Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zacisk hamulca NPS do Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zacisk hamulca AUTOFREN SEINSA Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) AUTOFREN SEINSA
Zacisk hamulca QUICK BRAKE Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) QUICK BRAKE
Zacisk hamulca A.B.S. Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) A.B.S.
Zacisk hamulca BENDIX Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) BENDIX
Zacisk hamulca BOSCH Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) BOSCH
Zacisk hamulca BREMBO Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) BREMBO
Zacisk hamulca BUDWEG CALIPER Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) BUDWEG CALIPER
Zacisk hamulca DELPHI Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) DELPHI
Zacisk hamulca DRI Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) DRI
Zacisk hamulca ELSTOCK Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) ELSTOCK
Zacisk hamulca ERA BENELUX Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) ERA BENELUX
Zacisk hamulca ERT Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) ERT
Zacisk hamulca FERODO Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) FERODO
Zacisk hamulca FRENKIT Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) FRENKIT
Zacisk hamulca GENERAL RICAMBI Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) GENERAL RICAMBI
Zacisk hamulca KAMOKA Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) KAMOKA
Zacisk hamulca KAWE Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) KAWE
Zacisk hamulca KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) KRAFT AUTOMOTIVE
Zacisk hamulca LAUBER Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) LAUBER
Zacisk hamulca MAXGEAR Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) MAXGEAR
Zacisk hamulca NK Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) NK
Zacisk hamulca NPS Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) NPS
Zacisk hamulca OPTIMAL Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) OPTIMAL
Zacisk hamulca QUINTON HAZELL Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) QUINTON HAZELL
Zacisk hamulca SBS Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) SBS
Zacisk hamulca TMI Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) TMI
Zacisk hamulca TRISCAN Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) TRISCAN
Zacisk hamulca TRW Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) TRW
Producent:NPS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
N321N57
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
N321N57
Lokalizacja w aucie:  Z lewej
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zacisk hamulca

Malowanie zacisków hamulcowych w kilku prostych krokach - od czego zacząć?

Malowanie zacisków hamulcowych. Kiedy się na nie zdecydować, jaką metodę malowania wybrać i od czego należy zacząć?

Malowanie zacisków to czynność zaskakująco prosta, jednak nie zawsze prawidłowo wykonywana. Jak w wielu innych przypadkach o efekcie końcowym decydują tutaj drobne szczegóły, takie jak określenie, kiedy należy zaciski pomalować i w jaki sposób się do tego zabrać. A w zależności od powodu oraz sposobu malowania zacisków, różne też mogą być metody przygotowania się do tego. O czego więc należałoby zacząć?

czytaj więcej >
Elektryczne zaciski hamulcowe. Jak działają, jak są zbudowane i ich najczęstsze awarie

Elektryczne zaciski hamulca postojowego. W jaki sposób działają, jak są zbudowane i co najczęściej się w nich psuje?

W 2013 roku firma ATE wypuściła na rynek bardzo ciekawe rozwiązanie, jakim jest zintegrowany elektryczny hamulec postojowy. Jest to część zintegrowana, ponieważ łączy w sobie element napędzający oraz sam zacisk. Jak działa tego typu rozwiązanie? Z czego jest zbudowane i jak reaguje na codzienną eksploatację?

czytaj więcej >
Jarzmo hamulcowe - co i gdzie to jest? Kup u nas nawet 40% taniej

Element, bez którego mocowanie zacisków oraz klocków hamulcowych byłoby po prostu niemożliwe

W hamulcach samochodowych nic nie jest tak proste, jak mogłoby się wydawać. Każdy, kto prowadził kiedykolwiek samochód wie, że gdy naciśnie pedał hamulca, samochód zwalnia i ostatecznie zatrzymuje się. Ale w jaki sposób nasza stopa jest w stanie zatrzymać samochód o masie, dajmy na to, 1361 kg, poruszający się po drodze z dość dużą prędkością? Istotną rolę w tym procesie odgrywa jeden mały, lecz niezwykle wytrzymały element, o którym często zapominamy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze