Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja NK do Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja AKRON-MALÒ Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) AKRON-MALÒ
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja BGA Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) BGA
Zawieszenie i Amortyzacja BIRTH Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) BIRTH
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja COMLINE Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) COMLINE
Zawieszenie i Amortyzacja DELPHI Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) DELPHI
Zawieszenie i Amortyzacja DYS Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) DYS
Zawieszenie i Amortyzacja FAI AUTOPARTS Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja FAST Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) FAST
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja HERTH+BUSS ELPARTS Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja IPARTS Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) IPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja KAVO PARTS Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) KAVO PARTS
Zawieszenie i Amortyzacja KAWE Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) KAWE
Zawieszenie i Amortyzacja KILEN Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) KILEN
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LEMFÖRDER Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) LEMFÖRDER
Zawieszenie i Amortyzacja LESJÖFORS Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) LESJÖFORS
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja MOOG Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) MOOG
Zawieszenie i Amortyzacja NK Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) NK
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja OYODO Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) OYODO
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja SASIC Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) SASIC
Zawieszenie i Amortyzacja SIDEM Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) SIDEM
Zawieszenie i Amortyzacja SNR Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) SNR
Zawieszenie i Amortyzacja TOPRAN Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) TOPRAN
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) TRISCAN
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) TRW
Zawieszenie i Amortyzacja VAICO Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) VAICO
Zawieszenie i Amortyzacja VEMA Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) VEMA
Zawieszenie i Amortyzacja WESTFALIA Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) WESTFALIA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:NK

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NK
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
63251871
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
63251871
Sposób mocowania amortyzatora:  Dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora:  Górne oko
Rodzaj amortyzatorów:  Gazowy
Typ amortyzatora:  Rozpórka zawieszenia
Średnica korbowodu [mm]:  15
Ciężar netto [kg]:  1,99
Do 100 dni na zwrot
NK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
662504
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
662504
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze