Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zacisk hamulca SASIC do Peugeot 505 (551A) 2.2 GTI sedan 122KM, 90kW, benzyna (1983.08 - 1993.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zacisk hamulca QUICK BRAKE Peugeot 505 (551A) 2.2 GTI sedan 122KM, 90kW, benzyna (1983.08 - 1993.12) QUICK BRAKE
Zacisk hamulca AUTOFREN SEINSA Peugeot 505 (551A) 2.2 GTI sedan 122KM, 90kW, benzyna (1983.08 - 1993.12) AUTOFREN SEINSA
Zacisk hamulca FRENKIT Peugeot 505 (551A) 2.2 GTI sedan 122KM, 90kW, benzyna (1983.08 - 1993.12) FRENKIT
Zacisk hamulca A.B.S. Peugeot 505 (551A) 2.2 GTI sedan 122KM, 90kW, benzyna (1983.08 - 1993.12) A.B.S.
Zacisk hamulca ATE Peugeot 505 (551A) 2.2 GTI sedan 122KM, 90kW, benzyna (1983.08 - 1993.12) ATE
Zacisk hamulca BENDIX Peugeot 505 (551A) 2.2 GTI sedan 122KM, 90kW, benzyna (1983.08 - 1993.12) BENDIX
Zacisk hamulca BOSCH Peugeot 505 (551A) 2.2 GTI sedan 122KM, 90kW, benzyna (1983.08 - 1993.12) BOSCH
Zacisk hamulca DELPHI Peugeot 505 (551A) 2.2 GTI sedan 122KM, 90kW, benzyna (1983.08 - 1993.12) DELPHI
Zacisk hamulca DRI Peugeot 505 (551A) 2.2 GTI sedan 122KM, 90kW, benzyna (1983.08 - 1993.12) DRI
Zacisk hamulca ELSTOCK Peugeot 505 (551A) 2.2 GTI sedan 122KM, 90kW, benzyna (1983.08 - 1993.12) ELSTOCK
Zacisk hamulca ERA BENELUX Peugeot 505 (551A) 2.2 GTI sedan 122KM, 90kW, benzyna (1983.08 - 1993.12) ERA BENELUX
Zacisk hamulca ERT Peugeot 505 (551A) 2.2 GTI sedan 122KM, 90kW, benzyna (1983.08 - 1993.12) ERT
Zacisk hamulca FERODO Peugeot 505 (551A) 2.2 GTI sedan 122KM, 90kW, benzyna (1983.08 - 1993.12) FERODO
Zacisk hamulca FTE Peugeot 505 (551A) 2.2 GTI sedan 122KM, 90kW, benzyna (1983.08 - 1993.12) FTE
Zacisk hamulca GENERAL RICAMBI Peugeot 505 (551A) 2.2 GTI sedan 122KM, 90kW, benzyna (1983.08 - 1993.12) GENERAL RICAMBI
Zacisk hamulca KAWE Peugeot 505 (551A) 2.2 GTI sedan 122KM, 90kW, benzyna (1983.08 - 1993.12) KAWE
Zacisk hamulca MAXGEAR Peugeot 505 (551A) 2.2 GTI sedan 122KM, 90kW, benzyna (1983.08 - 1993.12) MAXGEAR
Zacisk hamulca METZGER Peugeot 505 (551A) 2.2 GTI sedan 122KM, 90kW, benzyna (1983.08 - 1993.12) METZGER
Zacisk hamulca NK Peugeot 505 (551A) 2.2 GTI sedan 122KM, 90kW, benzyna (1983.08 - 1993.12) NK
Zacisk hamulca ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 505 (551A) 2.2 GTI sedan 122KM, 90kW, benzyna (1983.08 - 1993.12) ORIGINAL IMPERIUM
Zacisk hamulca SASIC Peugeot 505 (551A) 2.2 GTI sedan 122KM, 90kW, benzyna (1983.08 - 1993.12) SASIC
Zacisk hamulca SBS Peugeot 505 (551A) 2.2 GTI sedan 122KM, 90kW, benzyna (1983.08 - 1993.12) SBS
Zacisk hamulca TEXTAR Peugeot 505 (551A) 2.2 GTI sedan 122KM, 90kW, benzyna (1983.08 - 1993.12) TEXTAR
Zacisk hamulca TMI Peugeot 505 (551A) 2.2 GTI sedan 122KM, 90kW, benzyna (1983.08 - 1993.12) TMI
Zacisk hamulca TRICLO Peugeot 505 (551A) 2.2 GTI sedan 122KM, 90kW, benzyna (1983.08 - 1993.12) TRICLO
Zacisk hamulca TRISCAN Peugeot 505 (551A) 2.2 GTI sedan 122KM, 90kW, benzyna (1983.08 - 1993.12) TRISCAN
Zacisk hamulca TRW Peugeot 505 (551A) 2.2 GTI sedan 122KM, 90kW, benzyna (1983.08 - 1993.12) TRW
Producent:SASIC

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SASIC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SCA0006
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
SCA0006
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z lewej
Parzyste numery artykułów:  SCA0007
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1069,00 zł
611,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zacisk hamulca

Malowanie zacisków hamulcowych w kilku prostych krokach - od czego zacząć?

Malowanie zacisków hamulcowych. Kiedy się na nie zdecydować, jaką metodę malowania wybrać i od czego należy zacząć?

Malowanie zacisków to czynność zaskakująco prosta, jednak nie zawsze prawidłowo wykonywana. Jak w wielu innych przypadkach o efekcie końcowym decydują tutaj drobne szczegóły, takie jak określenie, kiedy należy zaciski pomalować i w jaki sposób się do tego zabrać. A w zależności od powodu oraz sposobu malowania zacisków, różne też mogą być metody przygotowania się do tego. O czego więc należałoby zacząć?

czytaj więcej >
Jarzmo hamulcowe - co i gdzie to jest? Kup u nas nawet 40% taniej

Element, bez którego mocowanie zacisków oraz klocków hamulcowych byłoby po prostu niemożliwe

W hamulcach samochodowych nic nie jest tak proste, jak mogłoby się wydawać. Każdy, kto prowadził kiedykolwiek samochód wie, że gdy naciśnie pedał hamulca, samochód zwalnia i ostatecznie zatrzymuje się. Ale w jaki sposób nasza stopa jest w stanie zatrzymać samochód o masie, dajmy na to, 1361 kg, poruszający się po drodze z dość dużą prędkością? Istotną rolę w tym procesie odgrywa jeden mały, lecz niezwykle wytrzymały element, o którym często zapominamy.

czytaj więcej >
Elektryczne zaciski hamulcowe. Jak działają, jak są zbudowane i ich najczęstsze awarie

Elektryczne zaciski hamulca postojowego. W jaki sposób działają, jak są zbudowane i co najczęściej się w nich psuje?

W 2013 roku firma ATE wypuściła na rynek bardzo ciekawe rozwiązanie, jakim jest zintegrowany elektryczny hamulec postojowy. Jest to część zintegrowana, ponieważ łączy w sobie element napędzający oraz sam zacisk. Jak działa tego typu rozwiązanie? Z czego jest zbudowane i jak reaguje na codzienną eksploatację?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze