producent:JP GROUP

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1493800400
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
1493800400
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Przed katalizatorem
Liczba przewodów: 4
Długość kabli: 295
Gwint zewn. [mm]: M18 x 1,5
Rozmiar klucza: 22
Sonda lambda: Sonda regulacyjna
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 296,00 zł
151,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1493800500
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
1493800500
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Za katalizatorem
Liczba przewodów: 4
Punkt zmienny [°C]: 98
Długość kabli: 1000
Gwint zewn. [mm]: M18 x 1,5
Rozmiar klucza: 22
Sonda lambda: Ogrzewana
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 292,00 zł
149,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach

Porady z kategorii: Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach

Omówienie błędu P0400 Opel - jak sobie poradzić z błędem?

Kod błędu DTC P0400 w autach marki Opel. Co oznacza, kiedy najczęściej się pojawia i w jaki sposób można się go pozbyć?

Błąd DTC P0400 jest kodem doskonale znanym niemal wszystkim posiadaczom aut marki Opel. Nawet bowiem jeśli sami się z nim nie zetknęli, z pewnością mogli o nim usłyszeć lub przeczytać na formach dla posiadaczy samochodów tej marki. Co oznacza ten błąd? Dlaczego nie zawsze winny musi być układ EGR?

czytaj więcej >
Płyn w chłodnicy EGR - jaki się stosuje, czy się wymienia, jak często?

Płyn w chłodnicy EGR. Jaką rolę pełni, jaki płyn chłodniczy do niej się stosuje i jak często należy go wymieniać?

Chłodnica EGR to dla wielu wciąż dość zagadkowy element układu recyrkulacji spalin. Wprawdzie w nowoczesnych samochodach jej obecność staje się pomału standardem, jednak wciąż nie wszyscy wiemy, czemu służyć ma jej obecność, jak działa oraz jaką funkcję pełni w jej przypadku płyn chłodniczy? I skąd w ogóle ten płyn się tam bierze?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze