Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja SACHS do Mercedes-benz GLE (W166) AMG 63 4-matic (166.074) SUV 525KM, 386kW, benzyna (2015.04 - 2017.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja MANN-FILTER Mercedes-benz GLE (W166) AMG 63 4-matic (166.074) SUV 525KM, 386kW, benzyna (2015.04 - 2017.05) MANN-FILTER
Zawieszenie i Amortyzacja ARNOTT Mercedes-benz GLE (W166) AMG 63 4-matic (166.074) SUV 525KM, 386kW, benzyna (2015.04 - 2017.05) ARNOTT
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Mercedes-benz GLE (W166) AMG 63 4-matic (166.074) SUV 525KM, 386kW, benzyna (2015.04 - 2017.05) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja CORTECO Mercedes-benz GLE (W166) AMG 63 4-matic (166.074) SUV 525KM, 386kW, benzyna (2015.04 - 2017.05) CORTECO
Zawieszenie i Amortyzacja HART Mercedes-benz GLE (W166) AMG 63 4-matic (166.074) SUV 525KM, 386kW, benzyna (2015.04 - 2017.05) HART
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Mercedes-benz GLE (W166) AMG 63 4-matic (166.074) SUV 525KM, 386kW, benzyna (2015.04 - 2017.05) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Mercedes-benz GLE (W166) AMG 63 4-matic (166.074) SUV 525KM, 386kW, benzyna (2015.04 - 2017.05) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja ABAKUS Mercedes-benz GLE (W166) AMG 63 4-matic (166.074) SUV 525KM, 386kW, benzyna (2015.04 - 2017.05) ABAKUS
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Mercedes-benz GLE (W166) AMG 63 4-matic (166.074) SUV 525KM, 386kW, benzyna (2015.04 - 2017.05) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja DENCKERMANN Mercedes-benz GLE (W166) AMG 63 4-matic (166.074) SUV 525KM, 386kW, benzyna (2015.04 - 2017.05) DENCKERMANN
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Mercedes-benz GLE (W166) AMG 63 4-matic (166.074) SUV 525KM, 386kW, benzyna (2015.04 - 2017.05) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Mercedes-benz GLE (W166) AMG 63 4-matic (166.074) SUV 525KM, 386kW, benzyna (2015.04 - 2017.05) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Mercedes-benz GLE (W166) AMG 63 4-matic (166.074) SUV 525KM, 386kW, benzyna (2015.04 - 2017.05) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja HOFFER Mercedes-benz GLE (W166) AMG 63 4-matic (166.074) SUV 525KM, 386kW, benzyna (2015.04 - 2017.05) HOFFER
Zawieszenie i Amortyzacja IPARTS Mercedes-benz GLE (W166) AMG 63 4-matic (166.074) SUV 525KM, 386kW, benzyna (2015.04 - 2017.05) IPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja IPD Mercedes-benz GLE (W166) AMG 63 4-matic (166.074) SUV 525KM, 386kW, benzyna (2015.04 - 2017.05) IPD
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Mercedes-benz GLE (W166) AMG 63 4-matic (166.074) SUV 525KM, 386kW, benzyna (2015.04 - 2017.05) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Mercedes-benz GLE (W166) AMG 63 4-matic (166.074) SUV 525KM, 386kW, benzyna (2015.04 - 2017.05) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MAPCO Mercedes-benz GLE (W166) AMG 63 4-matic (166.074) SUV 525KM, 386kW, benzyna (2015.04 - 2017.05) MAPCO
Zawieszenie i Amortyzacja MASTER-SPORT GERMANY Mercedes-benz GLE (W166) AMG 63 4-matic (166.074) SUV 525KM, 386kW, benzyna (2015.04 - 2017.05) MASTER-SPORT GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Mercedes-benz GLE (W166) AMG 63 4-matic (166.074) SUV 525KM, 386kW, benzyna (2015.04 - 2017.05) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja MEAT & DORIA Mercedes-benz GLE (W166) AMG 63 4-matic (166.074) SUV 525KM, 386kW, benzyna (2015.04 - 2017.05) MEAT & DORIA
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Mercedes-benz GLE (W166) AMG 63 4-matic (166.074) SUV 525KM, 386kW, benzyna (2015.04 - 2017.05) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja NTY Mercedes-benz GLE (W166) AMG 63 4-matic (166.074) SUV 525KM, 386kW, benzyna (2015.04 - 2017.05) NTY
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Mercedes-benz GLE (W166) AMG 63 4-matic (166.074) SUV 525KM, 386kW, benzyna (2015.04 - 2017.05) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Mercedes-benz GLE (W166) AMG 63 4-matic (166.074) SUV 525KM, 386kW, benzyna (2015.04 - 2017.05) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz GLE (W166) AMG 63 4-matic (166.074) SUV 525KM, 386kW, benzyna (2015.04 - 2017.05) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Zawieszenie i Amortyzacja VAICO Mercedes-benz GLE (W166) AMG 63 4-matic (166.074) SUV 525KM, 386kW, benzyna (2015.04 - 2017.05) VAICO
Zawieszenie i Amortyzacja VEMO Mercedes-benz GLE (W166) AMG 63 4-matic (166.074) SUV 525KM, 386kW, benzyna (2015.04 - 2017.05) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:SACHS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SACHS
4.8 (123 ocen)
Kod produktu:
316 298
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.8 (123 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SACHS
Kod:
316 298
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z tyłu
Typ amortyzatora: Rozpórka zawieszenia
System tłumienia drgań zawieszenia: Rura pojedyncza
Rodzaj amortyzatorów: Gazowy
Parametr: ET45/13X131
Sposób mocowania amortyzatora: Górne oko
Sposób mocowania amortyzatora: Dolne oko
Maks. długożć [mm]: 507
Min. długość [mm]: 426
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 929,00 zł
531,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

SACHS
4.8 (123 ocen)
Kod produktu:
315 526
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.8 (123 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SACHS
Kod:
315 526
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu
Typ amortyzatora: Rozpórka zawieszenia
System tłumienia drgań zawieszenia: Dwururka
Rodzaj amortyzatorów: Gazowy
Parametr: SFE36/18X161A
Sposób mocowania amortyzatora: Górny trzon
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1034,00 zł
591,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze