Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja TRW do Alfa Romeo 75 (162_) 2.5 V6 (162.B3) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1985.05 - 1986.08)

Zawieszenie i Amortyzacja KYB Alfa Romeo 75 (162_) 2.5 V6 (162.B3) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1985.05 - 1986.08) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja AKRON-MALÒ Alfa Romeo 75 (162_) 2.5 V6 (162.B3) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1985.05 - 1986.08) AKRON-MALÒ
Zawieszenie i Amortyzacja AL-KO Alfa Romeo 75 (162_) 2.5 V6 (162.B3) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1985.05 - 1986.08) AL-KO
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Alfa Romeo 75 (162_) 2.5 V6 (162.B3) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1985.05 - 1986.08) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja CASTROL Alfa Romeo 75 (162_) 2.5 V6 (162.B3) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1985.05 - 1986.08) CASTROL
Zawieszenie i Amortyzacja CS GERMANY Alfa Romeo 75 (162_) 2.5 V6 (162.B3) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1985.05 - 1986.08) CS GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja DELPHI Alfa Romeo 75 (162_) 2.5 V6 (162.B3) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1985.05 - 1986.08) DELPHI
Zawieszenie i Amortyzacja DIEDERICHS Alfa Romeo 75 (162_) 2.5 V6 (162.B3) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1985.05 - 1986.08) DIEDERICHS
Zawieszenie i Amortyzacja DR!VE+ Alfa Romeo 75 (162_) 2.5 V6 (162.B3) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1985.05 - 1986.08) DR!VE+
Zawieszenie i Amortyzacja EIBACH Alfa Romeo 75 (162_) 2.5 V6 (162.B3) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1985.05 - 1986.08) EIBACH
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Alfa Romeo 75 (162_) 2.5 V6 (162.B3) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1985.05 - 1986.08) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Alfa Romeo 75 (162_) 2.5 V6 (162.B3) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1985.05 - 1986.08) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja IPSA Alfa Romeo 75 (162_) 2.5 V6 (162.B3) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1985.05 - 1986.08) IPSA
Zawieszenie i Amortyzacja KAVO PARTS Alfa Romeo 75 (162_) 2.5 V6 (162.B3) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1985.05 - 1986.08) KAVO PARTS
Zawieszenie i Amortyzacja KILEN Alfa Romeo 75 (162_) 2.5 V6 (162.B3) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1985.05 - 1986.08) KILEN
Zawieszenie i Amortyzacja LESJÖFORS Alfa Romeo 75 (162_) 2.5 V6 (162.B3) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1985.05 - 1986.08) LESJÖFORS
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Alfa Romeo 75 (162_) 2.5 V6 (162.B3) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1985.05 - 1986.08) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNETI MARELLI Alfa Romeo 75 (162_) 2.5 V6 (162.B3) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1985.05 - 1986.08) MAGNETI MARELLI
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Alfa Romeo 75 (162_) 2.5 V6 (162.B3) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1985.05 - 1986.08) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Alfa Romeo 75 (162_) 2.5 V6 (162.B3) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1985.05 - 1986.08) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja NK Alfa Romeo 75 (162_) 2.5 V6 (162.B3) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1985.05 - 1986.08) NK
Zawieszenie i Amortyzacja OCAP Alfa Romeo 75 (162_) 2.5 V6 (162.B3) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1985.05 - 1986.08) OCAP
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Alfa Romeo 75 (162_) 2.5 V6 (162.B3) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1985.05 - 1986.08) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja SUPLEX Alfa Romeo 75 (162_) 2.5 V6 (162.B3) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1985.05 - 1986.08) SUPLEX
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Alfa Romeo 75 (162_) 2.5 V6 (162.B3) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1985.05 - 1986.08) TRW
Producent:TRW

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.9 (41 ocen)
Kod produktu:
JGT358T
niedostępny
4.9 (41 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JGT358T
Jednostka:
szt
Typ amortyzatora:  Rozpórka zawieszenia
Ilość na oś:  1
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów:  Gazowy
Sposób mocowania amortyzatora:  Górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora:  Dolne widełki
Do 100 dni na zwrot
151,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRW
4.9 (41 ocen)
Kod produktu:
JGT359T
niedostępny
4.9 (41 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JGT359T
Jednostka:
szt
Ilość na oś:  1
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów:  Gazowy
Typ amortyzatora:  Rozpórka zawieszenia
System tłumienia drgań zawieszenia:  Dwururka
Sposób mocowania amortyzatora:  Górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora:  Dolny trzon
Średnica [mm]:  39
Wymiar gwintu:  M10x1,0
Długość 1 [mm]:  555
Długość 2 [mm]:  448
Średnica korbowodu [mm]:  10
Do 100 dni na zwrot
220,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze