Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zacisk hamulca FTE do Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zacisk hamulca QUICK BRAKE Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) QUICK BRAKE
Zacisk hamulca ATE Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) ATE
Zacisk hamulca FRENKIT Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) FRENKIT
Zacisk hamulca FAST Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) FAST
Zacisk hamulca BREMBO Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) BREMBO
Zacisk hamulca TEXTAR Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) TEXTAR
Zacisk hamulca BOSCH Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) BOSCH
Zacisk hamulca AUTOFREN SEINSA Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) AUTOFREN SEINSA
Zacisk hamulca JP GROUP Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) JP GROUP
Zacisk hamulca A.B.S. Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) A.B.S.
Zacisk hamulca BUDWEG CALIPER Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) BUDWEG CALIPER
Zacisk hamulca DRI Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) DRI
Zacisk hamulca ELSTOCK Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) ELSTOCK
Zacisk hamulca ERA BENELUX Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) ERA BENELUX
Zacisk hamulca ERT Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) ERT
Zacisk hamulca HELLA PAGID Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) HELLA PAGID
Zacisk hamulca HELLA Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) HELLA
Zacisk hamulca HERTH+BUSS JAKOPARTS Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Zacisk hamulca IPARTS Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) IPARTS
Zacisk hamulca METZGER Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) METZGER
Zacisk hamulca MINTEX Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) MINTEX
Zacisk hamulca TMI Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) TMI
Zacisk hamulca TRISCAN Volvo XC90 II (256) B5 Mild-Hybrid SUV 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) TRISCAN
Producent:FTE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FTE
4.0 (2 ocen)
Kod produktu:
9296233
niedostępny
4.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
9296233
Średnica tłoka [mm]:  60
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Parzyste numery artykułów:  9296234
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łącznika
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięsć
System hamulcowy:  ATE
Materiał:  Żeliwo
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]:  30
Ciężar [kg]:  9,5
Kolor zacisku hamulcowego:  Szary
Do 100 dni na zwrot
FTE
4.0 (2 ocen)
Kod produktu:
9296234
niedostępny
4.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
9296234
System hamulcowy:  ATE
Kolor zacisku hamulcowego:  Szary
Ciężar [kg]:  6,4
Średnica tłoka [mm]:  60
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łącznika
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]:  30
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Materiał:  Żeliwo
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięsć
Parzyste numery artykułów:  9296233
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zacisk hamulca

Jarzmo hamulcowe - co i gdzie to jest? Kup u nas nawet 40% taniej

Element, bez którego mocowanie zacisków oraz klocków hamulcowych byłoby po prostu niemożliwe

W hamulcach samochodowych nic nie jest tak proste, jak mogłoby się wydawać. Każdy, kto prowadził kiedykolwiek samochód wie, że gdy naciśnie pedał hamulca, samochód zwalnia i ostatecznie zatrzymuje się. Ale w jaki sposób nasza stopa jest w stanie zatrzymać samochód o masie, dajmy na to, 1361 kg, poruszający się po drodze z dość dużą prędkością? Istotną rolę w tym procesie odgrywa jeden mały, lecz niezwykle wytrzymały element, o którym często zapominamy.

czytaj więcej >
Malowanie zacisków hamulcowych w kilku prostych krokach - od czego zacząć?

Malowanie zacisków hamulcowych. Kiedy się na nie zdecydować, jaką metodę malowania wybrać i od czego należy zacząć?

Malowanie zacisków to czynność zaskakująco prosta, jednak nie zawsze prawidłowo wykonywana. Jak w wielu innych przypadkach o efekcie końcowym decydują tutaj drobne szczegóły, takie jak określenie, kiedy należy zaciski pomalować i w jaki sposób się do tego zabrać. A w zależności od powodu oraz sposobu malowania zacisków, różne też mogą być metody przygotowania się do tego. O czego więc należałoby zacząć?

czytaj więcej >
Elektryczne zaciski hamulcowe. Jak działają, jak są zbudowane i ich najczęstsze awarie

Elektryczne zaciski hamulca postojowego. W jaki sposób działają, jak są zbudowane i co najczęściej się w nich psuje?

W 2013 roku firma ATE wypuściła na rynek bardzo ciekawe rozwiązanie, jakim jest zintegrowany elektryczny hamulec postojowy. Jest to część zintegrowana, ponieważ łączy w sobie element napędzający oraz sam zacisk. Jak działa tego typu rozwiązanie? Z czego jest zbudowane i jak reaguje na codzienną eksploatację?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze