Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY do Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja ACKOJA Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) ACKOJA
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja BENDIX Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) BENDIX
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja BORG & BECK Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) BORG & BECK
Zawieszenie i Amortyzacja CASTROL Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) CASTROL
Zawieszenie i Amortyzacja CS GERMANY Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) CS GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja DIEDERICHS Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) DIEDERICHS
Zawieszenie i Amortyzacja DR!VE+ Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) DR!VE+
Zawieszenie i Amortyzacja EIBACH Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) EIBACH
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja HART Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) HART
Zawieszenie i Amortyzacja IPSA Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) IPSA
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja JP GROUP Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) JP GROUP
Zawieszenie i Amortyzacja JPN Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) JPN
Zawieszenie i Amortyzacja KILEN Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) KILEN
Zawieszenie i Amortyzacja KONI Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) KONI
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LESJÖFORS Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) LESJÖFORS
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNETI MARELLI Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) MAGNETI MARELLI
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MAPCO Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) MAPCO
Zawieszenie i Amortyzacja METZGER Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) METZGER
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja MOOG Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) MOOG
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja NIPPARTS Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) NIPPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja NK Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) NK
Zawieszenie i Amortyzacja NPS Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) NPS
Zawieszenie i Amortyzacja OCAP Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) OCAP
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja OYODO Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) OYODO
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja SKF Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) SKF
Zawieszenie i Amortyzacja SPIDAN Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) SPIDAN
Zawieszenie i Amortyzacja SUPLEX Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) SUPLEX
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) TRISCAN
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MAGNUM TECHNOLOGY

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAGNUM TECHNOLOGY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
A93013MT
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAGNUM TECHNOLOGY
Kod:
A93013MT
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 126,00 zł
61,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze