Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja KYB do Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 50 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie)

Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 50 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BGA Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 50 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) BGA
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 50 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja BORG & BECK Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 50 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) BORG & BECK
Zawieszenie i Amortyzacja EIBACH Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 50 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) EIBACH
Zawieszenie i Amortyzacja FAI AUTOPARTS Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 50 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 50 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 50 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja HERTH+BUSS ELPARTS Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 50 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja IPARTS Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 50 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) IPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja KONI Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 50 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) KONI
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 50 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LEMFÖRDER Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 50 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) LEMFÖRDER
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 50 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 50 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 50 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS PERFORMANCE Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 50 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) SACHS PERFORMANCE
Zawieszenie i Amortyzacja SIDEM Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 50 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) SIDEM
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 50 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 50 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja TOPRAN Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 50 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) TOPRAN
Producent:KYB

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KYB
4.9 (192 ocen)
Kod produktu:
3418009
dostępny
4.9 (192 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KYB
Kod:
3418009
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów:  Gazowy
System tłumienia drgań zawieszenia:  Dwururka
Typ amortyzatora:  Rozpórka zawieszenia
Sposób mocowania amortyzatora:  Górny trzon
Średnica korbowodu [mm]:  14
Do 100 dni na zwrot
209,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KYB
4.9 (192 ocen)
Kod produktu:
3418005
dostępny
4.9 (192 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KYB
Kod:
3418005
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów:  Gazowy
Typ amortyzatora:  Amortyzator podtrzymujący sprężynowy
Sposób mocowania amortyzatora:  Górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora:  Dolny docisk
Do 100 dni na zwrot
286,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KYB
4.9 (192 ocen)
Kod produktu:
3418014
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (192 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KYB
Kod:
3418014
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów:  Gazowy
System tłumienia drgań zawieszenia:  Dwururka
Typ amortyzatora:  Amortyzator podtrzymujący sprężynowy
Sposób mocowania amortyzatora:  Górny trzon
Średnica korbowodu [mm]:  15
Do 100 dni na zwrot
329,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze