Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zacisk hamulca TRISCAN do Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zacisk hamulca FRENKIT Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) FRENKIT
Zacisk hamulca AUTOFREN SEINSA Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) AUTOFREN SEINSA
Zacisk hamulca BUDWEG CALIPER Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) BUDWEG CALIPER
Zacisk hamulca DRI Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) DRI
Zacisk hamulca ELSTOCK Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) ELSTOCK
Zacisk hamulca ERT Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) ERT
Zacisk hamulca FEBEST Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) FEBEST
Zacisk hamulca IPARTS Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) IPARTS
Zacisk hamulca KAWE Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) KAWE
Zacisk hamulca MAXGEAR Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) MAXGEAR
Zacisk hamulca METZGER Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) METZGER
Zacisk hamulca QUICK BRAKE Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) QUICK BRAKE
Zacisk hamulca TMI Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) TMI
Zacisk hamulca TRISCAN Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) TRISCAN
Zacisk hamulca TRW Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:TRISCAN

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8170 189934
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8170 189934
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8170 204360
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8170 204360
Średnica [mm]:  43
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8170 169108
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8170 169108
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8170 234341
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8170 234341
Średnica [mm]:  43
Wysokość [mm]:  48,5
Materiał:  Stal
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zacisk hamulca

Jarzmo hamulcowe - co i gdzie to jest? Kup u nas nawet 40% taniej

Element, bez którego mocowanie zacisków oraz klocków hamulcowych byłoby po prostu niemożliwe

W hamulcach samochodowych nic nie jest tak proste, jak mogłoby się wydawać. Każdy, kto prowadził kiedykolwiek samochód wie, że gdy naciśnie pedał hamulca, samochód zwalnia i ostatecznie zatrzymuje się. Ale w jaki sposób nasza stopa jest w stanie zatrzymać samochód o masie, dajmy na to, 1361 kg, poruszający się po drodze z dość dużą prędkością? Istotną rolę w tym procesie odgrywa jeden mały, lecz niezwykle wytrzymały element, o którym często zapominamy.

czytaj więcej >
Malowanie zacisków hamulcowych w kilku prostych krokach - od czego zacząć?

Malowanie zacisków hamulcowych. Kiedy się na nie zdecydować, jaką metodę malowania wybrać i od czego należy zacząć?

Malowanie zacisków to czynność zaskakująco prosta, jednak nie zawsze prawidłowo wykonywana. Jak w wielu innych przypadkach o efekcie końcowym decydują tutaj drobne szczegóły, takie jak określenie, kiedy należy zaciski pomalować i w jaki sposób się do tego zabrać. A w zależności od powodu oraz sposobu malowania zacisków, różne też mogą być metody przygotowania się do tego. O czego więc należałoby zacząć?

czytaj więcej >
Elektryczne zaciski hamulcowe. Jak działają, jak są zbudowane i ich najczęstsze awarie

Elektryczne zaciski hamulca postojowego. W jaki sposób działają, jak są zbudowane i co najczęściej się w nich psuje?

W 2013 roku firma ATE wypuściła na rynek bardzo ciekawe rozwiązanie, jakim jest zintegrowany elektryczny hamulec postojowy. Jest to część zintegrowana, ponieważ łączy w sobie element napędzający oraz sam zacisk. Jak działa tego typu rozwiązanie? Z czego jest zbudowane i jak reaguje na codzienną eksploatację?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze