Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja AL-KO do Citroën XM Break (Y4) 2.1 TD 12V Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1994.05 - 2000.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Citroën XM Break (Y4) 2.1 TD 12V Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1994.05 - 2000.10) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja AKRON-MALÒ Citroën XM Break (Y4) 2.1 TD 12V Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1994.05 - 2000.10) AKRON-MALÒ
Zawieszenie i Amortyzacja AL-KO Citroën XM Break (Y4) 2.1 TD 12V Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1994.05 - 2000.10) AL-KO
Zawieszenie i Amortyzacja BENDIX Citroën XM Break (Y4) 2.1 TD 12V Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1994.05 - 2000.10) BENDIX
Zawieszenie i Amortyzacja BIRTH Citroën XM Break (Y4) 2.1 TD 12V Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1994.05 - 2000.10) BIRTH
Zawieszenie i Amortyzacja CASTROL Citroën XM Break (Y4) 2.1 TD 12V Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1994.05 - 2000.10) CASTROL
Zawieszenie i Amortyzacja CEVAM Citroën XM Break (Y4) 2.1 TD 12V Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1994.05 - 2000.10) CEVAM
Zawieszenie i Amortyzacja DR!VE+ Citroën XM Break (Y4) 2.1 TD 12V Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1994.05 - 2000.10) DR!VE+
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Citroën XM Break (Y4) 2.1 TD 12V Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1994.05 - 2000.10) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Citroën XM Break (Y4) 2.1 TD 12V Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1994.05 - 2000.10) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Citroën XM Break (Y4) 2.1 TD 12V Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1994.05 - 2000.10) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja KAWE Citroën XM Break (Y4) 2.1 TD 12V Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1994.05 - 2000.10) KAWE
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Citroën XM Break (Y4) 2.1 TD 12V Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1994.05 - 2000.10) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja LIZARTE Citroën XM Break (Y4) 2.1 TD 12V Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1994.05 - 2000.10) LIZARTE
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Citroën XM Break (Y4) 2.1 TD 12V Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1994.05 - 2000.10) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja METZGER Citroën XM Break (Y4) 2.1 TD 12V Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1994.05 - 2000.10) METZGER
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Citroën XM Break (Y4) 2.1 TD 12V Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1994.05 - 2000.10) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Citroën XM Break (Y4) 2.1 TD 12V Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1994.05 - 2000.10) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja NK Citroën XM Break (Y4) 2.1 TD 12V Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1994.05 - 2000.10) NK
Zawieszenie i Amortyzacja OEM Citroën XM Break (Y4) 2.1 TD 12V Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1994.05 - 2000.10) OEM
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Citroën XM Break (Y4) 2.1 TD 12V Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1994.05 - 2000.10) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Citroën XM Break (Y4) 2.1 TD 12V Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1994.05 - 2000.10) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Citroën XM Break (Y4) 2.1 TD 12V Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1994.05 - 2000.10) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja RAVENOL Citroën XM Break (Y4) 2.1 TD 12V Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1994.05 - 2000.10) RAVENOL
Zawieszenie i Amortyzacja SASIC Citroën XM Break (Y4) 2.1 TD 12V Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1994.05 - 2000.10) SASIC
Zawieszenie i Amortyzacja SCT - MANNOL Citroën XM Break (Y4) 2.1 TD 12V Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1994.05 - 2000.10) SCT - MANNOL
Zawieszenie i Amortyzacja SUPLEX Citroën XM Break (Y4) 2.1 TD 12V Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1994.05 - 2000.10) SUPLEX
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Citroën XM Break (Y4) 2.1 TD 12V Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1994.05 - 2000.10) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Citroën XM Break (Y4) 2.1 TD 12V Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1994.05 - 2000.10) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja TRICLO Citroën XM Break (Y4) 2.1 TD 12V Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1994.05 - 2000.10) TRICLO
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Citroën XM Break (Y4) 2.1 TD 12V Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1994.05 - 2000.10) TRISCAN
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Citroën XM Break (Y4) 2.1 TD 12V Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1994.05 - 2000.10) TRW
Zawieszenie i Amortyzacja VAICO Citroën XM Break (Y4) 2.1 TD 12V Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1994.05 - 2000.10) VAICO
Zawieszenie i Amortyzacja VALEO Citroën XM Break (Y4) 2.1 TD 12V Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1994.05 - 2000.10) VALEO
Producent:AL-KO

9 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AL-KO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
600051
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AL-KO
Kod:
600051
Opcja wyposażenia: AMORTIGUADOR
Opcja wyposażenia: NO HIDRACTIVA
Lokalizacja w aucie: Oś tylna
Wysokość [mm]: 145
Cisnienie [bar]: 40
Rodzaj resorowania: Dla pojazdów z zawieszeniem hydro-pneumatycznym
Do 100 dni na zwrot
AL-KO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
600059
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AL-KO
Kod:
600059
Opcja wyposażenia: AMORTIGUADOR
Opcja wyposażenia: NO HIDRACTIVA
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Wysokość [mm]: 130
Cisnienie [bar]: 70
Rodzaj resorowania: Dla pojazdów z zawieszeniem hydro-pneumatycznym
Do 100 dni na zwrot
AL-KO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
600081
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AL-KO
Kod:
600081
Opcja wyposażenia: AMORTIGUADOR
Opcja wyposażenia: HIDRACTIVA
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Wysokość [mm]: 130
Cisnienie [bar]: 50
Rodzaj resorowania: Dla pojazdów z zawieszeniem hydro-pneumatycznym
Do 100 dni na zwrot
AL-KO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
600085
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AL-KO
Kod:
600085
Opcja wyposażenia: HIDRACTIVA
Opcja wyposażenia: REGULADOR
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Wysokość [mm]: 130
Cisnienie [bar]: 70
Rodzaj resorowania: Dla pojazdów z zawieszeniem hydro-pneumatycznym
Do 100 dni na zwrot
AL-KO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
600088
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AL-KO
Kod:
600088
Opcja wyposażenia: AMORTIGUADOR
Opcja wyposażenia: HIDRACTIVA
Lokalizacja w aucie: Oś tylna
Wysokość [mm]: 130
Cisnienie [bar]: 40
Rodzaj resorowania: Dla pojazdów z zawieszeniem hydro-pneumatycznym
Do 100 dni na zwrot
AL-KO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
600003
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AL-KO
Kod:
600003
Opcja wyposażenia: ACUMULADOR
Lokalizacja w aucie: W środku
Wysokość [mm]: 130
Cisnienie [bar]: 62
Rodzaj resorowania: Dla pojazdów z zawieszeniem hydro-pneumatycznym
Do 100 dni na zwrot
AL-KO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
600046
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AL-KO
Kod:
600046
Opcja wyposażenia: ANTI-ABATIMIENTO
Opcja wyposażenia: ANTI-SINK
Lokalizacja w aucie: W środku
Wysokość [mm]: 130
Cisnienie [bar]: 50
Rodzaj resorowania: Dla pojazdów z zawieszeniem hydro-pneumatycznym
Do 100 dni na zwrot
AL-KO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
600053
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AL-KO
Kod:
600053
Opcja wyposażenia: HIDRACTIVA
Opcja wyposażenia: REGULADOR
Lokalizacja w aucie: Oś tylna
Wysokość [mm]: 145
Cisnienie [bar]: 40
Rodzaj resorowania: Dla pojazdów z zawieszeniem hydro-pneumatycznym
Do 100 dni na zwrot
AL-KO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
600072
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AL-KO
Kod:
600072
Opcja wyposażenia: HIDRACTIVA
Opcja wyposażenia: REGULADOR
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Wysokość [mm]: 130
Cisnienie [bar]: 75
Rodzaj resorowania: Dla pojazdów z zawieszeniem hydro-pneumatycznym
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze