Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja SACHS do Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10)

Zawieszenie i Amortyzacja AL-KO Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) AL-KO
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja JPN Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) JPN
Zawieszenie i Amortyzacja KAWE Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) KAWE
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja NIPPARTS Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) NIPPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja NPS Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) NPS
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) TRISCAN
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:SACHS

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SACHS
4.9 (14 ocen)
Kod produktu:
802 115
niedostępny
4.9 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SACHS
Kod:
802 115
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  G030-28-390A
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Lokalizacja w aucie:  Z lewej
Parzyste numery artykułów:  802 116
Do 100 dni na zwrot
231,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SACHS
4.9 (14 ocen)
Kod produktu:
802 116
niedostępny
4.9 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SACHS
Kod:
802 116
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Parzyste numery artykułów:  802 115
Dla numeru OE:  G030-28-380A
Do 100 dni na zwrot
231,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SACHS
4.8 (123 ocen)
Kod produktu:
290 661
niedostępny
4.8 (123 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SACHS
Kod:
290 661
Jednostka:
szt
Parametr:  SF30/20X190A
Rodzaj amortyzatorów:  Olejowy
Typ amortyzatora:  Rozpórka zawieszenia
System tłumienia drgań zawieszenia:  Dwururka
Sposób mocowania amortyzatora:  Górny trzon
Do 100 dni na zwrot
427,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze