Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja METZGER do Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja BENDIX Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) BENDIX
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BLUE PRINT Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) BLUE PRINT
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja BORG & BECK Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) BORG & BECK
Zawieszenie i Amortyzacja CASTROL Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) CASTROL
Zawieszenie i Amortyzacja CS GERMANY Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) CS GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja DELPHI Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) DELPHI
Zawieszenie i Amortyzacja DIEDERICHS Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) DIEDERICHS
Zawieszenie i Amortyzacja DR!VE+ Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) DR!VE+
Zawieszenie i Amortyzacja DYS Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) DYS
Zawieszenie i Amortyzacja EIBACH Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) EIBACH
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja HART Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) HART
Zawieszenie i Amortyzacja IPSA Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) IPSA
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja JPN Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) JPN
Zawieszenie i Amortyzacja KAVO PARTS Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) KAVO PARTS
Zawieszenie i Amortyzacja KILEN Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) KILEN
Zawieszenie i Amortyzacja KONI Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) KONI
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LESJÖFORS Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) LESJÖFORS
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNETI MARELLI Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) MAGNETI MARELLI
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MAPCO Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) MAPCO
Zawieszenie i Amortyzacja METZGER Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) METZGER
Zawieszenie i Amortyzacja MEYLE Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) MEYLE
Zawieszenie i Amortyzacja MOOG Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) MOOG
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja NIPPARTS Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) NIPPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja NK Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) NK
Zawieszenie i Amortyzacja NPS Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) NPS
Zawieszenie i Amortyzacja OCAP Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) OCAP
Zawieszenie i Amortyzacja OEM Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) OEM
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja OYODO Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) OYODO
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja SKF Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) SKF
Zawieszenie i Amortyzacja SPIDAN Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) SPIDAN
Zawieszenie i Amortyzacja SUPLEX Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) SUPLEX
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) TRISCAN
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:METZGER

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METZGER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
113275001
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
113275001
Jednostka:
szt
Rodzaj rejestracji:  Z certyfikatem TUV
Materiał obudowy:  Stal
Powierzchnia:  Ocynkowany
Zawieszenie:  Zawieszenie śrubowe (z regulacją wysokości)
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 6440,00 zł
4293,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
METZGER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
2241768
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
2241768
Parametr:  AA
Długość [mm]:  325
Liczba zwojów:  8,55
Projekt resora:  Sprężyna zwojowa
Średnica 2 [mm]:  10,25
Średnica [mm]:  103
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze