Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Uszczelka głowicy CORTECO do Peugeot 405 II Break (4E) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1992.08 - 1996.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Uszczelka głowicy VICTOR REINZ Peugeot 405 II Break (4E) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) VICTOR REINZ
Uszczelka głowicy CORTECO Peugeot 405 II Break (4E) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) CORTECO
Uszczelka głowicy AJUSA Peugeot 405 II Break (4E) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) AJUSA
Uszczelka głowicy BGA Peugeot 405 II Break (4E) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) BGA
Uszczelka głowicy ELRING Peugeot 405 II Break (4E) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) ELRING
Uszczelka głowicy ELWIS ROYAL Peugeot 405 II Break (4E) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) ELWIS ROYAL
Uszczelka głowicy FAI AUTOPARTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) FAI AUTOPARTS
Uszczelka głowicy FEBI BILSTEIN Peugeot 405 II Break (4E) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) FEBI BILSTEIN
Uszczelka głowicy GLASER Peugeot 405 II Break (4E) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) GLASER
Uszczelka głowicy GOETZE Peugeot 405 II Break (4E) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) GOETZE
Uszczelka głowicy PAYEN Peugeot 405 II Break (4E) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) PAYEN
Uszczelka głowicy SASIC Peugeot 405 II Break (4E) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) SASIC
Uszczelka głowicy SWAG Peugeot 405 II Break (4E) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) SWAG
Uszczelka głowicy TRICLO Peugeot 405 II Break (4E) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) TRICLO
Uszczelka głowicy TRISCAN Peugeot 405 II Break (4E) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) TRISCAN
Producent:CORTECO

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CORTECO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
411318P
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CORTECO
Kod:
411318P
Jednostka:
sztuka
Grubość [mm]: +0,20
Grubość [mm]: 1,5
Średnica [mm]: 84
Ciężar [kg]: 0,190
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 124,00 zł
60,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CORTECO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
414330P
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CORTECO
Kod:
414330P
Jednostka:
sztuka
Grubość [mm]: 1,30
Średnica [mm]: 84
Ciężar [kg]: 0,170
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 130,00 zł
63,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CORTECO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
417858P
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CORTECO
Kod:
417858P
Jednostka:
sztuka
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez uszczelki głowicy cylindra
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z wałkiem rozrządu z pierżcieniami uszczelniającymi
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem trzonków zaworów
Ciężar [kg]: 0,180
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 359,00 zł
183,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Uszczelka głowicy

Uszkodzenia uszczelki głowicy silnika - objawy

Uszkodzenia uszczelki głowicy silnika - objawy

Częstą usterką pojazdu, jakiej obawia się wielu kierowców jest przepalenie uszczelki pod głowicą. Uszkodzenie tego elementu można rozpoznać i naprawić samodzielnie - należy jedynie wiedzieć jak się do tego odpowiednio zabrać.

czytaj więcej >
Jak dobrać uszczelkę pod głowicę silnika? Prawidłowa grubość

Jak dobrać uszczelkę pod głowicę silnika? Dlaczego dobór prawidłowej grubości tego elementu jest tak ważny?

Kiedy uszczelka pod głowicą silnika zużyje się w sposób naturalny lub ulegnie uszkodzeniu, pozostaje jedynie jej wymiana. Jednym z ważnych elementów tej wymiany jest dopasowanie nowej uszczelki. Dlaczego ten właśnie aspekt jest tak istotny? Czym należy się kierować przy wyborze nowej uszczelki pod głowicę?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze