Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja SUPLEX do Honda CIVIC II Shuttle (EE) 1.4 i 16V (EE1) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.01 - 1992.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Honda CIVIC II Shuttle (EE) 1.4 i 16V (EE1) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Honda CIVIC II Shuttle (EE) 1.4 i 16V (EE1) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Honda CIVIC II Shuttle (EE) 1.4 i 16V (EE1) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja DENCKERMANN Honda CIVIC II Shuttle (EE) 1.4 i 16V (EE1) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) DENCKERMANN
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Honda CIVIC II Shuttle (EE) 1.4 i 16V (EE1) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Honda CIVIC II Shuttle (EE) 1.4 i 16V (EE1) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LEMFÖRDER Honda CIVIC II Shuttle (EE) 1.4 i 16V (EE1) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) LEMFÖRDER
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Honda CIVIC II Shuttle (EE) 1.4 i 16V (EE1) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Honda CIVIC II Shuttle (EE) 1.4 i 16V (EE1) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja NTY Honda CIVIC II Shuttle (EE) 1.4 i 16V (EE1) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) NTY
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Honda CIVIC II Shuttle (EE) 1.4 i 16V (EE1) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Honda CIVIC II Shuttle (EE) 1.4 i 16V (EE1) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja BENDIX Honda CIVIC II Shuttle (EE) 1.4 i 16V (EE1) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) BENDIX
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Honda CIVIC II Shuttle (EE) 1.4 i 16V (EE1) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Honda CIVIC II Shuttle (EE) 1.4 i 16V (EE1) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja CS GERMANY Honda CIVIC II Shuttle (EE) 1.4 i 16V (EE1) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) CS GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Honda CIVIC II Shuttle (EE) 1.4 i 16V (EE1) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja EUROREPAR Honda CIVIC II Shuttle (EE) 1.4 i 16V (EE1) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) EUROREPAR
Zawieszenie i Amortyzacja FAG Honda CIVIC II Shuttle (EE) 1.4 i 16V (EE1) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) FAG
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Honda CIVIC II Shuttle (EE) 1.4 i 16V (EE1) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Honda CIVIC II Shuttle (EE) 1.4 i 16V (EE1) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja HUTCHINSON Honda CIVIC II Shuttle (EE) 1.4 i 16V (EE1) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) HUTCHINSON
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Honda CIVIC II Shuttle (EE) 1.4 i 16V (EE1) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Honda CIVIC II Shuttle (EE) 1.4 i 16V (EE1) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja JPN Honda CIVIC II Shuttle (EE) 1.4 i 16V (EE1) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) JPN
Zawieszenie i Amortyzacja KAVO PARTS Honda CIVIC II Shuttle (EE) 1.4 i 16V (EE1) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) KAVO PARTS
Zawieszenie i Amortyzacja KILEN Honda CIVIC II Shuttle (EE) 1.4 i 16V (EE1) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) KILEN
Zawieszenie i Amortyzacja LESJÖFORS Honda CIVIC II Shuttle (EE) 1.4 i 16V (EE1) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) LESJÖFORS
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Honda CIVIC II Shuttle (EE) 1.4 i 16V (EE1) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja NIPPARTS Honda CIVIC II Shuttle (EE) 1.4 i 16V (EE1) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) NIPPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja NPS Honda CIVIC II Shuttle (EE) 1.4 i 16V (EE1) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) NPS
Zawieszenie i Amortyzacja OCAP Honda CIVIC II Shuttle (EE) 1.4 i 16V (EE1) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) OCAP
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Honda CIVIC II Shuttle (EE) 1.4 i 16V (EE1) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja OYODO Honda CIVIC II Shuttle (EE) 1.4 i 16V (EE1) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) OYODO
Zawieszenie i Amortyzacja QFIX Honda CIVIC II Shuttle (EE) 1.4 i 16V (EE1) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) QFIX
Zawieszenie i Amortyzacja SNR Honda CIVIC II Shuttle (EE) 1.4 i 16V (EE1) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) SNR
Zawieszenie i Amortyzacja SUPLEX Honda CIVIC II Shuttle (EE) 1.4 i 16V (EE1) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) SUPLEX
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Honda CIVIC II Shuttle (EE) 1.4 i 16V (EE1) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) TRW
Zawieszenie i Amortyzacja YAMATO Honda CIVIC II Shuttle (EE) 1.4 i 16V (EE1) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) YAMATO
Producent:SUPLEX

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SUPLEX
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
11130
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SUPLEX
Kod:
11130
Projekt resora:  Sprężyna śrubowa zwijana z drutu o stałej średnicy
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Średnica drutu [mm]:  11,00
Długość [mm]:  348
Średnica zewnętrzna [mm]:  87
Ciężar [kg]:  1,90
Do 100 dni na zwrot
SUPLEX
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
11132
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SUPLEX
Kod:
11132
Projekt resora:  Sprężyna śrubowa zwijana z drutu o zmiennej średnicy
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Średnica drutu [mm]:  9,95
Średnica drutu 1 [mm]:  11,05
Długość [mm]:  389
Średnica zewnętrzna [mm]:  98
Ciężar [kg]:  2,30
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze